Napraattopic deel 109
zaterdag 2 maart 2019 om 20:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 4 maart 2019 om 15:00
Breng een krat terug naar de winkel klinkt ook een beetje als een vage opdracht...
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
maandag 4 maart 2019 om 15:14
Eeej broer, waarvoor is deze kratje?
maandag 4 maart 2019 om 15:15
Maar ze komen elke keer weer ter sprake als de boodschappen worden bezorgd.Ana_Isabel** schreef: ↑04-03-2019 15:06Gewoon geen kratten kopen
Hoef je ze ook niet terug te brengen of iemand op correcte wijze uitleggen dat het /de/een terug moet naar de winkel.
maandag 4 maart 2019 om 15:16
Maar wat als je iemand wil complimenteren met haar nieuwe fietskrat.. zal je toch moeten kiezen tussen mooi of mooie fietskrat.Ana_Isabel** schreef: ↑04-03-2019 15:06Gewoon geen kratten kopen
Hoef je ze ook niet terug te brengen of iemand op correcte wijze uitleggen dat het /de/een terug moet naar de winkel.
En 'mooie fietskrat!' klinkt dan natuurlijk voor geen meter.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
maandag 4 maart 2019 om 15:25
Mooieh eh mooi ding heb je daar! Dat rechthoekige geval aan je stuur! Mooi!
maandag 4 maart 2019 om 15:31
Nee hoor, het boodschappenkrat.fashionvictim schreef: ↑04-03-2019 15:27De krat en het kratje. Dus tegen je zoon zeg je: breng jij dat kratje even terug naar de winkel. Maar je stopt de lege flessen in de boodschappenkrat die in de schuur staat.
Ik voorzie nog 8 pagina`s discussie. Terwijl volgens mij het antwoord is dat het allebei mag, al was het krat het eerst de bedoeling en is de krat later ook goedgekeurd. Maar dat is ook alweer 30 jaar geleden las ik.
maandag 4 maart 2019 om 15:31
Maar zeg jij, de krat bier staat op het balkon of het krat bier staat op het balkon?fashionvictim schreef: ↑04-03-2019 15:27De krat en het kratje. Dus tegen je zoon zeg je: breng jij dat kratje even terug naar de winkel. Maar je stopt de lege flessen in de boodschappenkrat die in de schuur staat.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 4 maart 2019 om 15:34
Het kratje bier staat op het balkon of de krat bier staat op het balkon inderdaad. Maar volgens mij zou ik dan sneller " de krat MET bier" zeggen. Of het kratje-bier als 1 woord, zeg maar.
Am Yisrael Chai!
"Huh? In die krat daar onder de raam bedoel je?'