Napraattopic Deel 103
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 4 september 2018 om 08:50
Hier ook latertjes.lilalinda schreef: ↑04-09-2018 07:49ik geloof wel in het belang van kunnen zwemmen (als in: niet verzuipen), maar heb mijn kinderen ook pas 'laat' op zwemles gedaan. Die haalden dus in een half jaar A&B. Badmeester was het trouwens erg eens met dat de kinderen wat ouder waren, zou hij zelf ook zo doen. Hij zag die guppen van 4,5 (soms nog 3) totaal geen voortgang maken
Oudste pas met 6, had binnen een half jaar A en B. Met 1x in de week.
Jongste gaat volgende week, die word over een paar maanden 6.
Zwemleerkrachten zeggen in dat zwembad ook dat oudere kinderen gewoon sneller leren en meer kracht hebben.
Ik heb gewoon geen zin om 2 jaar in het zwembad te hangen 2x in de week. Zoals echt iedereen om mij heen met kinderen die meteen met 4 erop gaan.
En qua geld is het ook een stuk fijner.
dinsdag 4 september 2018 om 08:53
valt wel mee hoor, daar wordt flink op gehamerd en er wordt veel gezwommen
De kinderen die verzuipen zijn over het algemeen (vluchtelingen)kinderen die nooit een diploma haalden. (en dat bedoel ik geen moment denigrerend)
dinsdag 4 september 2018 om 09:48
Tekst zie ik wel scherp, dan zal het idd wel mee vallen.Calamitycat schreef: ↑03-09-2018 20:46Welke avatars zie je niet goed dan? De avatar van Solomio bijvoorbeeld zie ik ook niet helemaal scherp (no pun intended)
Als je de berichten wel gewoon scherp ziet lijkt me niet dat er iets mis is met je ogen.
dinsdag 4 september 2018 om 09:51
Gelukkig dat ik niet de enige ben, ik vind de avatarplaatjes eigelijk ook gewoon te klein, bij het oude forum waren ze een stuk groter.
dinsdag 4 september 2018 om 09:54
Ik vind het niet te vergelijken, maar het geeft wel aan hoe er over zwemles gedacht wordt.
You can achieve anything that doesn't require skill or knowledge.
Week 6 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 4 september 2018 om 09:56
En dan gaat het niet zozeer om het niet hebben van een diploma, alswel over het feit dat ze geen idee hebben hoe 'gevaarlijk' water is, omdat ze hun leeftijdsgenoten zo eenvoudig zien zwemmen.
dinsdag 4 september 2018 om 09:57
Ik was 10 toen ik op zwemles ging, bij een zwemclub. En daar was iedereen van die leeftijd.Lucifer2018 schreef: ↑04-09-2018 08:50Hier ook latertjes.
Oudste pas met 6, had binnen een half jaar A en B. Met 1x in de week.
Jongste gaat volgende week, die word over een paar maanden 6.
Zwemleerkrachten zeggen in dat zwembad ook dat oudere kinderen gewoon sneller leren en meer kracht hebben.
Ik heb gewoon geen zin om 2 jaar in het zwembad te hangen 2x in de week. Zoals echt iedereen om mij heen met kinderen die meteen met 4 erop gaan.
En qua geld is het ook een stuk fijner.![]()
Volgens mij was dat in mijn jeugd de normale leeftijd voor zwemles.
dinsdag 4 september 2018 om 09:59
dinsdag 4 september 2018 om 10:14
dinsdag 4 september 2018 om 14:31
dinsdag 4 september 2018 om 14:33
dinsdag 4 september 2018 om 14:51
TanteBedelia schreef: ↑04-09-2018 14:36Voor de rest is er weinig te beleven, ga even maar kijken wat kiki te melden heeft.
Ik gok dat ze een schrale doos heeft.
dinsdag 4 september 2018 om 15:18
dinsdag 4 september 2018 om 16:29
Je droogt toch spontaan op van die titel