Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 19 oktober 2018 om 11:42
Zo eens.yette schreef: ↑19-10-2018 10:46Ze weet heus wel dat het onhandig was, daar heeft ze geen trap na van jou voor nodig. Met jouw redenatie geef je het slachtoffer de schuld en bezorg je degene die ècht fout zit het alibi van 'aanleiding geven'.
Je vergelijking met dronken neuken, slaat al helemaal nergens op.
Wie teveel informatie geeft, wil niet zeggen 'stalk me maar'. Met een kort rokje, zeg je niet 'grijp me maar'. En met je papierbak op straat, zeg je niet 'steek maar in de fik'.

vrijdag 19 oktober 2018 om 11:43
Lilli-Putter schreef: ↑19-10-2018 11:42@Lucifer,
wat zeg ik anders dan wat jij zegt eigenlijk? Val je mij nu persoonlijk aan alleen omdat ik het ben of omdat je graag met meute mee loopt?

Nee. En we zeggen niet hetzelfde en je manier van communiceren staat me niet aan.

vrijdag 19 oktober 2018 om 11:59
Dus daarom val je mij bij elke gelegenheid persoonlijk aan en het liefst in een groep?Lucifer2018 schreef: ↑19-10-2018 11:43Serieus?
Nee. En we zeggen niet hetzelfde en je manier van communiceren staat me niet aan.
lekker volwassen.
echt wel dat we hetzelfde zeggen wat riri betreft. maar goed, blijf jij maar lekker op dezelfde 'volwassen' manier communiceren.
vrijdag 19 oktober 2018 om 12:07
Lilli-Putter schreef: ↑19-10-2018 11:42@Lucifer,
wat zeg ik anders dan wat jij zegt eigenlijk? Val je mij nu persoonlijk aan alleen omdat ik het ben of omdat je graag met de meute mee loopt?

Life is short. Eat dessert first.
vrijdag 19 oktober 2018 om 12:35
Solo houdt niet van nostalgie

Geen bijzonderheden

vrijdag 19 oktober 2018 om 12:39
Waar heb jij het nou weer over?Lilli-Putter schreef: ↑19-10-2018 11:59Dus daarom val je mij bij elke gelegenheid persoonlijk aan en het liefst in een groep?
lekker volwassen.
echt wel dat we hetzelfde zeggen wat riri betreft. maar goed, blijf jij maar lekker op dezelfde 'volwassen' manier communiceren.
Gaat het een beetje met je?
vrijdag 19 oktober 2018 om 12:40
Ik moest echt lachen.

vrijdag 19 oktober 2018 om 13:18
Grappig, heb gisteren gevraagd of dit niet samengevoegd kon worden met het vluchtelingentopic, maar kennelijk vinden de mods het geil ofzo zulke topics. Wat een treurigheid.
actueel/op-familie-bezoek-in-is-gebied/ ... ges/429918
vrijdag 19 oktober 2018 om 13:24
Ik had voor het eerst sinds lange tijd weer eens gereageerd op Actueel, op dat topic. Best een prima post, vond ik zelf. Heb ik een waarschuwing wegens ongepast?? Kan er ff niet bij..Star² schreef: ↑19-10-2018 13:18Grappig, heb gisteren gevraagd of dit niet samengevoegd kon worden met het vluchtelingentopic, maar kennelijk vinden de mods het geil ofzo zulke topics. Wat een treurigheid.
...

vrijdag 19 oktober 2018 om 13:26
Nee dat snap ik. En dat topic is dus kennelijk hartstikke prima naar Viva maatstaven

vrijdag 19 oktober 2018 om 13:28
Was ook meteen weer de laatste keer dat ik daar kom. Blijkbaar volkomen normaal dat zulke topics mogen, en dan reageer je een keer wat pittig, word je meteen gestaft. Wat een zielige vertoning zeg.
...

vrijdag 19 oktober 2018 om 13:29

vrijdag 19 oktober 2018 om 13:30
Lilli-Putter schreef: ↑19-10-2018 11:59Dus daarom val je mij bij elke gelegenheid persoonlijk aan en het liefst in een groep?
lekker volwassen.
Het is een forum hé. Hier ben je nooit echt alleen.
En

vrijdag 19 oktober 2018 om 13:34
Ja vreselijk, allemaal mensen op een forum die reageren

vrijdag 19 oktober 2018 om 13:42
*gooit tena*Pipistrello schreef: ↑19-10-2018 13:30Het is een forum hé. Hier ben je nooit echt alleen.
Endat jij een ander iets verwijt over volwassen tussen aanhalingstekens communiceren. Waar is mijn Depend slip? want ik pies is mijn broek van zoveel dom gezwets.
Geen bijzonderheden
vrijdag 19 oktober 2018 om 13:44
Ik was ook zo dom om te reageren. Heeft totaal geen zin. Zulke mensen zullen nooit veranderen.Star² schreef: ↑19-10-2018 13:18Grappig, heb gisteren gevraagd of dit niet samengevoegd kon worden met het vluchtelingentopic, maar kennelijk vinden de mods het geil ofzo zulke topics. Wat een treurigheid.