Napraattopic deel 107
zondag 16 december 2018 om 19:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 27 december 2018 om 09:34
Das nog veel erger dan Blof
donderdag 27 december 2018 om 09:39
Grrrr, stomme AH. Kreeg een mail met hele fijne bonusaanbiedingen. Echt dingen waar ik veel aan heb. Dus boodschappenlijst gemaakt en boodschappen doen. Maar hij gaf nergens korting. Aan de balie konden ze me niet helpen. Dus maar even thuis aan de chat met de klantenservice. Die wisten ook niet waar het mis was gegaan, maar wel dat de aanbiedingen die ik per mail heb gehad (met daarbij duidelijk dat ze nu geldig zijn) dus niet kloppen.
Zoveelste keer dat er iets misgaat bij ah.
Dus ik ga even wachten of die aanbiedingen misschien dan volgende week komen. Zo niet wil ik een klacht indienen.
Als ik vraag hoe ik een klacht moet indienen krijg ik als antwoord:
Goed idee om even te wachten tot volgende week. Als het dan mis gaat geef je maar een gil.
Excuse me?! Hebben wij samen geknikkerd ofzo.
Klantenservice is in Nederland echt zo slecht vaak. Bah.
Zo, dat wat mijn rant voor vandaag. Nu ga ik weer aan leuke dingen denken.
Dus ik ga even wachten of die aanbiedingen misschien dan volgende week komen. Zo niet wil ik een klacht indienen.
Goed idee om even te wachten tot volgende week. Als het dan mis gaat geef je maar een gil.
Excuse me?! Hebben wij samen geknikkerd ofzo.
Zo, dat wat mijn rant voor vandaag. Nu ga ik weer aan leuke dingen denken.
donderdag 27 december 2018 om 09:56
Mijn ah is raar inderdaad. Haha, stomme winkel.
Maar ik ben het alweer kwijt. Ga nu mijn kasten uitmesten, dat is lekker, dus ik ben alweer blij. Muziekje erbij, allerlei troep en overbodige spullen weg. Ruimte maken. En misschien vanmiddag lekker naar buiten. Ook fijn.
En volgende week bestel ik mijn boodschappen gewoon weer bij picnic.
Maar ik ben het alweer kwijt. Ga nu mijn kasten uitmesten, dat is lekker, dus ik ben alweer blij. Muziekje erbij, allerlei troep en overbodige spullen weg. Ruimte maken. En misschien vanmiddag lekker naar buiten. Ook fijn.
donderdag 27 december 2018 om 10:03
Als je online besteld bij de AH zelf?Head* schreef: ↑27-12-2018 09:56Mijn ah is raar inderdaad. Haha, stomme winkel.
Ik heb in de winkel ook wel eens gedoe met persoonlijke bonus maar online nooit.
donderdag 27 december 2018 om 10:33
donderdag 27 december 2018 om 10:52
Ik ook. 2e kerstdag te veel gegeten ik zit er nu nog vol van
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 27 december 2018 om 10:59
Hier was kerst boven verwachting. Jongste is vanaf maandag hier geweest, terwijl hij al zeker een half jaar niet meer hier wilde/kon slapen.
Sfeer was goed.
Ik vroeg me af: als je je enorm ergert aan de 'dom'heid in discussies, het verdraaien van woorden, het uit z'n verband trekken van woorden, en je blijft toch lezen......
Ben je dan zo veel slimmer, omdat je de rare discussietechnieken doorhebt?
Of ben je juist nog dommer, omdat je niet gewoon weg blijft uit die topics?
Sfeer was goed.
Ik vroeg me af: als je je enorm ergert aan de 'dom'heid in discussies, het verdraaien van woorden, het uit z'n verband trekken van woorden, en je blijft toch lezen......
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 27 december 2018 om 11:24
donderdag 27 december 2018 om 11:39
Vergelijkbare klacht, zelfde bedrijf, uitstekende oplossing. Je moet kennelijk geluk hebbenHead* schreef: ↑27-12-2018 09:39Grrrr, stomme AH. Kreeg een mail met hele fijne bonusaanbiedingen. Echt dingen waar ik veel aan heb. Dus boodschappenlijst gemaakt en boodschappen doen. Maar hij gaf nergens korting. Aan de balie konden ze me niet helpen. Dus maar even thuis aan de chat met de klantenservice. Die wisten ook niet waar het mis was gegaan, maar wel dat de aanbiedingen die ik per mail heb gehad (met daarbij duidelijk dat ze nu geldig zijn) dus niet kloppen.
