Napraattopic deel 105

21-10-2018 20:33 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Annah84 schreef:
24-10-2018 18:36
Haar eerste topic had niet zulke gemene reacties
het topic dat ze gisteravond opende had hele gemene reacties
Ik heb het topic niet gezien. Waarom heeft zij een permaban?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Annah84 schreef:

Het modteam heeft in deze beslist. Het heeft weinig nut daar hier over te komen zeuren.
Als ze het persé op een forum wil zetten, er zijn er meer dan alleen Viva.
anoniem_361866 wijzigde dit bericht op 24-10-2018 18:46
0.29% gewijzigd
Annah84 schreef:
Nou je hier toch bent. Waarom had ze de eerste keer een perma?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
En heel eerlijk?
Als mijn kind de benen nam naar oorlogsgebied had ik wel wat anders aan mijn hoofd dan me druk maken over de reacties op een forum.
Ach kom op, de lolletjes kwamen pas na haar her-perma.
Nouschi schreef:
24-10-2018 18:45
Nou je hier toch bent. Waarom had ze de eerste keer een perma?
Er zal wel weer 'troll' geroepen zijn en gestaft. Zo gaat dat hier.
Life is short. Eat dessert first.
Oh, ze heeft al een ban te pakken.
Da's vlot.
Coconuts12 schreef:
24-10-2018 13:37
Ik herinnerde het me toen ik het terug las. Ik voelde geen behoefte om uit te leggen waarom ik vroeg om een gepermabande haar topic te laten sluiten. Het is namelijk normaal als de TO niet meer op haar eigen topic kan reageren het topic gesloten wordt.

Mijn topics van recent definitief verwijderde nick JSL staan en stonden al vele jaren “enkel op sekspeiler”. (Dat had ook zo moeten blijven. Door onoplettendheid van mij heb ik bv met die nick ook het Howick en Lilli topic geopend. Dat “had” met deze nick geopend moeten worden. Dit ter aanvulling voordat ook daar weer op zal worden gereageerd) Ze worden nog zeer regelmatig verder aangevuld. Dus, ondanks dat ik er zelf niet meer bijkan, zou jij willen dat al dat soort vergelijkbare topics worden verwijderd? Van permabanners wordt ook hun oude nick toch niet op anoniem gezet? Dus waar baseer jij op dat het sluiten normaal zou zijn? Mij maakt het trouwens voor mijn specifieke geval niets uit. Maar misschien wel prima om ook daar vanuit “Viva” wat over vast te leggen en zich daar dan ook aan te houden. Ik ga dat niet op mod topic aanslingeren maar elk ander staat daar vrij in natuurlijk.

Kreeg vanmorgen toevallig een mail van een van de dames die een “daar” op genoemde peiler specifiek “groot” topic benoemde en vroeg of ik weer voor het volgende deel zou gaan zorgen. Liefhebbers? :jump:
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
the_Wicked_Witch schreef:
24-10-2018 18:54
Oh, ze heeft al een ban te pakken.
Da's vlot.
Wat verrassend. Dikke vette trol dus.
Nemaìn’ schreef:
24-10-2018 18:57
Wat verrassend. Dikke vette trol dus.

Ik kon nog loepen, 74 berichten.
Sinds 2015 ofzoiets
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
nessemeisje schreef:
24-10-2018 16:23
Ben je mal, er zit nog wat vlees op het karkas.

Scherp +1
24-10-2018 18:59
Ik kon nog loepen, 74 berichten.
Ik ook.
Maar dus iemand die al een perma heeft, ze neemt het voor dinges op, dus 1 en 1....
Totaal ongeloofwaardige posts had ze.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nemaìn’ schreef:
24-10-2018 19:00
Ik ook.
Maar dus iemand die al een perma heeft, ze neemt het voor dinges op, dus 1 en 1....

Ja, dat lijkt mij vrij helder. Ik vraag me altijd waarom mensen daar zoveel moeite insteken :@@:
VJ! Erik is tafelheer bij DWDD!
Nouschi schreef:
24-10-2018 19:02
Totaal ongeloofwaardige posts had ze.
Ja, natuurlijk. Droop er vanaf.
Dus zelfs de hulphond is verzonnen :'(
feow schreef:
24-10-2018 17:13
O leuk, we praten na over bannen.

Stél nou hè, stél...

Dat je leest dat een man schrijft dat hij een hele week een ban heeft.
En dat dat niet kan kloppen na een 24uurtje. Wat dus ook niet zo was.

Ik ben dan zó enorm benieuwd of andere dingen die je groter kunt presenteren dan de werkelijkheid in de praktijk ook tegenvallen.

Ik heb namelijk wel eens een foto van zijn kofferbak gezien.
En nu denk ik: :duckie:

Jajajahhhhhhh wordt vervolgd? Pleaseeee :popcorn:
Trouwens in dit digitale Viva tijdperk niet automatisch blokkeren van ALLE Posts van een door jouw geblokkeerde forummer vind ik wel een euh blamage lichte tegenvaller.

Dan blokkeer je een jou nietszeggende medeforummer en kom je haar/zijn Posts verdomme oeps wel in een van de volgende quotes tegen. Moest bij wet verboden worden.. :jump:
23-10-2018 17:54
Nou ja, viel me nog mee dat er dan slechts 1 waarschuwing uit voortvloeide :proud:

Ik deel in de feestvreugde. Ik was schijnbaar ook op de aMand
24-10-2018 18:47
En heel eerlijk?
Als mijn kind de benen nam naar oorlogsgebied had ik wel wat anders aan mijn hoofd dan me druk maken over de reacties op een forum.

Ze had al een perma, kwam terug met een perma, en na haar geherperma komt ze zichzelf verdedigen waarna de gereherpermaad wordt.

Ze post over haar haar zoon terwijl haar zoon hier ook gewoon post. Beetje nogal vreemd allemaal. Overigens heeft zoon-account dan weer geen perma. Wat ik dan ook weer wat apart vind.
Annah84 schreef:
24-10-2018 18:14
Ik wil graag even reageren.

Ik ken Annelien persoonlijk, heb haar leren kennen via het forum, na haar eerste topic over haar zoon die toen is vertrokken naar syrie. We wonen in dezelfde stad namelijk.
Ook Christian heb ik leren kennen.
Een hele stille jongen die veel heeft gezien en meegemaakt.
Hij is inderdaad weer vertrokken.
Die vrouw is zo verdrietig, en er werden zulke gemene reacties in haar nieuwe topic geplaatst dus het is goed dat het topic is verwijderd.
Ze is ontroostbaar en kan al onze steun gebruiken.
Ik hoop ook dat dat de mods haar permaban heroverwegen.
Wacht ff: ze had een permaban, kwam terug, kreeg nare reacties etc en weer een permaban en ze wil hier terugkomen? Waarom?
Hoe deed ze dat de 2e keer dan? Blijkbaar is ze er goed in...
Maelstrom schreef:
24-10-2018 21:11
Wacht ff: ze had een permaban, kwam terug, kreeg nare reacties etc en weer een permaban en ze wil hier terugkomen? Waarom?
Hoe deed ze dat de 2e keer dan? Blijkbaar is ze er goed in...
Je reageert op een gepermabande die weer een perma heeft. Mag jij raden wie de vorige nicks waren.
Zou t de herfstvakantie zijn?
Maelstrom schreef:
24-10-2018 21:16
Zou t de herfstvakantie zijn?
Ik denk dat de gemiddelde tiener wel wat leukers te doen heeft dan een stelletje ouwe wijven in de maling te nemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven