Napraattopic deel 107

16-12-2018 19:01 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
the_Wicked_Witch schreef:
28-12-2018 22:38
Ik heb een buitenkat en een kind dat 's nachts mag gamen.
Tijd dat ik op anoniem moet gaan, denken jullie?
Ik heb een binnenkat die 's nachts mag gamen.
No way dat ik op anoniem ga.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Omdat ik me steeds meer erger aan alle positiviteitsgoeroes en mede psychologiestudenten die allemaal mensen gelukkig willen maken heb ik als missie om de negatieve psychologie te gaan ontwikkelen.
In dat kader wil ik jullie de prachtige titel van dit boekje niet onthouden:

Afbeelding

David Dunning
Solomio schreef:
28-12-2018 23:20
Omdat ik me steeds meer erger aan alle positiviteitsgoeroes en mede psychologiestudenten die allemaal mensen gelukkig willen maken heb ik als missie om de negatieve psychologie te gaan ontwikkelen.

Afbeelding
Goed zo.
En zo’n psycholoog schop je toch dood?
Nemaìn’ schreef:
28-12-2018 23:24
Goed zo.
En zo’n psycholoog schop je toch dood?
Ik ben niet zo agressief, maar ik hoop wel dat ze de studie niet afmaken.

David Dunning
Solomio schreef:
28-12-2018 23:28
Dat soort mensen maken me intens agressief. Ik bepaal zelf wel of ik gelukkig wil zijn en wanneer dat dan is.

Ach ja, sommige mensen vinden dat juist weer fijn.
Nee, het zijn de vuurwerkbommen.

Lees wel dat het forum heel nieuwe - voor mij onbekende onderwerpen - topics heeft. Ik lees ze niet, want ik wil mijn onschuld behouden.
Moest er wel even van slikken. Het gaf me een brok in mijn keel. :O
Zo dan, er is iemand van het padje geloof ik. Forummer met de nick TinaTheeTante krijgt er van iemand van langs want ‘vind je dat nu zelf normaal die nick, ttt?’

Verbaasd reactie, waarop onze gekkie antwoord ‘ttt—->kkk’
En bloedserieus ook nog.

Ik antwoorde met een ? Meen je dat serieus’ maar de hele conversatie is gewist, incl mijn reactie. Behalve dan een quote die er gewoon nog staat.

Bizar. Dacht eerst dat het een grapje was, maar blijkbaar niet.
Instagramkind topic.
Thordis* schreef:
29-12-2018 10:25
Zo dan, er is iemand van het padje geloof ik. Forummer met de nick TinaTheeTante krijgt er van iemand van langs want ‘vind je dat nu zelf normaal die nick, ttt?’

En bloedserieus ook nog.

Ik antwoorde met een ? Meen je dat serieus’ maar de hele conversatie is gewist, incl mijn reactie. Behalve dan een quote die er gewoon nog staat.

Instagramkind topic.
Dat is inderdaad echt raar.
Normaal forumt zij niet zo bizar toch?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Wie is zij?
Toch raar dat Murrmurr een ban heeft en die overduidelijke troll niet. Ik vind Murrmurr helemaal geen gekkie.
Murrmurr vind ik ook niet raar ofzo. Misschien een slechte dag?
Head* schreef:
29-12-2018 10:35
Murrmurr vind ik ook niet raar ofzo. Misschien een slechte dag?

Nee hoor, gewoon reacties op een overduidelijke troll. En daar krijg je dan een ban voor.
Star² schreef:
29-12-2018 10:36
Nee hoor, gewoon reacties op een overduidelijke troll. En daar krijg je dan een ban voor.
Ja, same old, same old.
Murmur vind ik doorgaans niet raar. Maar waarom dit nu per se een trol is snap ik ook niet.
Murrmurr zat overduidelijk te geinen en die to is een noors knollenvrouwtje
anoniem_287855 wijzigde dit bericht op 29-12-2018 10:39
Reden: Origineel bericht
0.00% gewijzigd
Het provocerende topic, na eerst een paar normale reacties geplaatst te hebben, de reacties waarin ze stukje bij beetje olie op het vuur gooit door het kind Danishjhqjhquau' te noemen, alle trollbellen gaan af.
anoniem_353209 wijzigde dit bericht op 29-12-2018 10:40
0.00% gewijzigd
Solomio schreef:
28-12-2018 23:20

Afbeelding
Positief denken is hetzelfde als op een laffe wijze je kop in het zand steken. Het ergste wat je kan overkomen als werknemer is een positief denkende projectmanager.
"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country.“
(George Patton)
Solomio schreef:
28-12-2018 23:28
Het voordeel bij zo’n positivo is dat deze geen beren op de weg zien zitten. Meestal zullen ze al met huid en haar verslonden zijn voordat ze hun BA papiertje hebben opgehaald.
"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country.“
(George Patton)
Thordis* schreef:
29-12-2018 10:25

En bloedserieus ook nog.

Instagramkind topic.
Instagram kind klinkt net zo bizar als softenon kind.
(George Patton)
Star² schreef:
29-12-2018 10:40
Het provocerende topic, na eerst een paar normale reacties geplaatst te hebben, de reacties waarin ze stukje bij beetje olie op het vuur gooit door het kind Danishjhqjhquau' te noemen, alle trollbellen gaan af.
Schoot op blz 2 al uit dr slof tegen mij
Doet in elke postveen ad hominem. Natuurlijk trol
anoniem_287855 wijzigde dit bericht op 29-12-2018 10:47
0.00% gewijzigd
Star² schreef:
Oh die naam heb ik gemist. En was na 3 pagina's afgehaakt. Maar vond dit wel een bizarre reactie.
Star² schreef:
Het provocerende topic, na eerst een paar normale reacties geplaatst te hebben, de reacties waarin ze stukje bij beetje olie op het vuur gooit door het kind Danishjhqjhquau' te noemen, [...]
En hiervoor dan een ban geven voor trolhinten?
Zit de sociale werkplaats weer achter de knoppen?
Nemaìn’ schreef:
29-12-2018 12:10
En hiervoor dan een ban geven voor trolhinten?
Zit de sociale werkplaats weer achter de knoppen?
-
Ik heb al een reactie in het modtopic geplaatst, dit is je reinste kolder en druist tegen hun eigen regels in.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven