Napraattopic deel 105

21-10-2018 20:33 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
DuchessMeganMarkle schreef:
07-11-2018 14:15
Ik vond het altijd fijn, dan ben je het kwijt.

Ik zit nu ook helemaal vol wat ik van mij af wil schrijven, maar het is niet meer mogelijk helaas.
Nou heb ik eerder ook nooit mijn privé ellende op het forum gezet maar ik begrijp wat je bedoelt.
Maar wil je iets gewoon kwijt of wil je ook raad voor je 'probleem'?
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
En als je bang bent om bevooroordeelde reacties te krijgen omdat 'men' je een kutforummer vindt dan kun je voor de gelegenheid natuurlijk een nieuwe/extra nick nemen.

Alles kan.
Niet zo sjanken :proud:
Pipistrello schreef:
07-11-2018 14:39
En als je bang bent om bevooroordeelde reacties te krijgen omdat 'men' je een kutforummer vindt dan kun je voor de gelegenheid natuurlijk een nieuwe/extra nick nemen.

Alles kan.
Niet zo sjanken :proud:
O ja even een nieuwe nick aanmaken i.v.m. herkenbaarheid :proud:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Rosabella1 schreef:
07-11-2018 14:41
O ja even een nieuwe nick aanmaken i.v.m. herkenbaarheid :proud:

Dat hoef je natuurlijk dan niet te vermelden in je topic :biggrin:
Pipistrello schreef:
07-11-2018 14:44
Dat hoef je natuurlijk dan niet te vermelden in je topic :biggrin:

Dan word je afgebrand omdat je nieuw bent en je je speciaal híérvoor hebt aangemeld???
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
MarindaH schreef:
07-11-2018 15:33
Dan word je afgebrand omdat je nieuw bent en je je speciaal híérvoor hebt aangemeld???
Ligt ook vaak wel aan het soort probleem en de eerste reacties op zo'n topic.
De eerste reacties zetten vaak de toon voor de rest van het topic.
rosabella1 wijzigde dit bericht op 07-11-2018 15:59
0.16% gewijzigd
Rosabella1 schreef:
07-11-2018 13:43
Die vrouw wisselt toch regelmatig van godsdienst?
Dat die vrouw ziek is toch ook al jaren duidelijk?
Ik vind het eerder zielig dan dat ik denk 'ze gaat nu te ver.'
Dit.
Heel sneu en zo zonde van het talent.
Al ben ik wel benieuwd of ze nu ook oneerbiedig gezegd 'op z'n arabisch' zingt en hoe dat dan klinkt of is dat erg opportunistisch?
Maar de to vond het nodig om na jaren een afkeurende update te geven op haar eerste meelevende post.
Het-groepje schreef:
07-11-2018 15:44
Dit.
Heel sneu en zo zonde van het talent.
Al ben ik wel benieuwd of ze nu ook oneerbiedig gezegd 'op z'n arabisch' zingt en hoe dat dan klinkt of is dat erg opportunistisch?
Maar de to vond het nodig om na jaren een afkeurende update te geven op haar eerste meelevende post.
Ik heb het topic niet gelezen,ik zal het eens opzoeken.
Ik denk dat die vrouw voorlopig helemaal niet meer moet optreden maar psychiatrische hulp moet krijgen.
Met alle respect maar die vrouw is echt geestesziek vind ik.
Rosabella1 schreef:
07-11-2018 15:52
Ik heb het topic niet gelezen,ik zal het eens opzoeken.
Ik denk dat die vrouw voorlopig helemaal niet meer moet optreden maar psychiatrische hulp moet krijgen.
Met alle respect maar die vrouw is echt geestesziek vind ik.
Een Rosa, ze is al zo lang geestelijk niet goed in orde. Sneu dat ze blijkbaar niet goed geholpen kan worden.

En wat leuk, een nieuwe liefde, geniet er maar van.
Dat van Sinead O'Connor had ook wel in het Bij1-topic gekund. Ze heeft vast wel eens opgetreden in Amsterdam.

Maar serieus, ze is echt al heel lang ziek. En met enige regelmaat kondigt ze aan suicidaal te zijn, vorig jaar zelfs op Facebook. Ze heeft echt goede en langdurige hulp nodig.
Head* schreef:
07-11-2018 16:00
Een Rosa, ze is al zo lang geestelijk niet goed in orde. Sneu dat ze blijkbaar niet goed geholpen kan worden.

En wat leuk, een nieuwe liefde, geniet er maar van.
Dankjewel ik geniet er zeker van al weet ik soms ook niet wat me allemaal overkomt.
Het overviel me allemaal nogal. :proud:
Rosabella1 schreef:
07-11-2018 16:12
Dankjewel ik geniet er zeker van al weet ik soms ook niet wat me allemaal overkomt.
Het overviel me allemaal nogal. :proud:
Dat kan ik geloven!

Ben zelf al lang vrijgezel en jouw verhaal vind ik tof. Er kan zomaar weer liefde je leven in wandelen. Hartstikke leuk!
Head* schreef:
07-11-2018 16:22
Dat kan ik geloven!

