Napraattopic deel 105

21-10-2018 20:33 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
22-10-2018 15:00
Vraag me af hoeveel mensen dat bericht zullen lezen.
Als het hier niet vermeld werd, zo goed als niemand.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb die opmerkingen gemist en dat hele CM-topic had ik ook nog nooit gezien. Wat mis ik nog meer?
Alle reacties Link kopieren
:cheer2:
...
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag mede-forummers,

Las ik zowaar in mijn verplichte rustweekje dat er naast een gesloten topic ook wat afgel*ld afgebabbeld werd. Een Groningse dame die zich meen ik hardop afvroeg of dubbelnicken mocht/kon?

Nou allereerst, als ik huishoudelijkreglement tot in de puntjes had gelezen had ik geweten dat wat ik deed, niet mocht doen. Dus geen geklaag door mij over ban of permaban voor mijn 2e nick hoor. CM had helemaal gelijk en stond volledig in haar/zijn recht. Ik had net als nu netjes eerst een ban af moeten wachten en niet even eerder iets met de ander posten. Vanaf nu zal ik er extra opletten, trouwens makkelijk ik “besta” nu op vief nog maar 1 keer :yes:

Helaas verwisselende ik al eerder beide nick wel eens omdat de gebande eigenlijk enkel voor sekstopic was. Die gebruikte ik dus ook per ongeluk voor dat andere “toen actuele topic”, jullie kennen het wel, de verstoppertje spelende Armeense kinderen. Die had op deze nick geopend moeten worden, maar ja helaas, is hier soms zoooo druk.

Dus als jullie mij vanaf nu ergens op JouwSecondLover topic actief zien reageren, thats me :jump:
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
doornroosje9 schreef:
22-10-2018 15:04
Als het hier niet vermeld werd, zo goed als niemand.
Nou idd. Maar ik snap de CM wel hoor. Zag het hier vorige week ook gebeuren

Sorry dat ik naar je gehint heb Roosje :proud:
Alle reacties Link kopieren
Trouwens dat sneaky gedoe met erbij lappen brrrrrr, las dat afgelopen week op napraat. Wat eng zeg, wees eerlijk en blok desnoods iemand of ga voor mijn part open de dialoog aan met diegene.

Hetzelfde als dat iemand foutparkeerder is, te hard zal rijden en jij de politie voor zoiets tipt.

Geen belangrijker dingen te doen denk ik dan? :jump:
thedutchwiseguy wijzigde dit bericht op 22-10-2018 20:08
Reden: Tip van mede forummer en verwarring
1.73% gewijzigd
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
22-10-2018 17:21
Nou idd. Maar ik snap de CM wel hoor. Zag het hier vorige week ook gebeuren

Sorry dat ik naar je gehint heb Roosje :proud:
Ja, denk eens aan mijn praivasie! :whip:
Life is short. Eat dessert first.
S-Meds schreef:
22-10-2018 12:18
bah dat je dat doet
:rofl:
yasmijn schreef:
22-10-2018 12:06
Ik zie in mijn telefoon dat ik zelfs jouw nummer nog heb. Weet je nog dat we in bed onder de dekens lagen te sms'sn over ons favoriete continent? :proud:
Jaaaaa! :sun:
Alle reacties Link kopieren
thedutchwiseguy schreef:
22-10-2018 17:22
Trouwens dat sneaky gedoe met erbij lappen brrrrrr, las dat afgelopen week op napraat. Wat eng zeg, wees eerlijk en blok desnoods iemand of ga voor mijn part open de dialoog aan met diegene.

Hetzelfde als dat iemand foutparkeerder is, te hard zal rijden etc en jij de politie voor zoiets tipt.

Geen belangrijker dingen te doen denk ik dan? :jump:
Ik heb op het forum, behalve de vieze plaatjesplakker, nog nooit iemand gestaft.
Daarentegen kost het me geen enkele moeite mijn buren, hun familie, vrienden en/of kennissen erbij te lappen als ze weer eens een hele middag hebben zitten zuipen en vervolgens doodleuk in de auto stappen. Gelukkig neemt de politie dat altijd heel serieus dus het voorkomt onnodige slachtoffers. Maar als jij denkt dat ik dat doe omdat ik niets belangrijkers te doen heb en het sneaky vindt, prima hoor. Lig ik niet wakker van.
...
Alle reacties Link kopieren
streepjesdekbed schreef:
22-10-2018 18:23
Jaaaaa! :sun:
😎😺
Alles komt goed, alleen de rest niet
thedutchwiseguy schreef:
22-10-2018 17:22
Trouwens dat sneaky gedoe met erbij lappen brrrrrr, las dat afgelopen week op napraat. Wat eng zeg, wees eerlijk en blok desnoods iemand of ga voor mijn part open de dialoog aan met diegene.

Hetzelfde als dat iemand foutparkeerder is, te hard zal rijden etc en jij de politie voor zoiets tipt.

