Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 21 november 2018 om 11:00
Ik denk dat ze dat snel gaan bedenken, dat dat reuze handig is.
Omdat dat zo uitstekend past in de lijn van verbieden en op slot gooien.
En er was nu geen unieke of uitzonderlijke situatie. Geen gruwelijke posts of rampzalige rel wat de hoge uitzondering van dichtgooien kan verklaren.
Er is volgens mij wel een nieuwe mod.
Iemand die initiatief combineert met gebrek aan visie. In ieder geval iemand die de gelegenheid krijgt om hapsnap acties uit te voeren.
Dat er zo'n persoon is én zijn/haar gang kan gaan vind ik zo dom dat ik nog meer domme acties in dezelfde lijn verwacht.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 21 november 2018 om 11:12
feow schreef: ↑21-11-2018 11:00Ik denk dat ze dat snel gaan bedenken, dat dat reuze handig is.
Omdat dat zo uitstekend past in de lijn van verbieden en op slot gooien.
En er was nu geen unieke of uitzonderlijke situatie. Geen gruwelijke posts of rampzalige rel wat de hoge uitzondering van dichtgooien kan verklaren.
Er is volgens mij wel een nieuwe mod.
Iemand die initiatief combineert met gebrek aan visie. In ieder geval iemand die de gelegenheid krijgt om hapsnap acties uit te voeren.
Dat er zo'n persoon is én zijn/haar gang kan gaan vind ik zo dom dat ik nog meer domme acties in dezelfde lijn verwacht.
Dat precies. Geen enkele aanleiding voor een draconische maatregel.
Geen bijzonderheden

woensdag 21 november 2018 om 11:41
Ik weet niet of het een draconische maatregel was. Waarschijnlijk kon er gisterenavond niemand, of had er niemand zin, en hebben ze de tent gewoon maar dichtgegooid. Misschien gebeurt het wel vaker, maar waren ze nu zo onhandig om het te melden.
woensdag 21 november 2018 om 11:44
Vaker?
In de 2 decennia dat ik hier ben, is dat nog nooit gebeurd.
Geen bijzonderheden

woensdag 21 november 2018 om 11:53
Doe niet zo onnozel. De moderator is alles behalve helder.
Zo heb ik waarschuwing gekregen omdat ik blijkbaar racistisch zou zijn of een racistisch topic zou hebben geopend volgens de beoordeling van de mod gisteravond? Althans, zo interpreteer ik het aangezien er verder geen verklaring wordt gegeven. Ik vind dat een ernstige beschuldiging!
woensdag 21 november 2018 om 11:54
Waar ging het over dan?Kukita-Del-Barrio schreef: ↑21-11-2018 11:53Doe niet zo onnozel. De moderator is alles behalve helder.
Zo heb ik waarschuwing gekregen omdat ik blijkbaar racistisch zou zijn of een racistisch topic zou hebben geopend volgens de beoordeling van de mod gisteravond? Althans, zo interpreteer ik het aangezien er verder geen verklaring wordt gegeven. Ik vind dat een ernstige beschuldiging!
Geen bijzonderheden

woensdag 21 november 2018 om 11:58
Kukita-Del-Barrio schreef: ↑21-11-2018 11:53Doe niet zo onnozel. De moderator is alles behalve helder.
Nu heb je het over twee verschillende dingen. Een beetje raar om mij onnozel te noemen als jij op iets heel anders reageert dan ik.

woensdag 21 november 2018 om 12:12
Het is helemaal niet raar wat ik zeg. De moderators lagen gisteravond onder vuur in het CM-topic oa omdat ze mijn topic over een rapport uitgebracht door de Raad van Europa over racisme in Nederland gesloten hebben. Diverse forummers vonden het vreemd aangezien andere topics wel blijven staan die een heel stuk erger zijn. Het werd een beetje teveel voor de mods waardoor ze heel het topic moesten sluiten.
Daarbij geven ze een hele slappe en vage smoes over de reden waarom ze zo gehandeld hebben en dat vind jij helder?
Als klap op de vuurpijl reageren ze vanochtend met een hele maffe beschuldingen richting mij.

woensdag 21 november 2018 om 12:50

Ik zie dat ik niks gemist heb: same old, same old.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

woensdag 21 november 2018 om 12:53
DuchessMeganMarkle schreef: ↑21-11-2018 12:52Ik begrijp het ook niet. Als dat al niet mag, dan mogen ze wel de hele actueel pijler verwijderen.
Ik stem voor!

woensdag 21 november 2018 om 12:53
Of het hele forum. Op Gezondheid wordt tegenwoordig ook het ene na het andere topic verwijderd.DuchessMeganMarkle schreef: ↑21-11-2018 12:52Ik begrijp het ook niet. Als dat al niet mag, dan mogen ze wel de hele actueel pijler verwijderen.
woensdag 21 november 2018 om 13:00
Nee hoor, ben het helemaal met je eens.
"Het topic zal de rest van de avond op slot gaan. Morgenochtend gaat het topic weer open."
Zo helder als wat.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 21 november 2018 om 13:02
Nee hoor, ik vond het ook heel duidelijk.
Life is short. Eat dessert first.

woensdag 21 november 2018 om 13:11
Ach, op dit forum wordt iedereen zonder reden voor racist uitgemaaktKukita-Del-Barrio schreef: ↑21-11-2018 11:53Doe niet zo onnozel. De moderator is alles behalve helder.