Napraattopic deel 105
zondag 21 oktober 2018 om 20:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 7 november 2018 om 23:40
De Zorgverzekeraars hebben heel veel macht gekregen door een uitspraak mbt een apotheek die een contract weigerde te tekenen. De apotheek werd gewoon verplicht: https://www.skipr.nl/index.php/actueel/ ... ekken.html
De onderhandelingsruimte is dus gering. En de apothekers zijn niet zo goed verenigd als de huisartsen, vanwege de grotere concurrentiepositie.
woensdag 7 november 2018 om 23:44
Ondertussen in Torremolinos:vrouwjagersma schreef: ↑07-11-2018 21:18De reispijler lijkt soms echt een toevluchtsoord voor mensen die niet zelf kunnen nadenken. "Ik wil een tropische reis in een mooi hotel in het hoogseizoen voor gratis!" "Ik wil een hotel waar een handdoekjeslegbeleid is!"
https://www.dumpert.nl/mediabase/720090 ... linos.html
woensdag 7 november 2018 om 23:50
Tja, de apotheek wordt betaald door de zorgverzekaar*. Dus dat is niet zo gek.
Of de patiënt moet zelf bijleggen en dan heb je nog meer boze patiënten een je balie.
De macht van zorgverzekeraars is gewoon heel groot, te groot wat mij betreft. Saillant in die zin dus ook dat de zorgverzekeraar bepaalt hoe de apotheker moet omgaan met een m.n.-recept...
* doordat de zorgverzekeraar de medicijnen en verstrekkingskosten betaalt volgens de vergoedingsvoorwaarden van de verzekering.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
donderdag 8 november 2018 om 00:03
bethweeter schreef: ↑07-11-2018 23:44Ondertussen in Torremolinos:
? Met welk doel plaats je dit filmpje?
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 8 november 2018 om 00:22
Blijkbaar minder privé dan je zou denken. Snap je inmiddels waarom het filmpje is geplaatst? Zo ingewikkeld is het niet lijkt mij?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
donderdag 8 november 2018 om 06:24
Wat een gedoe met die apothekers, zeg! Ik ben erg tevreden over de onze.
Minder blij ben ik met de fabrikanten als er weer een medicijn moeilijk/niet leverbaar is. Dat is de afgelopen jaren herhaaldelijk gebeurd. Ondanks dat de apotheek onze herhaalservice ruim een maand speling heeft gegeven, is het wel eens heel spannend geweest.
Minder blij ben ik met de fabrikanten als er weer een medicijn moeilijk/niet leverbaar is. Dat is de afgelopen jaren herhaaldelijk gebeurd. Ondanks dat de apotheek onze herhaalservice ruim een maand speling heeft gegeven, is het wel eens heel spannend geweest.
donderdag 8 november 2018 om 06:51
Hahaha wat erg eigenlijk ook.bethweeter schreef: ↑07-11-2018 23:44Ondertussen in Torremolinos:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
donderdag 8 november 2018 om 07:12
bethweeter schreef: ↑07-11-2018 23:44Ondertussen in Torremolinos:
God, ik hoop dat ik daar nooit heen hoef. My idea of hell.
donderdag 8 november 2018 om 07:27
Juist wel joh op een afstandje kijken hoe zo'n horde mensen de handdoeken op de ligbedden smijt.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
donderdag 8 november 2018 om 07:43
Rosabella1 schreef: ↑08-11-2018 07:27Juist wel joh op een afstandje kijken hoe zo'n horde mensen de handdoeken op de ligbedden smijt.![]()
Nee dank je, 2 minuten van zo'n filmpje volstaat.
donderdag 8 november 2018 om 11:26
Bizar vind ik dat.vrouwjagersma schreef: ↑07-11-2018 21:18De reispijler lijkt soms echt een toevluchtsoord voor mensen die niet zelf kunnen nadenken. "Ik wil een tropische reis in een mooi hotel in het hoogseizoen voor gratis!" "Ik wil een hotel waar een handdoekjeslegbeleid is!"
En dan ook nog denken dat wij drie uur gaan Googlen om voor een totaal onbekende een tophotel te scoren voor een totaalsom van een drol en drie knopen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 8 november 2018 om 12:44
Dat filmpje! De horror!
Maar even; de vraagsteller uit het topic is in het verleden ook nooit te beroerd geweest om mensen deskundig te adviseren rondom notarisperikelen, dus bij mij heeft ze wel de nodige krediet opgebouwd. Ze geeft bovendien aan dat ze er met google niet uitkomt. Dan staat vragen hier toch vrij?
Maar even; de vraagsteller uit het topic is in het verleden ook nooit te beroerd geweest om mensen deskundig te adviseren rondom notarisperikelen, dus bij mij heeft ze wel de nodige krediet opgebouwd. Ze geeft bovendien aan dat ze er met google niet uitkomt. Dan staat vragen hier toch vrij?
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
donderdag 8 november 2018 om 15:20
Precies dat. Al moet ik zeggen dat een heel vriendelijke wortel dat ooit wel voor mij gedaan heeft. Dus voor sommige forummers ben ik ook nooit te beroerd om iets uit te zoeken, maar voor anonieme types die voor gratis naar heel mooi willen, doe ik niets. Ha!blijfgewoonbianca schreef: ↑08-11-2018 11:26Bizar vind ik dat.
En dan ook nog denken dat wij drie uur gaan Googlen om voor een totaal onbekende een tophotel te scoren voor een totaalsom van een drol en drie knopen.
donderdag 8 november 2018 om 17:46
vrouwjagersma schreef: ↑08-11-2018 15:20(...) maar voor anonieme types die voor gratis naar heel mooi willen, doe ik niets. Ha!
Maar deze TO is toch niet 'anoniempje'? Is al bijna 9 jaar aanwezig hier en zoals ik eerder zei, heeft menigeen goed geholpen met advies over notarisdingen en onder meer erfrecht. Zij is voor mij op het gebied van erfrecht/notarissen wat NummerZoveel is op het gebied van arbeidsrecht (expert). Of lezen jij dat anders c.q. lees je dat soort topics niet?
donderdag 8 november 2018 om 17:52
Geen idee wie jij bedoelt. Of welk topic Jagersma bedoelt.|Courage| schreef: ↑08-11-2018 17:46Maar deze TO is toch niet 'anoniempje'? Is al bijna 9 jaar aanwezig hier en zoals ik eerder zei, heeft menigeen goed geholpen met advies over notarisdingen en onder meer erfrecht. Zij is voor mij op het gebied van erfrecht/notarissen wat NummerZoveel is op het gebied van arbeidsrecht (expert). Of lezen jij dat anders c.q. lees je dat soort topics niet?
Maar nee, geld en recht lees ik echt zelden en notaris en hypotheekdingen al helemaal niet.
donderdag 8 november 2018 om 18:13
vrouwjagersma schreef: ↑08-11-2018 15:20Precies dat. Al moet ik zeggen dat een heel vriendelijke wortel dat ooit wel voor mij gedaan heeft. Dus voor sommige forummers ben ik ook nooit te beroerd om iets uit te zoeken, maar voor anonieme types die voor gratis naar heel mooi willen, doe ik niets. Ha!
Als we iets heel moois vinden voor gratis dan houden we dat natuurlijk voor onszelf.