Excuse me?! Hebben wij samen geknikkerd ofzo.![]()
Zo, dat wat mijn rant voor vandaag. Nu ga ik weer aan leuke dingen denken.![]()
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
donderdag 27 december 2018 om 11:41
In mijn geval kwalificeer ik het als domheid. Ik ben niet slim genoeg om de enkeling die zwaar in mijn allergie zit te negerenSolomio schreef: ↑27-12-2018 10:59Hier was kerst boven verwachting. Jongste is vanaf maandag hier geweest, terwijl hij al zeker een half jaar niet meer hier wilde/kon slapen.
Sfeer was goed.
Like a great eternal Klansman
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
donderdag 27 december 2018 om 11:42
Ik prefereer de gedachte dat het slim én dom is, maar ik vrees dat het meer in de richting gaat die jij hier verwoordt.JollyRider schreef: ↑27-12-2018 11:41In mijn geval kwalificeer ik het als domheid. Ik ben niet slim genoeg om de enkeling die zwaar in mijn allergie zit te negeren
Edit: hoewel ik dan liever denk dat ik niet sterk genoeg ben om iemand te negeren.
Zwak is minder erg dan dom.
David Dunning
David Dunning
donderdag 27 december 2018 om 11:46
Dat soort personen heb ik onder de negeerknop gezet. Lekker rustig hoef ik niet naar enorm dom of rasistisch of huilie(of soms alle drie ineen) geblaat te luisteren. Als ik gemekker wil horen koop ik wel een geit.JollyRider schreef: ↑27-12-2018 11:41In mijn geval kwalificeer ik het als domheid. Ik ben niet slim genoeg om de enkeling die zwaar in mijn allergie zit te negeren
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 27 december 2018 om 11:49
Heb ik ook gedaan, hoewel ik het soms gewoon lekker vind. Ik heb dan ook een fikse masochistische inslag.charlottew88 schreef: ↑27-12-2018 11:46Dat soort personen heb ik onder de negeerknop gezet. Lekker rustig hoef ik niet naar enorm dom of rasistisch of huilie(of soms alle drie ineen) geblaat te luisteren. Als ik gemekker wil horen koop ik wel een geit.
Lucifer2018 schreef: ↑27-12-2018 10:03Als je online besteld bij de AH zelf?
Ik heb in de winkel ook wel eens gedoe met persoonlijke bonus maar online nooit.
Zoveel ben ik gelukkig niet kwijt aan boodschappen. Ik bestel regelmatig bij picnic, daar kun je vanaf 25 euro bestellen.
Na lang meelezen en heel af en toe reageren heb ik inmiddels jaren terug al besloten er niet meer te lezen. Het draait daar om de discussietechnieken en niet om de discussie zelf. Die is namelijk veelal uitgekauwd.Solomio schreef: ↑27-12-2018 10:59
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 27 december 2018 om 11:50
Als ik ze allemaal onder de negeer moet zetten blijft er wenig te lezen over hier.charlottew88 schreef: ↑27-12-2018 11:46Dat soort personen heb ik onder de negeerknop gezet. Lekker rustig hoef ik niet naar enorm dom of rasistisch of huilie(of soms alle drie ineen) geblaat te luisteren. Als ik gemekker wil horen koop ik wel een geit.
Soms geniet ik ook wel van zo'n 'oeverloze' discussie, vooral als de 'argumenten' van de ander vrij simpel onderuit te halen zijn.
David Dunning
David Dunning
donderdag 27 december 2018 om 11:50
Ja denk ik. Is ook verder geen groot probleem. Ergerlijk alleen.JollyRider schreef: ↑27-12-2018 11:39Vergelijkbare klacht, zelfde bedrijf, uitstekende oplossing. Je moet kennelijk geluk hebben
donderdag 27 december 2018 om 11:52
Yep! Hier ook, echt hele fijne dagen samen met familie/vrienden doorgebracht.
Ik
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 27 december 2018 om 11:53
Mooi.
Voor forummers bedreigen krijg je vanaf nu direct een permaban.
Dat de mods direct correct gehandeld hebben klopt niet helemaal (eerst gaven ze per ongeluk een 24 uur ipv een weekban).
Maar het beleid op het modtopic ter sprake stellen werkt dus wel.
En kennelijk werkt zeuren over het verplaatsen naar napraat ook, want ze wissen weer.
Voor forummers bedreigen krijg je vanaf nu direct een permaban.
Dat de mods direct correct gehandeld hebben klopt niet helemaal (eerst gaven ze per ongeluk een 24 uur ipv een weekban).
Maar het beleid op het modtopic ter sprake stellen werkt dus wel.
En kennelijk werkt zeuren over het verplaatsen naar napraat ook, want ze wissen weer.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 27 december 2018 om 11:53
Dan pas je er.
Discussietechnieken dus.