Napraattopic Deel 103
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 5 september 2018 om 12:17
Sorry! Blij dat je er nog bent
woensdag 5 september 2018 om 12:51
Ze komt wel weer terug, is volgens mij al vaak weggegaan en weer teruggekomen.
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
woensdag 5 september 2018 om 12:55
Die had 'hij' inmiddels toch al uitgegumd?Lady*Voldemort schreef: ↑05-09-2018 11:06Oh, op die fiets.
Nou ja, fijn dat Kiki d'r edele delen zijn weggepoetst in ieder geval.
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
woensdag 5 september 2018 om 13:00
Jammer dat ze weg is..maar wel begrijpelijk. Hoop dat ze er snel weer is.Leefvandaag schreef: ↑05-09-2018 12:51Ze komt wel weer terug, is volgens mij al vaak weggegaan en weer teruggekomen.
...
woensdag 5 september 2018 om 13:32
ja maar heb ik wat op dootgevraagd. Toen konden ze het welLady*Voldemort schreef: ↑05-09-2018 10:19Dat is gek. De mods/CM konden hier toch niets mee omdat de webredactie over de blogjes ging?
woensdag 5 september 2018 om 13:35
Ik hoop ook dat ze weer terug komt.
En ach, hoe meer de internetredactie dat soort dingen neer blijft zetten, hoe meer forummers hopelijk hun cookie-instellingen zo zetten dat de leesook niet meer zichtbaar is. En de advertenties. En met wat geluk wordt het ze dan duidelijk dat dit ze inkomsten kost, al ben ik daar bang voor.
En ach, hoe meer de internetredactie dat soort dingen neer blijft zetten, hoe meer forummers hopelijk hun cookie-instellingen zo zetten dat de leesook niet meer zichtbaar is. En de advertenties. En met wat geluk wordt het ze dan duidelijk dat dit ze inkomsten kost, al ben ik daar bang voor.
woensdag 5 september 2018 om 16:26
Vooralsnog is de redactie druk met tongzoenen en passoa-jus zuipen.schattigmeisje schreef: ↑05-09-2018 13:35Ik hoop ook dat ze weer terug komt.![]()
woensdag 5 september 2018 om 18:11
Hohoho, dat is smaakvol.
Want dat is viva, smaakvol.
En het is jammer dat het forum daar niet zo goed aan meedoet.
Wij moeten allemaal smaakvol mee kutten en clitten.
Dan horen we er weer bij, bij de grote happy vivaorgiefamilie.
En dan vinden we de redactionele bijdragen tenminste weer leuk.
Want dat is viva, smaakvol.
En het is jammer dat het forum daar niet zo goed aan meedoet.
Wij moeten allemaal smaakvol mee kutten en clitten.
Dan horen we er weer bij, bij de grote happy vivaorgiefamilie.
En dan vinden we de redactionele bijdragen tenminste weer leuk.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 5 september 2018 om 19:28
Ik heb het ook gemist. Heb ook geen idee wat haar eerdere nick was trouwens...Coconuts12 schreef: ↑05-09-2018 13:11Hoezo begrijpelijk? Volgens mij heb ik iets gemist, wat dan weer niet zo verwonderlijk is want ik mis nogal snel dingen.
Ik hoop ook dat ze weer terugkomt.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
woensdag 5 september 2018 om 19:35
Ze hadden mijn maat niet..Gelukkig maar, heb een hekel aan wachten.Lady*Voldemort schreef: ↑05-09-2018 18:25Ik heb er allemaal geen idee van. Ik sta nog steeds in de rij voor dat badpak.
woensdag 5 september 2018 om 22:28
woensdag 5 september 2018 om 22:39
Daarom lees ik Actueel nietzazamaenade schreef: ↑05-09-2018 22:28Ik was wat scherp in het Wilders-topic. De dingen die in sommige topics op Actueel geschreven worden, de laatste dagen weer.
¡Apagando las luces!
woensdag 5 september 2018 om 22:57
SombraOnline schreef: ↑05-09-2018 22:39Daarom lees ik Actueel nietIk zou me niet in kunnen houden.
Dat is eigenlijk het verstandigst, maar ik vind het ook te erg voor woorden dat dit soort bagger er maar gewoon vaak onweersproken staat, op dit forum. En dat er amper ingegrepen wordt door de mods. Ik vind het lastig, hoe ermee om te gaan.
nounou