Napraattopic deel 107
zondag 16 december 2018 om 19:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 3 januari 2019 om 21:56

donderdag 3 januari 2019 om 22:15
Ik ben ook niet trots op dat ik niet rook trouwens, al vind ik het wel heel fijn. Maar dat is vooral een kwestie van niet vaak in de verleiding zijn gebracht, en cigaretten heul smerig vinden, en al snel geïrriteerde longen hebben van mezelf
En vergeleken met stoppen is nooit beginnen echt geen klap aan qua moeilijkheidsgraad.
Oh ja, officiëel ben ik ook nét aan millenial, ik ben volgende week jarig en van 1985. Maar ook geen sneeuwvlokje hoor. Tegenwoordig ook regelmatig geen zin meer in felle discussies, zoals vroeger, maar neuh ... Als je vindt wat je vindt moet je dat zelf weten, en als je dat wilt uiten met harde woorden moet je dat vooral doen. Of tenminste, beter niet hier op het forum, want dan krijgen die wel sneeuwvlokjes het koud dus

Oh ja, officiëel ben ik ook nét aan millenial, ik ben volgende week jarig en van 1985. Maar ook geen sneeuwvlokje hoor. Tegenwoordig ook regelmatig geen zin meer in felle discussies, zoals vroeger, maar neuh ... Als je vindt wat je vindt moet je dat zelf weten, en als je dat wilt uiten met harde woorden moet je dat vooral doen. Of tenminste, beter niet hier op het forum, want dan krijgen die wel sneeuwvlokjes het koud dus

donderdag 3 januari 2019 om 23:24
Elke keer als je iets aanklikt staat er iemand in India floppy’s van slot te verwisselen.AeonOfWinter schreef: ↑03-01-2019 22:58Draait die verrekte server hier nog op Vista ofzo?
Niet te doen dit.

donderdag 3 januari 2019 om 23:37

Ik zie het gewoon voor me.
Zegt wat over mijn leeftijd.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 3 januari 2019 om 23:37
-AeonOfWinter schreef: ↑03-01-2019 22:58Draait die verrekte server hier nog op Vista ofzo?
Niet te doen dit.
Ik hoop dat ze het woord server niet verkeer interpreteren daar in India:

Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.

vrijdag 4 januari 2019 om 08:55

Ik ben niet trots dat ik rook. Maar gewoon recalcitrant bij tijden. Wat dat betreft mis ik de '70's. Toen was roken nog gezellig en geaccepteerd.
Ben het er wel mee eens dat het stinkt. Da's echt jammer.
vrijdag 4 januari 2019 om 09:08

vrijdag 4 januari 2019 om 10:04
vrijdag 4 januari 2019 om 10:05