Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 17 oktober 2018 om 09:10
Van dat haar krijg ik juist de kriebels.. hoppa, schaar erin!vrouwjagersma schreef: ↑17-10-2018 09:07Ja! Ik was bijna jaloers, al kan hij in het echt alleen maar tegenvallen. Maar dat haar, jongens, dat haar.
woensdag 17 oktober 2018 om 09:15
Valt echt niet tegen!vrouwjagersma schreef: ↑17-10-2018 09:07Ja! Ik was bijna jaloers, al kan hij in het echt alleen maar tegenvallen. Maar dat haar, jongens, dat haar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 17 oktober 2018 om 09:36
Niet zo bescheiden.... hij heeft je advies gevraagd bij zn nieuwe brilkeuze.

“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
woensdag 17 oktober 2018 om 09:52
Nou ja...., we hebben idd even koffie gedronken, maar dat vind ik zo sneu voor VJ.simbalabimba schreef: ↑17-10-2018 09:36Niet zo bescheiden.... hij heeft je advies gevraagd bij zn nieuwe brilkeuze.
![]()
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 17 oktober 2018 om 09:56
Welke post??

.
woensdag 17 oktober 2018 om 09:56
[...]fashionvictim schreef: ↑16-10-2018 22:23Wel geestig dat de nieuwe huisregel tot gevolg heeft dat hij-die-niet-genoemd-mag-worden effectief hier nu dus ook is afgeschaft.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-10-2018 12:18
Reden: provoceren
42.07% gewijzigd

woensdag 17 oktober 2018 om 10:00
Och lieve hemel, kán het kinderachtiger? En een nieuwe nick natuurlijk, man man man.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-10-2018 12:19
4.59% gewijzigd
woensdag 17 oktober 2018 om 10:01
Ja dat snap ik. Ik heb de post gelezen voor hij weg gestasiet werd, en was het er natuurlijk ook hartgrondig mee eens.
Wat FV zegt: ze heeft gewonnen. En hoe! Maar bij mij gaat de vlag halfstok.
No way trouwens dat die Fleur MM is. Dan kennen jullie haar (schrijf) stijl echt niet.
impala wijzigde dit bericht op 17-10-2018 10:06
18.97% gewijzigd
.

woensdag 17 oktober 2018 om 10:05
Dat rijmt, ideetje voor Sinterklaasgedicht

woensdag 17 oktober 2018 om 10:07
Ik heb 'm gewoon weer terug gestasied.Positivevibes schreef: ↑17-10-2018 10:04Hij is weer terug.
En inderdaad goeie post! Een onderwerp verbieden ipv een aantal specifieke forummers nou gewoon eens aan te spreken op hun gedrag![]()

woensdag 17 oktober 2018 om 10:10
Wat ik ook daar heb gezegd, ze zijn niet in staat goed te modereren. Dus verbied je maar ietsPositivevibes schreef: ↑17-10-2018 10:04Hij is weer terug.
En inderdaad goeie post! Een onderwerp verbieden ipv een aantal specifieke forummers nou gewoon eens aan te spreken op hun gedrag![]()

woensdag 17 oktober 2018 om 10:11
Ik begreep ook dat je wist waar ik het over had. Maar dacht, maak er een rijmpje vanimpala schreef: ↑17-10-2018 10:01Ja dat snap ik. Ik heb de post gelezen voor hij weg gestasiet werd, en was het er natuurlijk ook hartgrondig mee eens.
Wat FV zegt: ze heeft gewonnen. En hoe! Maar bij mij gaat de vlag halfstok.
No way trouwens dat die Fleur MM is. Dan kennen jullie haar (schrijf) stijl echt niet.