Napraattopic deel 107

16-12-2018 19:01 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Je moet wel het goede antwoord geven, anders ben je dom net zoals ik.
Ik heb trouwens geen strikdiploma. Van nature geniaal dus.
Ik ben sowieso dom, want ik dacht altijd dat je gewoon naar de sauna ging voor je ontspanning, maar nu blijkt het om aangestaard te worden door glurende geile griezels.
Ik kan me niet voorstellend dat die griezels geil van me worden, maar joh, fijn als ik ze een leuke dag heb bezorgd.
Nemaìn’ schreef:
26-12-2018 21:10
Ik kan me niet voorstellend dat die griezels geil van me worden, maar joh, fijn als ik ze een leuke dag heb bezorgd.
Wat ben je toch een mooi mens :heart:
Oh en boven de 60 heb je niets meer in de sauna te zoeken.

Das wel fijn, dat kan ik dan tegen de gehele geriatrische meute vertellen die ik doorgaans tegenkom in de sauna. Wordt het wel lekker rustig van.

Bijzondere forummer ook die die uitspraak doet.
Betty_Slocombe schreef:
26-12-2018 21:09
Ik ben sowieso dom, want ik dacht altijd dat je gewoon naar de sauna ging voor je ontspanning, maar nu blijkt het om aangestaard te worden door glurende geile griezels.
Van die mannen in een lange regenjas inclusief krant met kijkgaatjes. Zie je die nooit?
Thordis* schreef:
26-12-2018 21:35
Van die mannen in een lange regenjas inclusief krant met kijkgaatjes. Zie je die nooit?
Nee, die zie ik niet als ze te dichtbij zijn, ik kijk zelf natuurlijk de hele tijd door mijn verrekijker en/of lig bevallig gedrapeerd over een saunabank.
Betty_Slocombe schreef:
26-12-2018 21:37
Nee, die zie ik niet als ze te dichtbij zijn, ik kijk zelf natuurlijk de hele tijd door mijn verrekijker en/of lig bevallig gedrapeerd over een saunabank.
Vind ik nog wel eens lastig hoor, mezelf een beetje wulps over die houten bankjes draperen. Ligt nooit lekker.
Maar ja, je komt daar natuurlijk ook niet voor je ontspanning.
En altijd opletten he, voor je het weet doe je even je ogen dicht en word je geswaffeld.
Thordis* schreef:
26-12-2018 21:39
En altijd opletten he, voor je het weet doe je even je ogen dicht en word je geswaffeld.
Ik doe ook daarom mijn bril altijd af. Ik kreeg de spetters ejaculaat er niet meer af. En je kunt er verder niets van zeggen, want zo gaat het nu eenmaal, daar, in de sauna.
Thordis* schreef:
26-12-2018 21:39
Alsof je daarop niet ligt te wachten.
Betty_Slocombe schreef:
26-12-2018 21:41
Ik doe ook daarom mijn bril altijd af. Ik kreeg de spetters ejaculaat er niet meer af. En je kunt er verder niets van zeggen, want zo gaat het nu eenmaal, daar, in de sauna.
Sowieso ben ik altijd blij met de scrubhut. Want die piemelhatsjoe doet heel gek als het nat wordt. Dus scrubben is noodzakelijk
Al is dat scrubben ook weer verraderlijk. ik duw de bips tegenwoordig tegen de muur als ik moet bukken om mijn benen te scrubben.

En je kunt het die mannen ook niet kwalijk nemen he, ze komen niet voor niets naar de sauna.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
26-12-2018 19:34
Ik geef ze twee dagen en dan vraag ik nog eens een keer. En ik kan ernstig vasthoudend zijn, ik heb eens maandenlang gezanikt tegen de klantenservice van een bekend warenhuis, gewoon omdat ik gelijk had.
En dan vinden mensen je drammerig.
Ik zie het hier op het forum ook weer gebeuren.
Ik hou van mensen die gelijk hebben.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Nemaìn’ schreef:
26-12-2018 21:44
Alsof je daarop niet ligt te wachten.
Dit is voor mij ook de enige reden om ooit te gaan.
Nu in de Top 2000 het kermismuziekje van de goktenten uit mijn jeugd. Ha, dat bleek ineens van een of andere verantwoorde moeilijkkijkende Fransoos te zijn.
Ik kijk de de docu over Rob de Nijs :flirting:
Een fijne afwisseling na 9 uur hobbits.
the_Wicked_Witch schreef:
26-12-2018 22:33
Een fijne afwisseling na 9 uur hobbits.
9 uur....

Wauw, daar heb je je dapper doorheen geslagen.
;-D
Thordis* schreef:
26-12-2018 22:37
9 uur....

Wauw, daar heb je je dapper doorheen geslagen.
;-D

Je moet wat om te bonden met een puber :proud:
26-12-2018 22:38
Je moet wat om te bonden met een puber :proud:
:proud:
Nemaìn’ schreef:
26-12-2018 22:46
:proud:

Eerlijk is eerlijk, ik heb ontzéttend leuke pubers. Daar hoef ik geen 9 uur Hobbits voor te doorstaan maar toch. Ze lullen nooit zoveel als tijdens een film :proud:

Ik game ook met ze trouwens.
26-12-2018 22:50
Eerlijk is eerlijk, ik heb ontzéttend leuke pubers. Daar hoef ik geen 9 uur Hobbits voor te doorstaan maar toch. Ze lullen nooit zoveel als tijdens een film :proud:

Ik game ook met ze trouwens.
Ik game niet mee, maar luister wel naar alle verhalen en plannen en welke auto hij later wil met welke specs en waarom niet meer die hij eerst wilde etc.
Dat is ook echt het enige waar hij over vertelt.
Nemaìn’ schreef:
26-12-2018 22:53
Ik game niet mee, maar luister wel naar alle verhalen en plannen en welke auto hij later wil met welke specs en waarom niet meer die hij eerst wilde etc.
Dat is ook echt het enige waar hij over vertelt.

De eerlijkheid gebied me te zeggen dat het alleen Zelda is, en ze zich gek lachen om mijn onkunde :proud: .

Het zijn wel praters, allebei. De autist krijgt daarbij de instructie "korte zinnen!" anders ben ik na een half uur de draad kwijt.
26-12-2018 23:01
De eerlijkheid gebied me te zeggen dat het alleen Zelda is, en ze zich gek lachen om mijn onkunde :proud: .

Het zijn wel praters, allebei. De autist krijgt daarbij de instructie "korte zinnen!" anders ben ik na een half uur de draad kwijt.
:lol: die van mij juist “hele zinnen!” Ipv ja/nee/weet ik niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven