Napraattopic deel 104

25-09-2018 10:00 3137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrouwjagersma schreef:
16-10-2018 13:02
Zo'n mededeling in het modtopic is dan weer helemaal niet goed voor mijn autoriteitsprobleem. Gewoon stellen dat topics over onderwerp X niet meer mogen dat alle posts daarover offtopic zijn (en dus verwijderd worden, met waarschuwingen tot gevolg) stoort me zo ernstig, dat ik een guerilla overweeg. Ik kan dat niet hebben.
Rozen verwelken, schepen vergaan
Het vluchtelingentopic blijft altijd bestaan

(Daar mag namelijk wel altijd rotzooi gepost worden door hetzelfde groepje)
Ik vind het rieken naar een dictatuur die de terroristen laat winnen.

En als mij dat een waarschuwing oid oplevert....soit!
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Ik hoop dat ze niet echt is want las ooit dat ze kinderen en zelfs kleinkinderen heeft , afgrijselijk zo’n moeder
Goede beslissing. Ik :heart: dictatoriaal ingrijpen.
Yildizlar schreef:
16-10-2018 14:26
Ik hoop dat ze niet echt is want las ooit dat ze kinderen en zelfs kleinkinderen heeft , afgrijselijk zo’n moeder

Wie is ze?
Pipistrello schreef:
16-10-2018 14:33
Wie is ze?
De mod.
Snarky schreef:
16-10-2018 12:25
Ik heb soms het idee dat Sanoma vrijbriefjes verstrekt aan bepaalde psychiatrische patiënten om alles te mogen zeggen en doen.
Geen idee waarom sommige types anders eindeloos kunnen voortwoekeren.
Nou, ik kreeg net 'n waarschuwing omdat ik schreef dat ik blij was dat ik kanker gekregen heb. Dat mag ik blijkbaar niet zeggen over mezelf. @(
redbulletje schreef:
16-10-2018 14:55
Nou, ik kreeg net 'n waarschuwing omdat ik schreef dat ik blij was dat ik kanker gekregen heb. Dat mag ik blijkbaar niet zeggen over mezelf. @(

:rofl:
redbulletje schreef:
:@@: Ik weet ook niet wat ik vreemder vind, de waarschuwing of dat je blij bent om zoiets.
anoniem_327397 wijzigde dit bericht op 16-10-2018 15:06
15.87% gewijzigd
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡
redbulletje schreef:
:biggrin:
Maar het is wel een beetje (!) raar, dat je graag kanker hebt, omdat je je werk zo verschrikkelijk haat.
karin6789 schreef:
16-10-2018 15:07
Maar het is wel een beetje (!) raar, dat je graag kanker hebt, omdat je je werk zo verschrikkelijk haat.

Dan nog is het van de zotte dat ze daar een waarschuwing voor krijgt.
redbulletje schreef:
Wat was de context?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
karin6789 schreef:
16-10-2018 15:07
Maar dat lag uiteindelijk aan m'n ASS (waarvan ik toen het bestaan nog niet vanaf wist) dus ik was gewoon oprecht blij ja. Mag dan raar gevonden worden, maar verwijderen als ongepast vind ik dan weer heel raar.
Nouschi schreef:
16-10-2018 15:08
Wat was de context?
Dat topic waarbij iemand die mentaal ziek is (zonder diagnose) geen uitkering krijgt bij 'n afbetaald huis. Ik schreef dus dat ik blij was dat ik écht lichamelijk ziek werd zodat ik wél een uitkering kon krijgen zonder m'n huis ook nog kwijt te raken.
redbulletje schreef:
16-10-2018 15:11
Maar dat lag uiteindelijk aan m'n ASS (waarvan ik toen het bestaan nog niet vanaf wist) dus ik was gewoon oprecht blij ja. Mag dan raar gevonden worden, maar verwijderen als ongepast vind ik dan weer heel raar.
Ja, kanker is denk ik een te beladen onderwerp of de mods kunnen gewoon niet goed begrijpend lezen...
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Quaintrelle schreef:
16-10-2018 15:15
Ja, kanker is denk ik een te beladen onderwerp of de mods kunnen gewoon niet goed begrijpend lezen...
Wat wil je op die leeftijd.
Geen bijzonderheden
Nemaìn’ schreef:
16-10-2018 14:34
De mod.
Hoe weet je dat allemaal van een mod?
*Labalade* schreef:
16-10-2018 15:40
Hoe weet je dat allemaal van een mod?

Het ging niet over de mod.
redbulletje schreef:
16-10-2018 15:11
Heb je ook helemaal gelijk in, is ook raar.
Vandaag had zoon een transgender vrouw op bezoek gehad op school.Ze kwam over zichzelf vertellen in het kader van paarse vrijdag binnenkort op hun school. Hij was diep onder de indruk over de (lijdens) weg die deze vrouw af heeft moeten leggen. En nog steeds.Dan hoor je uit eerste hand hoe de wereld op "andere geaardheid" reageert. Onvoorwaardelijke acceptatie is niet normaal.
Ana_Isabel** schreef:
16-10-2018 15:54
Vandaag had zoon een transgender vrouw op bezoek gehad op school.Ze kwam over zichzelf vertellen in het kader van paarse vrijdag binnenkort op hun school. Hij was diep onder de indruk over de (lijdens) weg die deze vrouw af heeft moeten leggen. En nog steeds.Dan hoor je uit eerste hand hoe de wereld op "andere geaardheid" reageert. Onvoorwaardelijke acceptatie is niet normaal.

Beginnen we nou weer? :proud:
Ana_Isabel** schreef:
16-10-2018 15:54
Borduur je nu nog even voort op de discussie van gisteren?
Acceptatie is idd nog lang niet normaal, maar daar ging de discussie niet over.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Star² schreef:
16-10-2018 15:56
Beginnen we nou weer? :proud:
Gewoon, omdat het kan ;-)

Kon het niet laten.
Solomio schreef:
16-10-2018 15:57
Borduur je nu nog even voort op de discussie van gisteren?
Acceptatie is idd nog lang niet normaal, maar daar ging de discussie niet over.
Sowieso wordt er weinig geaccepteerd, laat staan onvoorwaardelijk.
Leef gewoon je leven en maak er niet zo’n hysterisch verhaal van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven