Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 21 november 2018 om 09:26
De mod is inmiddels in het gebouw maar moet eerst nog van alles doorgeven aan iedereenthe_Wicked_Witch schreef: ↑21-11-2018 09:20Is de toko nog steeds dicht? Wat was er zó dramatisch dat het dicht moest? Niet die paar off topic berichten hoop ik?

woensdag 21 november 2018 om 09:30
Die zit nu aan de koffie te verzuchten dat het heerlijk rustig is, dat zij de boel wel onder controle heeft. CM is niet bij met de mail, ik heb nog een vraag openstaan over fashion Victim.the_Wicked_Witch schreef: ↑21-11-2018 09:28Ik denk eerder dat de troela van dienst het gewoon vergeten is.

woensdag 21 november 2018 om 09:32
Waarom ze dat niet eerder gedaan hebben, in plaats van al dat gegum, is mij een raadsel.

woensdag 21 november 2018 om 09:36
Twee weken zonder jufDuchessMeganMarkle schreef: ↑21-11-2018 09:352 weken Meds.
Het modtopic gaat op 2 januari weer open.

woensdag 21 november 2018 om 09:41
Er is laatst een rapport van de AIVD verschenen, en wat er op dit forum gebeurt, past precies in dat plaatje. En dan gaat het niet alleen om wat mensen op internet durven te zeggen, maar ook wat er wel en niet getolereerd wordt vanuit de moderators.DuchessMeganMarkle schreef: ↑21-11-2018 09:19Er is van alles gezegd over moslims, Sylvana Simmons en vluchtelingen, maar je mag het niet hebben over het racisme in Nederland en zwarte piet.
![]()
Daarnaast hebben ze volgens mij geen idee wat racisme nu eigenlijk is. Het heeft behoorlijk lang geduurd voordat er ingegrepen werd naar aanleiding van een post over IQ.