Napraattopic deel 106

19-11-2018 19:14 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
:proud:
Pipistrello schreef:
28-11-2018 18:24
Oh ik heb een hele lijst.
Marksd
Vanzai
Vrije woord
Enz.

Welke is geen man?

Het Vrije Woord.
Hetvrijewoord schreef:
28-11-2018 07:41
Met dank aan?
Wellicht eens kijken op het napraattopic? Is dat de sfeer die jullie voor ogen hebben?

Of verdere discussie wat toevoegt bepalen de forummers die er schrijven wel of is dat ook een nieuwe regel?

Fijn toch dat smeds, betweeter en consorten na een maand eindelijk hun zin hebben, laat het topic zelf vooral staan zodat iedereen kan lezen wie er uit was op provocatie, bans en stafjes.

Dit soort enge praktijken zorgt er alleen maar voor dat er een nieuw topic aangemaakt gaat worden, al was het alleen maar om aan te tonen hoe het hier rolt.
De kunst is NIET reageren op provocaties.
Je weet gewoon dat er forummers zijn die de wekker een half uurtje eerder zetten om te kijken of er iets te staffen valt van de avond er voor.

Dat zie je in het Vluchtelingen topic ook soms staffen ze ieder post.

Je moet ze niets te staffen geven, laat je niet uit de tent lokken en dat deed @#&*@ (is net op anoniem gegaan) wel.
hollebollegijs wijzigde dit bericht op 28-11-2018 18:29
0.44% gewijzigd
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Lady*Voldemort schreef:
28-11-2018 18:27
Vrijewoord is een vrouw.

Oh.
Nou ook een huilie.
Star² schreef:
28-11-2018 18:22
Ah het staat er nog. Mooi, dan zit ik op napraat.

Het is weer zo'n maatregel waar ze zelf het meeste last van krijgen. Wel fijn, maakt niet uit waar ik post, het komt vanzelf in napraat terecht.
Er komt net weer zo'n pareltje bij op het lijstje.
feow schreef:
Ik probeer te bedenken waarom de mod in 'overleden in showbizzland' waarschuwt dat het topic vol is en ze het over een half uur gaan sluiten.
Iemand een suggestie?
De rouwenden zachtjes voorbereiden? Dat het niet zo rauw op je dank komt gevallen als je net snikkend een post zit te schrijven over hoe erg je een 107-jarige stomme film-acteur * zal gaan missen en ineens is het topic op slot? Ik weet het anders ook niet hoor.

* de films waren stom he, niet de acteur
Pipistrello schreef:
28-11-2018 18:30
Er komt net weer zo'n pareltje bij op het lijstje.

:rofl:
Hetvrijewoord schreef:
28-11-2018 17:49
Nee.

Moet er speciaal voor jou een topic worden geopend?
Kun je daar gaan 'janken' om jouw jargon te blijven.
Je bent 20 min later teruggekomen om deze post aan te passen? Het zit je wel hoog hé, die Sylvana Simons. Laat los.
hollebollegijs schreef:
28-11-2018 18:29
De kunst is NIET reageren op provocaties.
Je weet gewoon dat er forummers zijn die de wekker een half uurtje eerder zetten om te kijken of er iets te staffen valt van de avond er voor.

Dat zie je in het Vluchtelingen topic ook soms staffen ze ieder post.

:there:
the_Wicked_Witch schreef:
28-11-2018 18:30
Het is weer zo'n maatregel waar ze zelf het meeste last van krijgen. Wel fijn, maakt niet uit waar ik post, het komt vanzelf in napraat terecht.
Ik zie er wel een leuk spelletje in. Dat de mods alle hen onwelgevallige posts, waar dan ook, verplaatsen naar Napraat en dat wij dan moeten raden uit welk topic ze komen. En degene die er het meeste goed heeft wint een uur lang straffeloos offtopic posten in het CM topic.
Pipistrello schreef:
Oh ik heb een hele lijst.
Marksd
Vanzai
Vrije woord
Enz.

Welke is geen man?
alle drie niet.
welke man schrijft er op een vrouwenforum?
DuchessMeganMarkle schreef:
28-11-2018 18:12
Ja, ik heb een buffertje.
Gelukkig. Dan maar snel hopen op wat nieuws.
feow schreef:
Ik probeer te bedenken waarom de mod in 'overleden in showbizzland' waarschuwt dat het topic vol is en ze het over een half uur gaan sluiten.
Iemand een suggestie?
natuurlijk, het is een opdracht aan dries roelvink om niet dood te gaan
Modtopic is weer dicht :hihi:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
28-11-2018 18:44
etenstijd
S-Meds schreef:
28-11-2018 18:43
natuurlijk, het is een opdracht aan dries roelvink om niet dood te gaan
Ik denk iets anders.
Streepjesdekbed had op dat topic een goede suggestie.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Zet je schrap, alle offtopic bagger komt nu onze kant uit

DEKKING
Lady*Voldemort in het Centraal Moderator-topic (waar een slotje op zit):
"Ik zie er wel een leuk spelletje in. Dat de mods alle hen onwelgevallige posts, waar dan ook, verplaatsen naar Napraat en dat wij dan moeten raden uit welk topic ze komen. En degene die er het meeste goed heeft wint een uur lang straffeloos offtopic posten in het CM topic."

:rofl:

Nu krijg ik zeker een waarschuwing, dat quoten uit een ander topic niet is toegestaan?
Nouschi schreef:
28-11-2018 18:44
Dat is een vergissing.
Ze hadden napraat op slot willen doen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik wil graag op anoniem.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
28-11-2018 18:49
Ik wil graag op anoniem.
Echt, pas op wat je zegt! Het is al bewezen niet altijd logisch te gaan hier.
Wéér een slotje op het modtopic? Wat is dat voor idioterie!
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
S-Meds schreef:
28-11-2018 18:46
Zet je schrap, alle offtopic bagger komt nu onze kant uit

DEKKING
Er kletterde net een :lightbulb: op mijn hoofd.

Bedankt voor de waarschuwing Meds.
Het zou aardig zijn als de mods dat een half uur van tevoren zouden doen.
Nouschi schreef:
28-11-2018 18:49
Ik wil graag op anoniem.
Kijk je uit? :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven