Napraattopic deel 106

19-11-2018 19:14 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Knuffelracisme is ook zo’n mooi woord

:popcorn:
Kukita-Del-Barrio schreef:
16-12-2018 15:05
Ik heb niet gevraagd om een definitie van het woord maar om voorbeelden van die idiote stelling van oudebaas.
Het valt me overigens op dat de term betuttelracisme vooral op (extreem) rechtse sites gebruikt wordt.
Waarom zou dat zijn?
Hahahaha het platform Vrij Links is alles behalve rechts laat staan extreem rechts!
De mensen achter dit platform zijn stuk voor stuk allemaal links vaak afkomstig van PvdA maar ze zijn zat van de identiteitspolitiek van het huidige links.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Head* schreef:
16-12-2018 14:45
Napraat is vol.

Oh, gelukkig.
16-12-2018 14:57
Jesus, je post aangepast om zoiets toe te voegen. H-I-L-A-R-I-S-C-H :rofl:

Corny af

Stel je niet zo aan zeg.
Rosabella1 schreef:
16-12-2018 15:09
Hahahaha het platform Vrij Links is alles behalve rechts laat staan extreem rechts!
De mensen achter dit platform zijn stuk voor stuk allemaal links vaak afkomstig van PvdA maar ze zijn zat van de identiteitspolitiek van het huidige links.
Dat is 1 site. Gooi die term in google en kijk wat er allemaal uitrolt.
16-12-2018 15:05
Ik heb niet gevraagd om een definitie van het woord maar om voorbeelden van die idiote stelling van oudebaas.
Het valt me overigens op dat de term betuttelracisme vooral op (extreem) rechtse sites gebruikt wordt.
Waarom zou dat zijn?
Gelukkig is er een links persoon die die term ook heeft gebruikt, alleen natuurlijk niet zoals oude baas het inzet.
16-12-2018 15:19
Dat is 1 site. Gooi die term in google en kijk wat er allemaal uitrolt.
Maar wat zegt het jou dat zelfs op links de indentiteitshysterie begint op te vallen en dat ze daar zat van zijn?
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Het-groepje schreef:
16-12-2018 15:23
Gelukkig is er een links persoon die die term ook heeft gebruikt, alleen natuurlijk niet zoals oude baas het inzet.
Niet 1 links persoon er zijn steeds meer linkse mensen die de uit de USA overgewaaide hysterie zat beginnen te worden.
Rosabella1 schreef:
16-12-2018 15:27
Maar wat zegt het jou dat zelfs op links de indentiteitshysterie begint op te vallen en dat ze daar zat van zijn?
Mooie manouver maar ik trap er niet in.
Oudebaas moet nog vertellen waar die vreemde stelling van hem/haar op slaat en waarom het woord betuttelracisme in dit context van toepassing is.
Jij tracht de hele discussie om te draaien om mij in een verdedigende positie te douwen. Try again.
Rosabella1 schreef:
16-12-2018 15:28
Niet 1 links persoon er zijn steeds meer linkse mensen die de uit de USA overgewaaide hysterie zat beginnen te worden.
Daar ging het niet over.
16-12-2018 15:32
Daar ging het niet over.
Nee daar wil jij het liever niet over hebben dat snap ik dat past niet in je (radicaal)linkse straatje.
Man, wat een gedoe allemaal.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er hier onderhuids van alles sluimert. Ik snap dat niet, ik post gewoon wat ik vind. Dat kun je onnozel vinden, maar dat scheelt me een hoop gedoe.
Rosabella1 schreef:
16-12-2018 15:36
Nee daar wil jij het liever niet over hebben dat snap ik dat past niet in je (radicaal)linkse straatje.
Pardon ? :facepalm:
16-12-2018 15:31
Mooie manouver maar ik trap er niet in.
Oudebaas moet nog vertellen waar die vreemde stelling van hem/haar op slaat en waarom het woord betuttelracisme in dit context van toepassing is.
Jij tracht de hele discussie om te draaien om mij in een verdedigende positie te douwen. Try again.
Ik kan niet antwoorden voor Oudebaas maar ik stelde jou een vraag: Wat vind jij er nou van dat zelfs in linkse kringen mensen spuugzat worden van die uit de USA overgewaaide identiteitspolitiek?
16-12-2018 15:38
Pardon ? :facepalm:
Mwah jij duwt toch iedereen ook graag in het extreemrechtse hoekje?
Maar wat vind je er nou van Kukita heeft Henk Bakboord een punt of niet?
Rosabella1 schreef:
16-12-2018 15:39
Ik kan niet antwoorden voor Oudebaas maar ik stelde jou een vraag: Wat vind jij er nou van dat zelfs in linkse kringen mensen spuugzat worden van die uit de USA overgewaaide identiteitspolitiek?
Deze vraag ga ik even parkeren tot er antwoord komt op die ene vraag. Ik wil niet dat die ondergesneeuwd raakt ;)
Ik beloof je dat ik erop terug kom
16-12-2018 15:43
Deze vraag ga ik even parkeren tot er antwoord komt op die ene vraag. Ik wil niet dat die ondergesneeuwd raakt ;)
Ik beloof je dat ik erop terug kom
Top! :cheers:
Mooi onderwerp voor een topic. Op de actueelpijler.
Pipistrello schreef:
16-12-2018 15:48

Lijkt mij ook.
En echt ik heb heel lang VVD gestemd tot ik een hele tijd terug onverwacht in gesprek raakte met Eddy Terstall 1 van de mensen achter vrijlinks.
Hij vertelde mij over Vrijlinks en ondanks dat ik mij niet in alles kan vinden ben ik mij toch gaan verdiepen in wat hij zei.
En ja het bleek dat we best heel veel overeenkomsten hebben dus zo zie je maar.
Pipistrello schreef:
16-12-2018 15:48
Ik heb een tijdje terug een topic geopend over Vrijlinks maar daar schijnt niemand in geïnteresseerd te zijn.
Een topic openen over dat onderwerp en alles wat ermee te maken heeft is verboden op Viva. Je kan er zelfs een waarschuwing voor krijgen
16-12-2018 15:53
Een topic openen over dat onderwerp en alles wat ermee te maken heeft is verboden op Viva. Je kan er zelfs een waarschuwing voor krijgen

Dan open je er 1 op FOK. In de napraat hoort het in ieder geval ook niet.
the_Wicked_Witch schreef:
16-12-2018 15:54
Dan open je er 1 op FOK. In de napraat hoort het in ieder geval ook niet.
Dank voor de mededeling :moon:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven