Napraattopic deel 107
zondag 16 december 2018 om 19:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 27 december 2018 om 11:53
Ik heb het niet over Actueel hoor, daar lees ik sowieso zelden.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 27 december 2018 om 11:55
Nee ik ook niet perse. Meer en meer topics lopen vergelijkbaar als op actueel nietwaar? Nou die gaan wat mij betreft dus ook in de ‘néxt-lade’. Zie er persoonlijk de ‘lol’ niet in.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 27 december 2018 om 11:57
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 27 december 2018 om 12:48
Juist door zo dom te zijn ze te lezen, realiseer je je dat je slim genoeg bent om het kromme in te zien.Solomio schreef: ↑27-12-2018 10:59Hier was kerst boven verwachting. Jongste is vanaf maandag hier geweest, terwijl hij al zeker een half jaar niet meer hier wilde/kon slapen.
Sfeer was goed.
Ik vroeg me af: als je je enorm ergert aan de 'dom'heid in discussies, het verdraaien van woorden, het uit z'n verband trekken van woorden, en je blijft toch lezen......
Ben je dan zo veel slimmer, omdat je de rare discussietechnieken doorhebt?
Of ben je juist nog dommer, omdat je niet gewoon weg blijft uit die topics?
+ je wilt je van tijd tot tijd wel eens even lekker ergeren toch? Kan best opluchten.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
donderdag 27 december 2018 om 12:50
donderdag 27 december 2018 om 13:11
Ik zei het toch?the_Wicked_Witch schreef: ↑27-12-2018 12:51Wat een fijn "ik veeg ons straatje even schoon" bericht van de CM weer.
Nietszeggend gezever weer.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
donderdag 27 december 2018 om 13:13
Daar zijn ze erg goed in.the_Wicked_Witch schreef: ↑27-12-2018 12:51Wat een fijn "ik veeg ons straatje even schoon" bericht van de CM weer.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 27 december 2018 om 13:23
Heb ik een roze bril op dan? Ik lees permaban en dat er vanaf nu gelijk korte metten gemaakt worden met dergelijke mafkezen.
donderdag 27 december 2018 om 13:23
Ik had dat hele topic nog nooit gezien... toch weer wat geleerd op mn oude dagthe_Wicked_Witch schreef: ↑27-12-2018 12:51Wat een fijn "ik veeg ons straatje even schoon" bericht van de CM weer.
Een zebra is geen paard met strepen
donderdag 27 december 2018 om 13:26
Pipistrello schreef: ↑27-12-2018 13:22Gelukkig ben ik niet hip. Ik ben net even los gegaan op de Rituals saleKon nog wel iets bij in mijn kastjes.
Lekker toch.
Ik ben ook niet hip, maar heb gewoon heel veel spullen.
donderdag 27 december 2018 om 13:28
Ik deel je bril.Pipistrello schreef: ↑27-12-2018 13:23Heb ik een roze bril op dan? Ik lees permaban en dat er vanaf nu gelijk korte metten gemaakt worden met dergelijke mafkezen.
Ik vind de cm heel duidelijk in dit laatste bericht.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 27 december 2018 om 13:37
Pipistrello schreef: ↑27-12-2018 13:23Heb ik een roze bril op dan? Ik lees permaban en dat er vanaf nu gelijk korte metten gemaakt worden met dergelijke mafkezen.
Ik referereerde meer aan de zin "ondanks dat het modteam adequaat gereageerd heeft" of iets van die strekking.
Perma is natuurlijk goed en niet meer dan logisch bij bedreiging.
donderdag 27 december 2018 om 13:48
Ik vind je te streng WW.
De cm reageert snel, en duidelijk.
En ze laat haar team dat de regeltjes braaf volgde in plaats van zomaar aanpaste niet vallen.
ze laat netjes weten dat de feedback terecht is en dat de regel per direct aangepast is.
Het enige suffe is dat ze de inhoudelijk sterke post van Demanishetwittepeerd hebben gewist op het modtopic wegens off-topic. Die was namelijk erg ontopic, en mede reden dat ze met het team zijn gaan overleggen en de regels gingen aanpassen.
Het is jammer dat ik door dit soort knulligheden (wissen en wel reageren, nieuw beleid=verplaatsen naar napraat maar toch wissen etc) het team met de beste wil van de wereld zo moeilijk serieus kan nemen.
En ze laat haar team dat de regeltjes braaf volgde in plaats van zomaar aanpaste niet vallen.
ze laat netjes weten dat de feedback terecht is en dat de regel per direct aangepast is.
Het enige suffe is dat ze de inhoudelijk sterke post van Demanishetwittepeerd hebben gewist op het modtopic wegens off-topic. Die was namelijk erg ontopic, en mede reden dat ze met het team zijn gaan overleggen en de regels gingen aanpassen.
Het is jammer dat ik door dit soort knulligheden (wissen en wel reageren, nieuw beleid=verplaatsen naar napraat maar toch wissen etc) het team met de beste wil van de wereld zo moeilijk serieus kan nemen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 27 december 2018 om 13:52
feow schreef: ↑27-12-2018 13:48Ik vind je te streng WW.
Het is jammer dat ik door dit soort knulligheden (wissen en wel reageren, nieuw beleid=verplaatsen naar napraat maar toch wissen etc) het team met de beste wil van de wereld zo moeilijk serieus kan nemen.![]()
Kan hoor. Ik denk ook niet dat het nog goed komt tussen mij en het modteam.
Mijn mening is wellicht wat gekleurd door mijn laatste ban
donderdag 27 december 2018 om 14:53
Vond ik ook. En ik vind het een goede beslissing. De eerste CM die hierin een standpunt neemt.