Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 5 oktober 2018 om 14:15
voor mijn eigen gemoedsrust mijd ik het topic in zn geheel, ik kan er niet tegenLady*Voldemort schreef: ↑05-10-2018 14:10Ik heb dat topic sinds gistermiddag niet meer zo gevolgd, maar wat een droefenis weer. Ruimschoots volwassen mensen die zich tot in het diepst van hun ziel gekwetst voelen omdat zullie hun eigenste zwarte piet hebben afgepakt. Als het niet zo treurig was zou je er keihard om moeten lachen.

vrijdag 5 oktober 2018 om 14:17
Ik heb mijn zegje gedaan en ben weer weggegaan. Niet te doen daar.Pinda-Kaas schreef: ↑05-10-2018 14:15voor mijn eigen gemoedsrust mijd ik het topic in zn geheel, ik kan er niet tegen

vrijdag 5 oktober 2018 om 14:23
Eens.Lady*Voldemort schreef: ↑05-10-2018 14:10Ik heb dat topic sinds gistermiddag niet meer zo gevolgd, maar wat een droefenis weer. Ruimschoots volwassen mensen die zich tot in het diepst van hun ziel gekwetst voelen omdat zullie hun eigenste zwarte piet hebben afgepakt. Als het niet zo treurig was zou je er keihard om moeten lachen.

vrijdag 5 oktober 2018 om 14:32
Perma volgt niet automatisch op een maandban. Dus Pejeka kan binnen 3 maanden gewoon nog een maandban krijgen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 5 oktober 2018 om 14:39
Volgens de OP van het bantopic bestaat de maandban niet en wordt een perma gegeven bij ernstige misdragingen en spam.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 5 oktober 2018 om 14:42
In dit geval racistische reacties dus permaban waardig. Of willen ze Pejeka houden voor de jeu?
anoniem_374094 wijzigde dit bericht op 05-10-2018 14:44
0.53% gewijzigd

vrijdag 5 oktober 2018 om 15:14
Ik hoef de topictitel alleen maar te lezen en weet dat het daarop uitdraait. Ik ga wil daar niet eens lezen same old same old.Lady*Voldemort schreef: ↑05-10-2018 14:10Ik heb dat topic sinds gistermiddag niet meer zo gevolgd, maar wat een droefenis weer. Ruimschoots volwassen mensen die zich tot in het diepst van hun ziel gekwetst voelen omdat zullie hun eigenste zwarte piet hebben afgepakt. Als het niet zo treurig was zou je er keihard om moeten lachen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

vrijdag 5 oktober 2018 om 15:23
Lilli-Putter schreef: ↑05-10-2018 15:04MarkSD kende ik niet omdat ik zelden op de pijler Actueel kom, maar ik vind hem/haar een heeel stuk erger dan Pejeka als het op racisme aankomt.
Bijna tot het akelige aan toe.
Bijna akelig?
Nou poeh poeh, dat klikt heftig. Grutjes.

vrijdag 5 oktober 2018 om 15:36

vrijdag 5 oktober 2018 om 15:52
niet bijna. gewoon ronduit akelig