Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 5 oktober 2018 om 17:56
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-10-2018 09:33
Reden: op de man
Reden: op de man
45.25% gewijzigd

vrijdag 5 oktober 2018 om 18:35
Eens. Maar hij krijgt steeds weer een 24 uurs ban. Ik dacht dat het opliep, maar blijkbaar kan je steeds een 24 ban krijgen
Ik vind hem echt enge ideeen hebben. Niet omdat hij een andere mening heeft maar door zijn woordkeuze en de trucjes die hij gebruikt om z’n foute ideeen te verspreiden

vrijdag 5 oktober 2018 om 19:20
De moderatie is daar echt top!Lady*Voldemort schreef: ↑05-10-2018 19:18En Nujij is toch ook van Sanoma. Dus aan wie ligt het dan?

vrijdag 5 oktober 2018 om 20:28

vrijdag 5 oktober 2018 om 20:30
De beste films zijn de films waar je een gevoel aan overhoudt, wat voor gevoel dan ook. Ik zou dus gewoon gaan kijken. En om mijn oude jeugdhelden maar weer eens van stal te halen: er zit een knop op je TV.

vrijdag 5 oktober 2018 om 20:36
Of opnemen en een keer eerder op de avond kijken dusPinda-Kaas schreef: ↑05-10-2018 20:28echt wel de moeite waard, ik vond het een erg goede film
hij is wat duister ja, misschien niet direct erna naar bed...

vrijdag 5 oktober 2018 om 20:38
ja dat is waar dat zijn meestal de beste films en ik heb geen problemen om hem uit te zetten als ik er niks aan vind. Dat in tegenstelling tot mijn echtgenoot die dan wil weten hoe het afloopt. Dat doet hij ook met boeken, doorworstelen tot het eind.Lady*Voldemort schreef: ↑05-10-2018 20:30De beste films zijn de films waar je een gevoel aan overhoudt, wat voor gevoel dan ook. Ik zou dus gewoon gaan kijken. En om mijn oude jeugdhelden maar weer eens van stal te halen: er zit een knop op je TV.
vrijdag 5 oktober 2018 om 20:59
vrouwjagersma schreef: ↑05-10-2018 20:29Ik kijk opgenomen Duitse comedy's om de stemming er een beetje in te houden.
Geen bijzonderheden