Ben zelf al lang vrijgezel en jouw verhaal vind ik tof. Er kan zomaar weer liefde je leven in wandelen. Hartstikke leuk!
Het kwam echt totaal onverwacht en dat na meer dan 10 jaar.
Hij wilde mijn nummer en met me uit en ik dacht eerst vooral: 'lazer toch op vent ik zit niet op jou te wachten,ga weg'
Uiteindelijk toch een keer afgesproken en het klikte heel goed.
Het is ook een totaal ander type dan waar ik normaal gesproken voor zou vallen.
Echt jou kan dat ook zomaar overkomen.
Rosabella1 schreef:
07-11-2018 16:33
Het kwam echt totaal onverwacht en dat na meer dan 10 jaar.
Hij wilde mijn nummer en met me uit en ik dacht eerst vooral: 'lazer toch op vent ik zit niet op jou te wachten,ga weg'
Uiteindelijk toch een keer afgesproken en het klikte heel goed.
Het is ook een totaal ander type dan waar ik normaal gesproken voor zou vallen.
Echt jou kan dat ook zomaar overkomen.
:love:
Kolere wat irritant. Vanmiddag een pakje weggebracht naar een verzendpunt van DHL, retour van webwinkelbestelling.

Ik heb nu al 8!! smsjes van DHL met zendingsnummer T&T en de vriendelijke groeten.
Opbokken met dat gestalk!
Kutapotheek.

Zoon is dus sinds een week of zes weer aan de methylfenidaat, helemaal fantastisch maar hij moet dus een Merk want die generieke zooi werkt niet behalve als je juist gaat voor de bijwerkingen. Eerste keer ophalen ging al fout, toen kwamen ze aan met vertraagde afgifte en die hadden we niet besteld. Vooruit, kan gebeuren.

Vandaag voor het herhaalrecept, kwamen ze aan met generieke zooi. Die we dus ook niet besteld hadden, heel veel gedoe en de dokter bellen en ja mevrouw, u heeft gelijk. Ja kut, alsof ik daar voor de grap een uur ga staan meieren terwijl ik eigenlijk stiekem toch generieke zooi wil. Gaat ze graven in de reservekast en hoera: ze vond nog twee doosjes van het Merk. Hoop administratief gedoe, ik pak ze aan en ja hoor: vertraagde afgifte :thunder:

Ik was in staat om haar die krengen als zetpillen te laten gebruiken maar ik heb me ingehouden. Morgen worden de pillen bezorgd, en als het dan weer de verkeerde zijn gooi ik een bom op die kutapotheek.
LV: wat is 'vertraagde afgifte'? Ik ken het niet.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
07-11-2018 18:15
Waarbij de werkzame stof geleidelijk of met vertraging wordt afgegeven vermoed ik.
Head* schreef:
07-11-2018 18:23
Waarbij de werkzame stof geleidelijk of met vertraging wordt afgegeven vermoed ik.
Ik zat helemaal op het verkeerde been: Dacht aan 'er moet nog iets gecontroleerd worden en als dat ok is kan je het morgen ophalen'. :$
Oudblond schreef:
07-11-2018 18:15
Normale ritalin is met een uurtje of drie, vier uitgewerkt en dan heb je kans op rebound (terugkeer van het 'ongewenste' gedrag in versterkte vorm). Ritalin met vertraagde afgifte werkt in principe de hele dag. Zoon wil dat pertinent niet omdat hij het echt alleen maar op school wil gebruiken en thuis lekker zichzelf wil zijn..
Oudblond schreef:
07-11-2018 18:26
Ik zat helemaal op het verkeerde been: Dacht aan 'er moet nog iets gecontroleerd worden en als dat ok is kan je het morgen ophalen'. :$

Dat was ook mijn eerste gedachte, vond dat al zo'n typische trage apothekers manier van werken. :-D
Lady*Voldemort schreef:
07-11-2018 18:28
Normale ritalin is met een uurtje of drie, vier uitgewerkt en dan heb je kans op rebound (terugkeer van het 'ongewenste' gedrag in versterkte vorm). Ritalin met vertraagde afgifte werkt in principe de hele dag. Zoon wil dat pertinent niet omdat hij het echt alleen maar op school wil gebruiken en thuis lekker zichzelf wil zijn..
Ah duidelijk! En ik begrijp zoon zijn keuze heel goed!
Oudblond schreef:
07-11-2018 18:35
Ah duidelijk! En ik begrijp zoon zijn keuze heel goed!
Ik ook (al is zijn 'lekkere zelf' af en toe wel heel luidruchtig :proud:)

Bovendien lijkt me dat dat spul met vertraagde afgifte meer kans geeft op slaapproblemen, dat is een bekende bijwerking van ritalin. En aangezien slapen sowieso zijn beste kant al niet is lijkt het me beter als dat spul in ieder geval uitgewerkt is tegen dat hij naar bed gaat.
Argh wat stom LV.

In mijn geval is de retard juist nodig, maar ik slik AD. Kan je zoon heel goed begrijpen!
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Die bom is een slecht plan LV.
Dat geeft zo'n herrie en gedoe.

Wel heel fijn dat zoon een medicijn heeft (nou ja, straks weer heeft) wat goed werkt voor hem.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven