Napraattopic Deel 103
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 5 september 2018 om 09:42
Ik zal wel weer een oude zeikerd zijn, maar het is toch raar dat je als leidinggevende op dit forum gaat vragen hoe je het ontslag van een nieuwe medewerker een beetje leuk kunt verantwoorden als je eigenlijk geen directe aanleiding tot ontslag hebt?
Dat is toch prutje onprofessioneel, of ben ik weer te streng?
woensdag 5 september 2018 om 09:45
vrouwjagersma schreef: ↑05-09-2018 09:42Ik zal wel weer een oude zeikerd zijn, maar het is toch raar dat je als leidinggevende op dit forum gaat vragen hoe je het ontslag van een nieuwe medewerker een beetje leuk kunt verantwoorden als je eigenlijk geen directe aanleiding tot ontslag hebt?
Snap ik ook helemaal niks van. Enige reden die ik kan bedenken is dat je bang bent dat ze jou onprofessioneel op je werk vinden als je bij je eigen meerdere tips gaat vragen...
woensdag 5 september 2018 om 09:45
vrouwjagersma schreef: ↑05-09-2018 09:42Ik zal wel weer een oude zeikerd zijn, maar het is toch raar dat je als leidinggevende op dit forum gaat vragen hoe je het ontslag van een nieuwe medewerker een beetje leuk kunt verantwoorden als je eigenlijk geen directe aanleiding tot ontslag hebt?
Helemaal eens. (Maar ja, ik ben ook een oude zeikerd.)
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 5 september 2018 om 09:51
ik vermoed een jonge LG, die de rotklussen op mag knappen van een handige baasvrouwjagersma schreef: ↑05-09-2018 09:42Ik zal wel weer een oude zeikerd zijn, maar het is toch raar dat je als leidinggevende op dit forum gaat vragen hoe je het ontslag van een nieuwe medewerker een beetje leuk kunt verantwoorden als je eigenlijk geen directe aanleiding tot ontslag hebt?
Moet ze nog even leren
woensdag 5 september 2018 om 09:58
woensdag 5 september 2018 om 10:04
Vreemd idd.vrouwjagersma schreef: ↑05-09-2018 09:42Ik zal wel weer een oude zeikerd zijn, maar het is toch raar dat je als leidinggevende op dit forum gaat vragen hoe je het ontslag van een nieuwe medewerker een beetje leuk kunt verantwoorden als je eigenlijk geen directe aanleiding tot ontslag hebt?
Vraag me ook af waarom ze er vanuit gaan dat werknemer uit zal gaan vallen.
There is always something happening, and it's usually right now
woensdag 5 september 2018 om 10:05
HuilieMarindaH schreef: ↑05-09-2018 09:58Over die proeftijdontslag waren twee topics blijkbaar, per ongeluk. Ik had in het andere topic gereageerd. Dat topic is verwijderd. Niet samengevoegd. Mijn reactie was zo nietszeggend blijkbaar, dat die ook gewoon weggejorist kon worden.
Over professioneel gesproken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 5 september 2018 om 10:19
woensdag 5 september 2018 om 10:20
Dan zet je die reactie toch nog een keer in het andere topic?MarindaH schreef: ↑05-09-2018 09:58Over die proeftijdontslag waren twee topics blijkbaar, per ongeluk. Ik had in het andere topic gereageerd. Dat topic is verwijderd. Niet samengevoegd. Mijn reactie was zo nietszeggend blijkbaar, dat die ook gewoon weggejorist kon worden.
Over professioneel gesproken.
woensdag 5 september 2018 om 10:22
woensdag 5 september 2018 om 10:50
Ik kan 'm niet kopiëren want echt weg, en inmiddels ook totaaaal mosterd. In 'mijn' topic was mijn reactie de eerste, in het andere topic zou het de zoveelste spuit 11 zijn. Boeit ook verder niet.Lady*Voldemort schreef: ↑05-09-2018 10:20Dan zet je die reactie toch nog een keer in het andere topic?
Such fun!1
woensdag 5 september 2018 om 10:52
Lady*Voldemort schreef: ↑05-09-2018 10:19Dat is gek. De mods/CM konden hier toch niets mee omdat de webredactie over de blogjes ging?
Ze hebben het toch doorgegeven?
Such fun!1
woensdag 5 september 2018 om 11:47