Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 18 oktober 2018 om 21:50
Ik weet ook niet precies hoe, maar weet wel zeker dat het kan.yasmijn schreef: ↑18-10-2018 21:40Dat snap ik nooit van dat ip. Hoe doe je dat? Ik heb thuis en op werk of elders een ander ip. Maar als ik bankzitter ben kan ik er nog niet op, waar ik ook ben.
Had ooit een andere nick die ik gebruikte als ik een ban had. Onzichtbaar posten enzo. Toch is het ontdekt en die nick kreeg een ban. Ik heb me echt afgevraagd hoe dat kon. Want ik was nergens waar ik normaal was. En de ava had MV nog voor me in elkaar geknutseld. Gewoon als 2e nick, tijden gehad voordat er überhaupt sprake was van een ban. Dat vond ik erg jammer. Spijtig zelfs.
.

donderdag 18 oktober 2018 om 21:56
Hier zouden ze zo iemand denk ik gewoon met mij doorverbinden. Ik krijg wel vaker berichten van: ' er belde iemand die jouw naam zei en verder begreep ik het niet'.
Hier heeft echt niemand geduld voor een lange toelichting.
donderdag 18 oktober 2018 om 21:58
Ip wisselen
Dus jij weet bij wie ik werk. Zou maar niet bellen inderdaad! Geen mens raakt onder de indruk en het gevolg is dat je zelf door de mangel gehaald wordt.

Geen bijzonderheden
donderdag 18 oktober 2018 om 22:01
Het is toch ook precies de bedoeling dat je doorverbonden wordt? En dan dreigen dus dat je weet waar iemand werkt, woont etc.Het-groepje schreef: ↑18-10-2018 21:56Hier zouden ze zo iemand denk ik gewoon met mij doorverbinden. Ik krijg wel vaker berichten van: ' er belde iemand die jouw naam zei en verder begreep ik het niet'.
Hier heeft echt niemand geduld voor een lange toelichting.
nouschi wijzigde dit bericht op 19-10-2018 09:18
0.12% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 18 oktober 2018 om 22:02
Dat is het. Anders had ik het gedaan hoor

impala wijzigde dit bericht op 18-10-2018 22:05
28.50% gewijzigd
.
donderdag 18 oktober 2018 om 22:05
donderdag 18 oktober 2018 om 22:08
Ik ben zwaar onder de indruk maYasteit. Daar heeft u als staatshoofd toch uw personeel voor.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 18 oktober 2018 om 22:10
Wij houden ervan om buitenshuis zelf dingen te doen.charlottew88 schreef: ↑18-10-2018 22:08Ik ben zwaar onder de indruk maYasteit. Daar heeft u als staatshoofd toch uw personeel voor.
Geen bijzonderheden
donderdag 18 oktober 2018 om 22:24

vrijdag 19 oktober 2018 om 07:26
Maar zo iemand exposes zichzelf dan ook. het 'dreig deel' van dit scenario ontgaat me.
Dus dan weet zo iemand dingen, dus niet genoeg anders zou je wel beter weten in mijn geval.
En je laat jezelf zien als rattegek.

vrijdag 19 oktober 2018 om 07:54
Het-groepje schreef: ↑19-10-2018 07:26Maar zo iemand exposes zichzelf dan ook. het 'dreig deel' van dit scenario ontgaat me.
Dus dan weet zo iemand dingen, dus niet genoeg anders zou je wel beter weten in mijn geval.
Ik zou ook inderdaad niet weten wat ze van mij zouden moeten melden op mijn werk.
vrijdag 19 oktober 2018 om 09:07
Ik denk dat zo'n creep vooral even wil melden dat hij/zij je weet te vinden?the_Wicked_Witch schreef: ↑19-10-2018 07:54Ik zou ook inderdaad niet weten wat ze van mij zouden moeten melden op mijn werk.
vrijdag 19 oktober 2018 om 09:21
Zet even een t achter word in mijn post please. Staat zo slordigHet-groepje schreef: ↑19-10-2018 07:26Maar zo iemand exposes zichzelf dan ook. het 'dreig deel' van dit scenario ontgaat me.

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 19 oktober 2018 om 09:37

Oh dat heb ik zó vaak!
Ik ben een slordige schrijver en zie fouten meestal pas nadat mijn bericht gepost is.
En dan probeer ik heel snel te verbeteren voor er niemand na me post en mijn bericht wordt voorzien van een 'yette wijzigde dit bericht...'

vrijdag 19 oktober 2018 om 10:10
En meisjes in korte rokjes, die vragen er ook zelf om. Toch?Lilli-Putter schreef: ↑19-10-2018 10:05Precies dit.
Dit heeft ze echt aan zichzelf te danken. wat een heisa om niks

vrijdag 19 oktober 2018 om 10:21
Riri geeft zelf al die info prijs, dus als iemand het weer voor haar voeten gooit mag ze ook naar haar eigen aandeel gaan kijken.
Dus als meisjes in een dronken bui met een man in bed duiken moeten ze inderdaad geen #meetoo gillen.
vrijdag 19 oktober 2018 om 10:23
Te wijten.Lilli-Putter schreef: ↑19-10-2018 10:05Precies dit.
Dit heeft ze echt aan zichzelf te danken. wat een heisa om niks
Of ze nou wel of niet ooit per ongeluk haar naam hier heeft gezegd, geeft niemand hier het recht om onder de naam van haar vermeende werkgever (geen idee of ze daar werkt), haar hier aan te spreken met haar echte naam. Een ongelooflijk laffe actie.
...