Napraattopic deel 104

25-09-2018 10:00 3137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
TanteBedelia schreef:
21-10-2018 14:58
3000 reacties.
Haha zsm dicht maar he, dit topic :duckie:

Jij bent ook al zo hulpvaardig!
impala wijzigde dit bericht op 21-10-2018 15:02
10.75% gewijzigd
.
impala schreef:
21-10-2018 14:02
Ik neem écht racisme zeker serieus. Maar daarvan is lang niet altijd sprake.
Mensen reageren streeds extremer en irritanter ja. Doordat ze streeds pissiger worden, omdat ze steeds ten onrechte voor racist worden uitgemaakt. En geband worden, omdat de mods blind achter de stafjes aan gaan en te dom zijn om echt racisme te herkennen. Links extremisme daarentegen, daar valt nooit iemand over. Geen mods althans.
Ik heb nog nooit iemand voor racist uitgemaakt. In het Pieten-topic heb ik wel gezeg dat zwarte Piet een racistische karikatuur is. Dat is nog een verschil.
Verder wordt als extreem links de bocht uitvliegt dat door de heel veel forummers afgekeurd. Probleem is alleen dat te veel dingen extreem links worden genoemd.
En omdat ik vind dat je vluchtelingen als gewone mensen moet behandelen en ik niet vind dat je op ze moet schieten of ze moet laten verdrinken, moet ik volgens bepaalde forummers maar een vluchteling in huis nemen en heb ik gezegd dat wat mij betreft een ongelimiteerd aantal vluchtelingen naar Nederland moet komen. Zo worden dus aan beide kanten dingen volledig uit zijn verband gerukt.
impala schreef:
21-10-2018 15:00
Haha zsm dicht maar he, dit topic :duckie:

Jij bent ook al zo hulpvaardig!
Vervelend he .. Het zit je enorm dwars merk ik.
anoniem_373619 wijzigde dit bericht op 21-10-2018 15:05
8.89% gewijzigd
bethweeter schreef:
21-10-2018 15:02
Ik heb nog nooit iemand voor racist uitgemaakt. In het Pieten-topic heb ik wel gezeg dat zwarte Piet een racistische karikatuur is. Dat is nog een verschil.
Verder wordt als extreem links de bocht uitvliegt dat door de heel veel forummers afgekeurd. Probleem is alleen dat te veel dingen extreem links worden genoemd.
En omdat ik vind dat je vluchtelingen als gewone mensen moet behandelen en ik niet vind dat je op ze moet schieten of ze moet laten verdrinken, moet ik volgens bepaalde forummers maar een vluchteling in huis nemen en heb ik gezegd dat wat mij betreft een ongelimiteerd aantal vluchtelingen naar Nederland moet komen. Zo worden dus aan beide kanten dingen volledig uit zijn verband gerukt.
Ik heb zelf op dit topic veel mensen van racisme beschuldigd zien worden. Of jij dat ook deed weet ik niet. Jij hebt deze nick ook nog niet zo lang volgens mij (en naar mijn idee van lang).
Ik weet ook niet half meer wie wie is hier.

Wel valt me op dat de mensen die het meest straight zijn, vrijwel nooit van nick wisselen. Hoe hard ze ook aangevallen worden.
impala wijzigde dit bericht op 21-10-2018 15:08
7.49% gewijzigd
.
Pipistrello schreef:
21-10-2018 14:53
Ah Juun nr 2 :proud:
Ik moet er niet aan denken! :hihi:
Life is short. Eat dessert first.
.
anoniem_373619 wijzigde dit bericht op 21-10-2018 16:29
0.00% gewijzigd
kip met knoflook in yoghurtssaus :cheer2:
(verder heb ik werkelijk geen idee waar alle verhitte discussies over gaan.)
bethweeter schreef:
21-10-2018 15:02
En dit! Ik heb letterlijk nog nooit iemand op dit forum voor racist uitgemaakt. Ik heb wel vaker iets gezegd over racistische structuren in de maatschappij en inderdaad karikaturen ed.

Waarop ik vervolgens met regelmaat ervan beschuldigd werd dat ik dan zelf vast wel een racist ben.

Tja...
impala schreef:
21-10-2018 15:05
Ik heb zelf op dit topic veel mensen van racisme beschuldigd zien worden. Of jij dat ook deed weet ik niet. Jij hebt deze nick ook nog niet zo lang volgens mij (en naar mijn idee van lang).
Ik weet ook niet half meer wie wie is hier.

