Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 16 oktober 2018 om 16:14
Over wie dan?
Jij vroeg Wie is ze. Nemain quote jou met als antwoord De mod. Waarop ik vraag, hoe weet je dit allemaal over een mod? (Die voor mij nogal vaag en zeker niet aan een bepaalde forummer is gekoppeld).
Nu gaat het niet over een mod? Dan ben je me nu even kwijt...over wie wel dan?

dinsdag 16 oktober 2018 om 16:15
Geen idee, ik heb niet teruggelezen.*Labalade* schreef: ↑16-10-2018 16:14Over wie dan?
Jij vroeg Wie is ze. Nemain quote jou met als antwoord De mod. Waarop ik vraag, hoe weet je dit allemaal over een mod? (Die voor mij nogal vaag en zeker niet aan een bepaalde forummer is gekoppeld).

dinsdag 16 oktober 2018 om 16:17
Paarse vrijdag??Ana_Isabel** schreef: ↑16-10-2018 15:54Vandaag had zoon een transgender vrouw op bezoek gehad op school.Ze kwam over zichzelf vertellen in het kader van paarse vrijdag binnenkort op hun school. Hij was diep onder de indruk over de (lijdens) weg die deze vrouw af heeft moeten leggen. En nog steeds.Dan hoor je uit eerste hand hoe de wereld op "andere geaardheid" reageert. Onvoorwaardelijke acceptatie is niet normaal.

dinsdag 16 oktober 2018 om 16:17

dinsdag 16 oktober 2018 om 16:18
*Labalade* schreef: ↑16-10-2018 16:14Over wie dan?
Ik vroeg het aan iemand anders en die iemand anders heeft nog geen antwoord gegeven. Dat het niet over een mod gaat maar over een forummer lijkt me duidelijk

dinsdag 16 oktober 2018 om 16:18
Nou... die forummer kan zomaar een mod zijn he. Je weet het niet.Pipistrello schreef: ↑16-10-2018 16:18Ik vroeg het aan iemand anders en die iemand anders heeft nog geen antwoord gegeven. Dat het niet over een mod gaat maar over een forummer lijkt me duidelijk

dinsdag 16 oktober 2018 om 16:20
Ja, dan dragen alle scholieren iets met paars die dag. Om uit te dragen dat iedereen gelijkwaardig is ongeacht geaardheid.

dinsdag 16 oktober 2018 om 16:22
Prima titel.

dinsdag 16 oktober 2018 om 16:23

dinsdag 16 oktober 2018 om 16:23
Tuurlijk wel, dat gaat sneller dan je denkt hoor. Wil je ook een PB?

dinsdag 16 oktober 2018 om 16:24
Alleen de Juuns toch. De stagiaires mods schijnen niet mee te forummen.
Al weet ik wel de naam van een mod omdat die me met haar eigen naam mailde toen mijn vorige nick op anoniem ging. Maar misschien is die stage al wel weer over.

dinsdag 16 oktober 2018 om 16:24
Schijnen. Juist.Pipistrello schreef: ↑16-10-2018 16:24Alleen de Juuns toch. De stagiaires mods schijnen niet mee te forummen.
Al weet ik wel de naam van een mod omdat die me met haar eigen naam mailde toen mijn vorige nick op anoniem ging. Maar misschien is die stage al wel weer over.

dinsdag 16 oktober 2018 om 16:35
Da's fijn; ik mis er nog eentje!

dinsdag 16 oktober 2018 om 16:36
Je bent niet dom. Je bent gewoon niet geïnformeerd.*Labalade* schreef: ↑16-10-2018 16:25Het is een dag vol vraagtekens vandaag. Ik voel me dommer dan mijn haarkleur doet vermoeden. Het wordt tijd voor de kapper.

dinsdag 16 oktober 2018 om 16:36
Wat een politiek correct gezever.
Groene dinsdag zeker?

dinsdag 16 oktober 2018 om 16:38
Is dit het nieuwe mentally challenged?