Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 16 oktober 2018 om 20:25
mooi, maar viva hanteert de huisregels toch niet dus het is niet nodigvrouwjagersma schreef: ↑16-10-2018 20:23Goede huisregel wel
"Over Zwarte Piet wordt niet gesproken. Wij noemen hem vanaf nu "hij die door de schoorsteen komt"
dinsdag 16 oktober 2018 om 20:31
Hoho, dat mag niet meer van Sanoma hè; een man die zich verkleedt en schminkt als een ander, laat staan als een vrouw (echt hemeltergend, dit). Laat de CM het maar niet zien.

Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
dinsdag 16 oktober 2018 om 20:34
De huisregels van Sanoma beginnen ermee dat ze iedereen een veilige omgeving willen bieden.
Ik kan me alleen maar afvragen waarom zowel de mods als de CM dit statement volkomen negeren en/of met voeten treden met hun eigen optreden.
dinsdag 16 oktober 2018 om 20:37
“Vergeef ze, ze weten niet wat ze doen”
Geen bijzonderheden

dinsdag 16 oktober 2018 om 20:38
het is ondoenlijk voor al die uitzendmods alias tijdelijke cm’s om voor die drie weken dat ze voor sanoma werken de huisregels te leren

dinsdag 16 oktober 2018 om 20:43
Er is iemand die al die uitzendmods/CM’s inhuurt. Dat is iemand met een betaalde baan die op dat moment dus de verantwoordelijkheid draagt voor de huisregels en er eigenaar van is.
Die laat zich er alleen niet op aanspreken.
Het is een keuze.
dinsdag 16 oktober 2018 om 20:44
vrouwjagersma schreef: ↑16-10-2018 20:39"Fantastische partnerseks"
Tsja. Klinkt euforisch, maar ik heb altijd seks met mijn partner. Ik zou niet weten met wie anders. "Fantastische buurmanseks" klinkt mij een stuk onprettiger in de oren.
Geen bijzonderheden
dinsdag 16 oktober 2018 om 20:46
Niks uitzend. Stagiaires. Staat vaak genoeg bij de vacatures op de site van Sanoma.
Kost ze alleen de stagevergoeding.
Die waren nog niet eens geboren toen ik hier al zat
Geen bijzonderheden

dinsdag 16 oktober 2018 om 20:46
Hij, hij, hij... wat een genderdiscriminatie zeg VrouwPersoonJagersma!vrouwjagersma schreef: ↑16-10-2018 20:23Goede huisregel wel
"Over Zwarte Piet wordt niet gesproken. Wij noemen hem vanaf nu "hij die door de schoorsteen komt"

dinsdag 16 oktober 2018 om 20:47
Je was me net voor*Labalade* schreef: ↑16-10-2018 20:46Hij, hij, hij... wat een genderdiscriminatie zeg VrouwPersoonJagersma!

dinsdag 16 oktober 2018 om 20:48
De uitzendmod-inhuur-betaalde kracht bij Sanoma heeft de uitzendmods wel een fantastisch nieuw wapen gegeven; ‘ongepast’ als reden voor een sanctie. Wanneer je mensen onderbetaalt dan geef je ze gewoon de macht om hun persoonlijke motieven toe te passen om iemand een sanctie op te leggen en die motieven te laten verbergen onder het bezigen van de term ‘ongepast’. En hoppa; ze zeuren minder.
anoniem_370120 wijzigde dit bericht op 16-10-2018 20:50
6.08% gewijzigd

dinsdag 16 oktober 2018 om 20:49

dinsdag 16 oktober 2018 om 20:52
In de categorie "vrouwen met mannennamen" ken ik alleen Cees uit Flodder, dus vandaar dat ik naar Piet met hij verwijs. Maar ik wil de kwaadste niet zijn. Het Nederlands heeft alleen nog geen genderneutraal persoonlijk voornaamwoord, al geloven mijn leerlingen heilig in "hun" op welke plek in een zin dan ook.*Labalade* schreef: ↑16-10-2018 20:46Hij, hij, hij... wat een genderdiscriminatie zeg VrouwPersoonJagersma!
dinsdag 16 oktober 2018 om 20:53
Er is een dobbelsteen met: Ongepast, Op de man, Negatief forumgedrag, Provocerend, Trol. En dan de joker, dan mag je zelf wat verzinnen. Racisme ofzo. Of Medisch Advies.Vanzai schreef: ↑16-10-2018 20:48De uitzendmod-inhuur-betaalde kracht bij Sanoma heeft de uitzendmods wel een fantastisch nieuw wapen gegeven; ‘ongepast’ als reden voor een sanctie. Wanneer je mensen onderbetaalt dan geef je ze gewoon de macht om hun persoonlijke motieven om iemand een sanctie op te leggen te laten verbergen onder de term ‘ongepast’. En hoppa; ze zeuren minder.
impala wijzigde dit bericht op 16-10-2018 20:54
1.61% gewijzigd
.

dinsdag 16 oktober 2018 om 20:56
Het zou ook nog zo kunnen zijn dat er tussen de goedbedoelende (onderbetaalde) mods één rotte appel met contrôle-issues zit.
anoniem_370120 wijzigde dit bericht op 16-10-2018 20:57
0.27% gewijzigd
dinsdag 16 oktober 2018 om 20:57
vrouwjagersma schreef: ↑16-10-2018 20:23Goede huisregel wel

.