Wel valt me op dat de mensen die het meest straight zijn, vrijwel nooit van nick wisselen. Hoe hard ze ook aangevallen worden.
Ik heb alleen deze nick gehad. Zo'n vier of vijf jaar dezelfde dus.
Ana_Isabel** schreef:
21-10-2018 15:10
ik g iets knutselen met bloemkool, prei, aardappel en kerriesaus.
Maar ik weet nog niet precies hoe en wat
Pinda-Kaas schreef:
21-10-2018 15:15
ik g iets knutselen met bloemkool, prei, aardappel en kerriesaus.
Maar ik weet nog niet precies hoe en wat
Een ovenschotel?
Lekker met gehakt en af toppen met kaas.
Volgens mij ben ik de enige die 1 specifieke forummer racist heeft genoemd en ik kreeg daar bovendien een ban voor. Tweede keer trouwens dat ik een ban kreeg voor iemand racist noemen.

Dus dat gejank dat hier mensen voor racist worden uitgemaakt is precies dat: hypocriet gejank. Weet je wie hier pas vaak racist genoemd wordt? Ik. Door datzelfde kliekje racisten en extreemrechtsen.
Am Yisrael Chai!
Ana_Isabel** schreef:
21-10-2018 15:10

Dat klinkt heerlijk hoe maak je dat?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Zelf gemaakte fish and chips met mushy peas.
charlottew88 schreef:
21-10-2018 15:22
Dat klinkt heerlijk hoe maak je dat?
Ik gebruik altijd kippendij filet.
Kip bakken in olijfolie en teentjes knoflook tot de kip bruin wordt.

Dan apart een saus maken van 500 ml yoghurt, 3 kwart blikje bier, zakje saffraan en 1 kip bouillon tablet.
Dan saus inkoken tot hij wat dikker wordt en de kip erbij voegen. Inclusief knoflook.

Wij eten het altijd met patat en doperwtjes :proud:
anoniem_374390 wijzigde dit bericht op 21-10-2018 15:30
2.18% gewijzigd
fashionvictim schreef:
21-10-2018 15:21
Volgens mij ben ik de enige die 1 specifieke forummer racist heeft genoemd en ik kreeg daar bovendien een ban voor. Tweede keer trouwens dat ik een ban kreeg voor iemand racist noemen.

Dus dat gejank dat hier mensen voor racist worden uitgemaakt is precies dat: hypocriet gejank. Weet je wie hier pas vaak racist genoemd wordt? Ik. Door datzelfde kliekje racisten en extreemrechtsen.
Nee hoor zeker niet alleen jij. En bannen heb ik er ook zo goed als nooit voor gezien. Jij bebt de enige waarvan ik dat weet.
Ik heb daar zelf wel eens over geklaagd in het mod topic, en gevraagd waarom mensen ongestraft zo zwaar beschuldigd mogen worden.
No reply. Maar ik hoop dat er meer op gelet gaat worden, als er dan toch zwaarder gemodereerd wordt.
impala wijzigde dit bericht op 21-10-2018 15:29
0.12% gewijzigd
.
.
anoniem_373619 wijzigde dit bericht op 21-10-2018 16:27
97.75% gewijzigd
Ana_Isabel** schreef:
21-10-2018 15:27
Ik gebruik altijd kippendij filet.
Kip bakken in olijfolie en teentjes knoflook tot de kip bruin wordt.

Dan apart een saus maken van 500 ml yoghurt, 3 kwart blikje bier, zakje saffraan en 1 kip bouillon tablet.
Dan saus inkoken tot hij wat dikker wordt en de kip erbij voegen.

Wij eten het altijd met patat en doperwtjes :proud:
Dank je :lips: ik ga het ook een keer maken.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
21-10-2018 15:29
Dank je :lips: ik ga het ook een keer maken.
:) graag gedaan. Ben benieuwd!
Yildizlar schreef:
Doe je de vis en patat door elkaar?
Welke vis gebruik je en frituur je de vis ook?
Yildizlar schreef:
:flirting:
impala schreef:
21-10-2018 15:28
Nee hoor zeker niet alleen jij. En bannen heb ik er ook zo goed als nooit voor gezien. Jij bebt de enige waarvan ik dat weet.
Ik heb daar zelf wel eens over geklaagd in het mod topic, en gevraagd waarom mensen ongestraft zo zwaar beschuldigd mogen worden.
No reply. Maar ik hoop dat er meer op gelet gaat worden, als er dan toch zwaarder gemodereerd wordt.
Wees niet zo hypocriet want ook jij hebt mij met grote regelmaat racist genoemd. En toen heb je ook niet vrijwillig een ban aangevraagd.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
21-10-2018 15:37
Wees niet zo hypocriet want ook jij hebt mij met grote regelmaat racist genoemd. En toen heb je ook niet vrijwillig een ban aangevraagd.
Extremist. Geen racist. En ook niet met regelmaat. Vroeger was je niet zo extremistisch. Of het viel mij niet op, dat kan ook.
impala wijzigde dit bericht op 21-10-2018 15:39
17.79% gewijzigd
.
impala schreef:
21-10-2018 15:38
Extremist. Geen racist.
Bullshit.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
21-10-2018 15:39
Bullshit.
Quote graag. Je bent bij mij van de negeer af. Als jij mij er ook afhaalt, kun je me loepen.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven