Napraattopic Deel 103

28-08-2018 20:45 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nous, zeg er eens iets van.
lilalinda schreef:
04-09-2018 07:49
ik geloof wel in het belang van kunnen zwemmen (als in: niet verzuipen), maar heb mijn kinderen ook pas 'laat' op zwemles gedaan. Die haalden dus in een half jaar A&B. Badmeester was het trouwens erg eens met dat de kinderen wat ouder waren, zou hij zelf ook zo doen. Hij zag die guppen van 4,5 (soms nog 3) totaal geen voortgang maken
Hier ook latertjes.

Oudste pas met 6, had binnen een half jaar A en B. Met 1x in de week.
Jongste gaat volgende week, die word over een paar maanden 6.

Zwemleerkrachten zeggen in dat zwembad ook dat oudere kinderen gewoon sneller leren en meer kracht hebben.
Ik heb gewoon geen zin om 2 jaar in het zwembad te hangen 2x in de week. Zoals echt iedereen om mij heen met kinderen die meteen met 4 erop gaan.

En qua geld is het ook een stuk fijner. ;)
Star² schreef:
04-09-2018 08:46
:-D
ava75 schreef:
04-09-2018 08:45
Veel ouders vergeten ook dat zwemmen een vaardigheid is die je moet bijhouden.Dus fijn als Pietje zijn zwemdiploma'(s) heeft maar daarna zal er ook nog gezwommen moeten worden en dan niet een keer per jaar een zwembadfeestje o.i.d.
valt wel mee hoor, daar wordt flink op gehamerd en er wordt veel gezwommen
De kinderen die verzuipen zijn over het algemeen (vluchtelingen)kinderen die nooit een diploma haalden. (en dat bedoel ik geen moment denigrerend)
Calamitycat schreef:
03-09-2018 20:46
Welke avatars zie je niet goed dan? De avatar van Solomio bijvoorbeeld zie ik ook niet helemaal scherp (no pun intended :$ )
Als je de berichten wel gewoon scherp ziet lijkt me niet dat er iets mis is met je ogen.
Tekst zie ik wel scherp, dan zal het idd wel mee vallen. :)
Coconuts12 schreef:
03-09-2018 22:38
Je bent niet de enige. Ik heb er soms ook moeite mee.
Gelukkig dat ik niet de enige ben, ik vind de avatarplaatjes eigelijk ook gewoon te klein, bij het oude forum waren ze een stuk groter.
Anárion schreef:
04-09-2018 07:58
Heb je kinderen wel laten inenten? Of laat je ze ook het ieniemini risico lopen dat ze overlijden door een ziekte? Ik vind het bijna in dezelfde categorie vallen.
Ik vind het niet te vergelijken, maar het geeft wel aan hoe er over zwemles gedacht wordt.
You can achieve anything that doesn't require skill or knowledge.
Week 6 van de Extremely Demotivational Calendar
lilalinda schreef:
04-09-2018 08:53
valt wel mee hoor, daar wordt flink op gehamerd en er wordt veel gezwommen
De kinderen die verzuipen zijn over het algemeen (vluchtelingen)kinderen die nooit een diploma haalden. (en dat bedoel ik geen moment denigrerend)
En dan gaat het niet zozeer om het niet hebben van een diploma, alswel over het feit dat ze geen idee hebben hoe 'gevaarlijk' water is, omdat ze hun leeftijdsgenoten zo eenvoudig zien zwemmen.
Lucifer2018 schreef:
04-09-2018 08:50
Hier ook latertjes.

Oudste pas met 6, had binnen een half jaar A en B. Met 1x in de week.
Jongste gaat volgende week, die word over een paar maanden 6.

Zwemleerkrachten zeggen in dat zwembad ook dat oudere kinderen gewoon sneller leren en meer kracht hebben.
Ik heb gewoon geen zin om 2 jaar in het zwembad te hangen 2x in de week. Zoals echt iedereen om mij heen met kinderen die meteen met 4 erop gaan.

En qua geld is het ook een stuk fijner. ;)
Ik was 10 toen ik op zwemles ging, bij een zwemclub. En daar was iedereen van die leeftijd.
Volgens mij was dat in mijn jeugd de normale leeftijd voor zwemles.
Solomio schreef:
04-09-2018 09:56
En dan gaat het niet zozeer om het niet hebben van een diploma, alswel over het feit dat ze geen idee hebben hoe 'gevaarlijk' water is, omdat ze hun leeftijdsgenoten zo eenvoudig zien zwemmen.
Dit is denk ik nog belangrijker dan zwemles
Het ligt er ook aan waar je woont. Hier heel veel water in de omgeving. Kinderen gaan dus allemaal op jonge leeftijd op zwemles.
Als je in de stad woont, en er is in de wijde omtrek geen water te bekennen dan is de noodzaak van jong op zwemles wat minder lijkt mij.
Oifa schreef:
04-09-2018 09:51
Gelukkig dat ik niet de enige ben, ik vind de avatarplaatjes eigelijk ook gewoon te klein, bij het oude forum waren ze een stuk groter.
Ja, dat vond ik ook beter/fijner.
Star² schreef:
04-09-2018 08:46
Ja, we kunnen wel wat gezelligheid gebruiken.
Meds: Is het toeval of is die Kiki - doos echt weggehaald uit de lees ook na jouw post in het mod topic?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
04-09-2018 14:28
Meds: Is het toeval of is die Kiki - doos echt weggehaald uit de lees ook na jouw post in het mod topic?

Kikidoos staat nog met die vinger tussen haar schaamlippen in mijn lees-meer?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Oudblond schreef:

Staat er nog hoor.
Solomio schreef:
04-09-2018 09:56
daarom is juist voor deze groep zwemles zo belangrijk
Er is een kersverse kiki25 te lezen.
Voor de rest is er weinig te beleven, ga even maar kijken wat kiki te melden heeft.
TanteBedelia schreef:
04-09-2018 14:36
Voor de rest is er weinig te beleven, ga even maar kijken wat kiki te melden heeft.

Ik gok dat ze een schrale doos heeft.
Bij mij is Kiki verdwenen, zal wel tijdelijk zijn door het wisselen van de 'verhalen'.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
bij mij staat hij er nog. maar ja die kiki's zijn natuurlijk gepersonaliseerd
S-Meds schreef:
04-09-2018 15:14
bij mij staat hij er nog. maar ja die kiki's zijn natuurlijk gepersonaliseerd

Maar jij hebt die Kiki-titel maar liefst 6 X genoemd in het moderator-topic.
Kiki weet bij mij ook niet van stoppen, ze is onverzadigbaar en ze blijft het maar proberen.
nounou
TanteBedelia schreef:
04-09-2018 14:34
Er is een kersverse kiki25 te lezen.
Je droogt toch spontaan op van die titel
lise1985 schreef:
04-09-2018 16:29
Je droogt toch spontaan op van die titel
ja ik hoef nooit meer seks

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven