Napraattopic deel 107
zondag 16 december 2018 om 19:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 13 januari 2019 om 19:48
Ah, ga ik even kijken, beetje reuring!Betty_Slocombe schreef: ↑13-01-2019 19:35Op overig, over een soort negatieve bucketlist. Heel ongemakkelijk.

zondag 13 januari 2019 om 20:01
Pinda-Kaas schreef: ↑13-01-2019 01:08ik heb vanaf ongeveer halverwege zo hard zitten huilen, aan een stuk, met snot, dat mijn vriend op een gegeven moment vroeg of ik misschien liever weg wilde uit de zaal

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

zondag 13 januari 2019 om 20:05
Hier hetzelfde heb vreselijk moeten huilen omdat het zo dichtbij kwam.Pinda-Kaas schreef: ↑13-01-2019 18:20in mijn/ons geval een beetje persoonlijk aangrijpend omdat het over verslavingsproblematiek gaat
als dat je niet zo raakt dan blijf je wel enigszins toonbaar denk ik![]()
zondag 13 januari 2019 om 20:12
Ik las het. Zo irritant vecht zoiets achter de schermen uit.Betty_Slocombe schreef: ↑13-01-2019 19:35Op overig, over een soort negatieve bucketlist. Heel ongemakkelijk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

zondag 13 januari 2019 om 20:22

zondag 13 januari 2019 om 20:30
Ik vind dat wel geinig. Genant voor de dames, maar geinig.charlottew88 schreef: ↑13-01-2019 20:12Ik las het. Zo irritant vecht zoiets achter de schermen uit.

zondag 13 januari 2019 om 20:33
Ik vind het geen fijn gevecht, laat ik het zo maar zeggen.
Wat wel fijn is, is dat ik bonbons heb.

zondag 13 januari 2019 om 20:33

zondag 13 januari 2019 om 20:45
De starre heeft zo'n zelfde fittie met nóg een forumster.
Die probeerde ook in meerdere topics weer aan de praat te komen maar lukt niet.
Ergens heel sneu.

zondag 13 januari 2019 om 20:47
Pipistrello schreef: ↑13-01-2019 20:45De starre heeft zo'n zelfde fittie met nóg een forumster.
Die probeerde ook in meerdere topics weer aan de praat te komen maar lukt niet.
Ergens heel sneu.
Volgens mij weet ik met wie. En dat is zelf ook wel een apart geval.

zondag 13 januari 2019 om 21:02
Gelukkig trekken we ons daar geen bal van aan.Betty_Slocombe schreef: ↑13-01-2019 20:49Ja, daar moest ik ook steeds aan denken. Meesterlijke film, maar dat schijn je niet te mogen vinden als je een vrouw bent.
Life is short. Eat dessert first.