Geen belangrijker dingen te doen denk ik dan? :jump:
Oh ja, dat was ik. Maar ik deed het niet sneaky hoor, ik deed het open en bloot op het CM-topic. Omdat jij daar een opmerking plaatste waar ik niet eens een 'open dialoog' over aan wílde gaan. Als dat al had gekund op dat moment, want die ban had je toch al te pakken. En terecht. Al vond ik de reden die de mods aangaven voor die ban een beetje stom, want dat had natuurlijk gewoon 'racisme' moeten zijn.
Calamitycat schreef:
22-10-2018 18:51
Ik heb op het forum, behalve de vieze plaatjesplakker, nog nooit iemand gestaft.
Daarentegen kost het me geen enkele moeite mijn buren, hun familie, vrienden en/of kennissen erbij te lappen als ze weer eens een hele middag hebben zitten zuipen en vervolgens doodleuk in de auto stappen. Gelukkig neemt de politie dat altijd heel serieus dus het voorkomt onnodige slachtoffers. Maar als jij denkt dat ik dat doe omdat ik niets belangrijkers te doen heb en het sneaky vindt, prima hoor. Lig ik niet wakker van.
Oh als je die creep noemt zie ik nóg bepaalde beelden voor me die hij hier toen plakte en waar ik echt weken misselijk van ben geweest. Damn it zeg, hoe lang is dat intussen geleden..???
Alle reacties Link kopieren
streepjesdekbed schreef:
22-10-2018 19:02
Oh als je die creep noemt zie ik nóg bepaalde beelden voor me die hij hier toen plakte en waar ik echt weken misselijk van ben geweest. Damn it zeg, hoe lang is dat intussen geleden..???
Best wel wat tijd. 2011 oid? Yas weet dat vast wel :mrgreen:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
streepjesdekbed schreef:
22-10-2018 19:02
Oh als je die creep noemt zie ik nóg bepaalde beelden voor me die hij hier toen plakte en waar ik echt weken misselijk van ben geweest. Damn it zeg, hoe lang is dat intussen geleden..???
Vreselijk was dat ja. Ik durfde toen eigenlijk geen topic meer aan te klikken.
Het is héél lang geleden maar hoe lang dat weet ik niet precies.
...
Alle reacties Link kopieren
Calamitycat schreef:
22-10-2018 18:51
Ik heb op het forum, behalve de vieze plaatjesplakker, nog nooit iemand gestaft.
Daarentegen kost het me geen enkele moeite mijn buren, hun familie, vrienden en/of kennissen erbij te lappen als ze weer eens een hele middag hebben zitten zuipen en vervolgens doodleuk in de auto stappen. Gelukkig neemt de politie dat altijd heel serieus dus het voorkomt onnodige slachtoffers. Maar als jij denkt dat ik dat doe omdat ik niets belangrijkers te doen heb en het sneaky vindt, prima hoor. Lig ik niet wakker van.

Owww die vergat ik omdat je nooit alles “uitputtend” zoals dat zo netjes heet kan benoemen, maar dan grijp ik ook in hoor. Alles wat anderen in gevaar brengt grijp ik in. Zelfs desnoods op straat al gaat dat momenteel fysiek wat lastiger. Dus sneaky geldt voor de zaken zoals ik als voorbeeld noemde. Je kan ook op die mensen afstappen en hun jouw frustraties melden toch? Bij mensen met drank op kun je als eenling nu eenmaal vaak niet meer dan bellen.

Maar gewetensvraagje, zeg jij hun dan ook later eerlijk dat jij hun “gestopt” hebt? Ik dus wel, echte vrienden moeten dat accepteren anders zijn het geen echte vrienden. :jump:
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
streepjesdekbed schreef:
22-10-2018 19:02
Oh als je die creep noemt zie ik nóg bepaalde beelden voor me die hij hier toen plakte en waar ik echt weken misselijk van ben geweest. Damn it zeg, hoe lang is dat intussen geleden..???

Ja vreselijk. Zieke gast was dat. Bah.
Alle reacties Link kopieren
thedutchwiseguy schreef:
22-10-2018 19:13
Owww die vergat ik omdat je nooit alles “uitputtend” zoals dat zo netjes heet kan benoemen, maar dan grijp ik ook in hoor. Alles wat anderen in gevaar brengt grijp ik in. Zelfs desnoods op straat al gaat dat momenteel fysiek wat lastiger. Dus sneaky geldt voor de zaken zoals ik als voorbeeld noemde. Je kan ook op die mensen afstappen en hun jouw frustraties melden toch? Bij mensen met drank op kun je als eenling nu eenmaal vaak niet meer dan bellen.

Maar gewetensvraagje, zeg jij hun dan ook later eerlijk dat jij hun “gestopt” hebt? Ik dus wel, echte vrienden moeten dat accepteren anders zijn het geen echte vrienden. :jump:
Dan had je de "etc." achterwege moeten laten want daar schaar je dus dan alles onder, vandaar mijn reactie.

Mensen die met drank achter het stuur kruipen zijn niet mijn vrienden en zullen dat nooit worden dus ik praat sowieso niet met betreffende buren en heb ook geen last van mijn geweten. In tegendeel.
...
Alle reacties Link kopieren
AeonOfWinter schreef:
22-10-2018 19:03
Best wel wat tijd. 2011 oid? Yas weet dat vast wel :mrgreen:
Claudio.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Wat was dat smerig zeg, vooral in de ochtend werden zulke dingen geplaatst :pukey:
AeonOfWinter schreef:
22-10-2018 19:03
Best wel wat tijd. 2011 oid? Yas weet dat vast wel :mrgreen:
Zoiets ja. Na dat debacle zijn de juuns ook in het leven geroepen.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
22-10-2018 19:28
Zoiets ja. Na dat debacle zijn de juuns ook in het leven geroepen.
En toch ook de regel dat je 200 berichten moet hebben voordat je plaatjes mag plakken of kwam dat later pas?
...
Head* schreef:
21-10-2018 20:48
Maar fijn dat die discussie gewoon mee verhuist naar de nieuwe napraat.
Ja, dat is dan weer jammer.
Vanwaar ineens al die provocerende topictitels in Actueel? Lijkt meer de Story dan Viva.
Ik ging ook eerst naar 'actieve topics'. Volgens mij was het de link van het dubbel geopende nieuwe topic, inmiddels verwijderd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven