Napraattopic deel 102
maandag 13 augustus 2018 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 17 augustus 2018 om 22:08
De mannen die ik ken ook. Behalve zijn vader.the_Wicked_Witch schreef: ↑17-08-2018 21:53Ik heb ze niet eens gewezen op de mogelijkheid van elektrisch geloof ik...
De mannen die ik ken scheren allemaal nat, ik kan mijn vader zó uittekenen bij de wasbak![]()
Maar om de een of andere reden komt die man niet op het idee om het kind te leren. Ook niet na een directe vraag van mij.
Dus nu aan apparaatje voor weinig en dan kan hij zelf beslissen wat hij wil.
vrijdag 17 augustus 2018 om 22:09
Zo mee eens. Tenzij iemand heel herkenbaar terugkomt, dan vind ik het prima.
Life is short. Eat dessert first.
vrijdag 17 augustus 2018 om 22:11
Dan blijft die nieuwe naam vaak niet meer “ hangen “ , bij mij.doornroosje9 schreef: ↑17-08-2018 22:09Zo mee eens. Tenzij iemand heel herkenbaar terugkomt, dan vind ik het prima.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 17 augustus 2018 om 22:13
Ik had ooit een partner die zich nat schoor en ik kon het niet aanzien. En ik vond het stinken.the_Wicked_Witch schreef: ↑17-08-2018 21:53Ik heb ze niet eens gewezen op de mogelijkheid van elektrisch geloof ik...
De mannen die ik ken scheren allemaal nat, ik kan mijn vader zó uittekenen bij de wasbak![]()
Mijn vader wisselde het af.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 17 augustus 2018 om 22:13
Ja als lieve Leo terugkomt bijvoorbeeld dan zou ik dat alleen maar toejuichen.doornroosje9 schreef: ↑17-08-2018 22:09Zo mee eens. Tenzij iemand heel herkenbaar terugkomt, dan vind ik het prima.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

vrijdag 17 augustus 2018 om 22:17
Ja jij hebt me helemaal door, jij ziet ze echt vliegen hoor.
anoniem_371492 wijzigde dit bericht op 17-08-2018 22:19
1.21% gewijzigd
vrijdag 17 augustus 2018 om 22:18
Wie was jij dan, met je 79 posts ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

vrijdag 17 augustus 2018 om 22:18
Purdey161 schreef: ↑17-08-2018 20:20Dus omdat ik jou een vervelende forummer vind, ben ik een gepermabende.
Oke...
Volgens mij ben jij een heel klein beetje geobsedeerd door Hats.
Een heel klein beetje hoor.
Ik zou zeggen, staf ff.
Heb zelf jouw post van van de week al gestaft en die is verwijderd.
Nee hoor, het maakt mij niet uit of je Hats bent of een Hats wannabee of een Hats in ontkenning bent.
Ik snap ook dat je zelf graag terugvalt op stafjes omdat je er niet zo goed in je eentje uit komt.
En alle begrip ervoor dat je je geluk haalt uit het vervelen van anderen, sommigen hebben gewoon niet zo veel keuzes.
Dus van mij uit is er verder geen bijzondere behoefte om je te staffen. Je hebt het moeilijk genoeg.
vrijdag 17 augustus 2018 om 22:21
Ik herken forummers meer aan de ava, dus als ze dezelfde ava nemen of eentje die er veel op lijkt, kan ik er iets mee.blijfgewoonbianca schreef: ↑17-08-2018 22:11Dan blijft die nieuwe naam vaak niet meer “ hangen “ , bij mij.
Anders niet.
Life is short. Eat dessert first.

vrijdag 17 augustus 2018 om 22:33
had je daar je vinger mee open gehaald?Lady*Voldemort schreef: ↑17-08-2018 22:21Mijn huisgenoten scheren zich allemaal nat. En aangezien ik daar allemaal niet bij ben kan ik me er niet druk over maken ook. Erger nog: ik scheer me ook nat. Met de ouwe mesjes van man. Heel diep in het geheim.

vrijdag 17 augustus 2018 om 22:34
Het blijft hier ook kriebelencharlottew88 schreef: ↑17-08-2018 22:13Ja als lieve Leo terugkomt bijvoorbeeld dan zou ik dat alleen maar toejuichen.

Het lukt alleen ff niet altijd om t bij te houden... guilty
vrijdag 17 augustus 2018 om 22:38
Ik hou eigenlijk van geen enkele 'kunstmatige' geur. Of geur überhaupt.the_Wicked_Witch schreef: ↑17-08-2018 22:26Gek hoe dat werkt hè? Ik vind scheerschuim lekker ruiken.
De mix van shag en bier ook, maar dat terzijde.
Behalve pasgemaaid gras.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 17 augustus 2018 om 22:47
BridgetteDubois schreef: ↑17-08-2018 22:34Het blijft hier ook kriebelen![]()
Het lukt alleen ff niet altijd om t bij te houden... guilty
Bri hoe kan ik jou nou vergeten

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 17 augustus 2018 om 22:48
ja, ik heb even teruggekeken waar ik het vandaan heb, en dat is het topic over die hypochondrische vriend op de relatiepijler
dat was ook een nieuwe TO, die op een gegeven moment aangeeft dat haar reacties niet meteen doorkomen omdat ze eerst goedgekeurd moeten worden, op de vraag door wie antwoord ze dus 'door de mods, omdat ik speciaal hier een account voor heb aangemaakt'.
Daarna geeft ze aan dat haar berichten nu wel direct worden geplaatst.
vandaar het vermoeden dat dit bij de nieuwe TO met de kwijtgeraakte vriend ook is
dat het vanwege troll- en spamtopics zou zijn had ik er zelf van gemaakt, leek me de enige logische verklaring voor zo'n vreemde maatregel
maar ja ik weet verder ook niet wat er allemaal waar is van bovenstaande en wat niet

vrijdag 17 augustus 2018 om 22:48
Mijn autistische oudste is juist heel erg geur georiënteerd. Als ie helemaal in de knoop zit doe ik juist bewust 1 bepaald parfum op omdat ik weet dat ie daar rustig van wordt. Dan blijft ie ook aan me ruiken

Aan de andere kant, hij had laatst eten verstopt op zijn kamer, dat ging dus hartstikke fout met warme weer. Of ik dat even op wilde ruimen. Dacht het niet...
Mocht ie mooi zelf doen en alleen al omdat de geur hem aanvloog weet ik zeker dat ie dát nooit meer gaat doen.

vrijdag 17 augustus 2018 om 23:03
Is dit eigenlijk voor 'wat je niet hardop durft te zeggen'?
Of misschien moet je een topic openen 'ik heb zin in ruzie, wie doet er gezellig mee?' Vergis je niet in het forum hoor, we helpen graag.

Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 17 augustus 2018 om 23:05