Napraattopic deel 106

19-11-2018 19:14 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nieman wil ook graag op anoniem mod.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
S-Meds schreef:
28-11-2018 18:40
alle drie niet.
welke man schrijft er op een vrouwenforum?

Je plaat blijft een beetje hangen.
Ik denk spoedvergadering.

"Jongens en meisjes, de treitertechniek helpt ook al niet bij die hardnekkige troelen. Wat gaan we nu weer bedenken?"
anoniem_370020 wijzigde dit bericht op 28-11-2018 18:54
0.35% gewijzigd
RikM schreef:
28-11-2018 18:53
vier! Het zijn er vier
RikM schreef:
Wil jij ook op anoniem?
RikM schreef:
Ach laat Meds lekker haar stokpaardje houden :biggrin:
Pipistrello schreef:
28-11-2018 18:54
Ach laat Meds lekker haar stokpaardje houden :biggrin:
maar dit is niet mijn stokpaardje
mijn stokpaardje is:
sylvana
peter r de vries
sporten

(doorhalen wat niet van toepassing is)
Nouschi schreef:
28-11-2018 18:49
Ik wil graag op anoniem.
het lijkt me echt geniaal als iemand dit gaat doorgeven aan de mods. En dat ze dan in opperste verwarring wegens 'kennelijk teveel verplaatst' voldoen aan je verzoek.
En dat je dan met als sluitend bewijs 'Dat kón helemaal niet op het modtopic op dat moment, want dat was dicht!' terug mag komen zonder ballotagecommisie.

Gelukkig maar dat hier niemand staft. Hier zijn enkel groepjes die beweren dat hulliedehuilies van het ándere groepje staffen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Modtopic is weer open voor de liefhebbers :proud:
Oh en nu weer dicht.
Het is wel echt hilarisch vandaag! :rofl:
feow schreef:
28-11-2018 18:56
het lijkt me echt geniaal als iemand dit gaat doorgeven aan de mods. En dat ze dan in opperste verwarring wegens 'kennelijk teveel verplaatst' voldoen aan je verzoek.
En dat je dan met als sluitend bewijs 'Dat kón helemaal niet op het modtopic op dat moment, want dat was dicht!' terug mag komen zonder ballotagecommisie.

Alleen is anonimisering niet terug te draaien dus ik vind het wel hoog spel om eerlijk te zijn. :-?
RikM schreef:
28-11-2018 19:00
Alleen is anonimisering niet terug te draaien dus ik vind het wel hoog spel om eerlijk te zijn. :-?
Eens.

Maar het lijkt er op dat deze mod de knopjes nog niet zo goed snapt. Dus de kans is best aanwezig dat het dat ineens een ban wordt en die is wel terug te draaien.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
hollebollegijs schreef:
28-11-2018 18:29
De kunst is NIET reageren op provocaties.
Je weet gewoon dat er forummers zijn die de wekker een half uurtje eerder zetten om te kijken of er iets te staffen valt van de avond er voor.

Dat zie je in het Vluchtelingen topic ook soms staffen ze ieder post.

Je moet ze niets te staffen geven, laat je niet uit de tent lokken en dat deed @#&*@ (is net op anoniem gegaan) wel.
Niet iedereen doet dat Gijs, alleen jij hoor.

Niet zo projecteren.
Pipistrello schreef:
28-11-2018 18:58
Oh en nu weer dicht.
:rofl:
Kukita-Del-Barrio schreef:
28-11-2018 18:32
Je bent 20 min later teruggekomen om deze post aan te passen? Het zit je wel hoog hé, die Sylvana Simons. Laat los.

Wat heb je toch weinig benul van veel zaken.
Pipistrello schreef:
28-11-2018 18:58
Oh en nu weer dicht.
En niet doorhebben dat ze zichzelf echt intens belachelijk maken.
Nemaìn’ schreef:
28-11-2018 19:23
En niet doorhebben dat ze zichzelf echt intens belachelijk maken.
Nah, Kukita en Vrijewoord kunnen er ook wat van met hun crosstopic gebitchfight :rofl:
Lady*Voldemort schreef:
28-11-2018 19:24
Nah, Kukita en Vrijewoord kunnen er ook wat van met hun crosstopic gebitchfight :rofl:
Ik volg het niet eens meer.
Nous, ik heb geen idee meer wat ontopic is. Sorry.

Net bij DWDD een item over geweld in de klas. Ik hoop dat het heel veel aandacht krijgt.
Nemaìn’ schreef:
28-11-2018 19:26

Net bij DWDD een item over geweld in de klas. Ik hoop dat het heel veel aandacht krijgt.
Ga straks even terugkijken als dat kan. Las al een stuk erover.
Nemaìn’ schreef:
28-11-2018 19:26

Ga straks even terugkijken als dat kan. Las al een stuk erover.
Kolere zeg :facepalm: Nu in het modtopic.
:facepalm:
Wat is dat voor gekkigheid mods dat jullie berichten van hier naar het napraattopic verplaatsen?
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Die ouwe P gaat ook weer lekker zeg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven