Napraattopic deel 109

02-03-2019 20:37 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Star² schreef:
26-03-2019 07:25
Dat badkamertopic :rofl:
Is er nog geen gedichtje?
I like being a mess. It's who I am.
the_Wicked_Witch schreef:
26-03-2019 09:06
Het zal aan mij liggen maar er is blijkbaar een groep moeders die het heel normaal vinden om alle nachten voor een baby te zorgen want "mijn man wordt niet wakker".

Tot zover het nut van de feministische golf :proud:
Ik moet zeggen dat ik ook de nachten alleen doe.. maar baby slaapt naast me, maakt smakgeluidje, ik geef liggend bv en we slapen zo allemaal rustig door. Als baby zo af en toe besluit te krijsen en niet wil drinken dan geef ik ‘m wel aan man met de boodschap ‘het is geen eten dus succes ermee’.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Kia•Ora schreef:
26-03-2019 08:14
Wat heeft Bert je nu weer misdaan? ;-D
Brrr dus. Je was te snel. Stomme telefoon. :wtf:
Life is short. Eat dessert first.
Malagueña schreef:
26-03-2019 09:27
Ik moet zeggen dat ik ook de nachten alleen doe.. maar baby slaapt naast me, maakt smakgeluidje, ik geef liggend bv en we slapen zo allemaal rustig door. Als baby zo af en toe besluit te krijsen en niet wil drinken dan geef ik ‘m wel aan man met de boodschap ‘het is geen eten dus succes ermee’.

Zoals ik in dat topic al zei, het hoeft van mij echt niet tot 3 cijfers na de komma verdeeld te worden, maar daar wordt geopperd om baby maar uit logeren te doen zodat moeder kan bijtanken. Vader wordt nl niet wakker. Bizar.
Beetje jammer dat er in de wachtkamer steeds een kind zit te gillen en te huilen.
the_Wicked_Witch schreef:
26-03-2019 09:34
Zoals ik in dat topic al zei, het hoeft van mij echt niet tot 3 cijfers na de komma verdeeld te worden, maar daar wordt geopperd om baby maar uit logeren te doen zodat moeder kan bijtanken. Vader wordt nl niet wakker. Bizar.
Oh ik heb het hele topic niet gezien. Maar dat is idd bizar.. lijkt me dat als je de wieg ernaast zet dat hij toch echt wel wakker wordt. Hoewel er mensen schijnen te zijn die zelfs van een wekker niet wakker worden :-?
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Moire schreef:
26-03-2019 09:38
Beetje jammer dat er in de wachtkamer steeds een kind zit te gillen en te huilen.

Buiten zetten geen optie?
Moire schreef:
Boos kijken helpt niet?
doornroosje9 schreef:
26-03-2019 09:33
Brrr dus. Je was te snel. Stomme telefoon. :wtf:
:there:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Malagueña schreef:
26-03-2019 09:40
Boos kijken helpt niet?
Waarom zou het kind huilen, denk je.
Vesper- schreef:
26-03-2019 10:17

:HA:
Vesper- schreef:
26-03-2019 10:17
Het pleurde om, omdat het nog niet zelfstandig kan staan en mama het aan een speeltafeltje heeft gezet, zodat dat kind alle blokken van dat tafeltje in de rondte kon gooien.
Jawlensky schreef:
26-03-2019 09:39
Buiten zetten geen optie?
Volgende keer in 1 slinger de gracht in.
lemoos2 schreef:
26-03-2019 03:12
Ja, Kwispel bier. I shit you not. Kreeg man cadeau in de dierenwinkel bij de aanschaf van x kilo hondenvoer in december. Hond trok er zijn neus voor op. Ik denk dat hij gewoon wacht op rode wijn voor honden. Het is een beetje een snob.
Die wijn is er al, voor honden én katten. ;-D
¡Apagando las luces!
Moire schreef:
En juist dan is Red Bulletje er niet :P
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
26-03-2019 11:05
En juist dan is Red Bulletje er niet :P
Ik zat toevallig ook net in 'n wachtkamer, gelukkig zonder jengelkind, dus ik heb m'n noisecanceller niet hoeven gebruiken ;-D
Kindvrije wachtkamers, dat lijkt me wel wat.

Of beter nog: mensvrije wachtkamers. :yes:
.
anoniem_380666 wijzigde dit bericht op 26-03-2019 16:49
99.49% gewijzigd
RikM schreef:
26-03-2019 11:16

Ja beter! Gewoon in je eigen auto blijven zitten en 'n appje krijgen als je aan de beurt bent! ;-D
RikM schreef:
26-03-2019 11:16

Ja en als dat niet kan, duct tape. Ik wil niet met je praten als ik in de wachtkamer zit. Of eigenlijk sowieso niet.
redbulletje schreef:
26-03-2019 11:13
Ik zat toevallig ook net in 'n wachtkamer, gelukkig zonder jengelkind, dus ik heb m'n noisecanceller niet hoeven gebruiken ;-D
:rofl:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Star² schreef:
26-03-2019 11:21
Ja en als dat niet kan, duct tape. Ik wil niet met je praten als ik in de wachtkamer zit. Of eigenlijk sowieso niet.
Ja waarom in godsnaam willen mensen zonodig tegen je aan wauwelen in een wachtkamer . Houd gewoon je mond.
Star² schreef:
26-03-2019 11:21
Ja zo irritant is dat zit je in de wachtkamer praat er een wildvreemde tegen je.
charlottew88 schreef:
26-03-2019 11:26
Ja zo irritant is dat zit je in de wachtkamer praat er een wildvreemde tegen je.
Ik ben zo blij met de smartphone, hoef ik niet meer in de wachtkamer in dat vreselijke 'Arts en Auto' te gaan zitten lezen om anderen bij me uit de buurt te houden.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
2019 schreef:
26-03-2019 11:18
Hierdoor hoorde ik van de week niet dat de assistent mij riep.
Kind zat zo hard te huilen. Assistent kon niet begrijpen dat mensen je dan niet kunnen horen.
Ik meteen roep dan wat harder, je ziet toch dat er een kind aan het huilen is.
Zien is wat anders dan horen hė.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven