Napraattopic deel 109
zaterdag 2 maart 2019 om 20:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 26 maart 2019 om 11:49
Beter zetten ze die kinderen aan het begin van de straat in een bench.redbulletje schreef: ↑26-03-2019 11:21Ja beter! Gewoon in je eigen auto blijven zitten en 'n appje krijgen als je aan de beurt bent!![]()
dinsdag 26 maart 2019 om 11:53
dinsdag 26 maart 2019 om 12:33
En voor jou ook nog een deken erover heen zodat je de kinderen niet hoeft te zien. Mocht jij er toevallig langs lopen
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 26 maart 2019 om 12:36
Je zal ze als buren hebben.
dinsdag 26 maart 2019 om 12:46
dinsdag 26 maart 2019 om 13:20
Nog beter idd!charlottew88 schreef: ↑26-03-2019 12:33En voor jou ook nog een deken erover heen zodat je de kinderen niet hoeft te zien. Mocht jij er toevallig langs lopen![]()
dinsdag 26 maart 2019 om 15:07
Mijn buurvrouw is fiks van het padje. Ze schreeuw en gilt echt de hele dag, scheldt nagenoeg de hele dag, slaat ongeveer 40x per half uur de buitendeur dicht (zit aan mijn woonkamer) vanaf 7 uur 's ochtends totdat het donker is, staat te stampvoeten. En ze is alleen, dus geen vervelend kind wat dat verdiend ofzo.
Ook het aanbellen begint weer.
Combineert lekker met mij, want ik schrik van elk hard geluid
dinsdag 26 maart 2019 om 15:13
Dat is echt niet fijn!Moire schreef: ↑26-03-2019 15:07Mijn buurvrouw is fiks van het padje. Ze schreeuw en gilt echt de hele dag, scheldt nagenoeg de hele dag, slaat ongeveer 40x per half uur de buitendeur dicht (zit aan mijn woonkamer) vanaf 7 uur 's ochtends totdat het donker is, staat te stampvoeten. En ze is alleen, dus geen vervelend kind wat dat verdiend ofzo.
Combineert lekker met mij, want ik schrik van elk hard geluid![]()
dinsdag 26 maart 2019 om 15:18
Nee, ze is echt koekwaus. Wel jammer, hiervoor had ik hele rustige buren.
dinsdag 26 maart 2019 om 15:26
Bedeltopic? Boehoe geen geld voor nieuw hondenvoer?
geld-recht/pakket-dpd-niet-ontvangen/li ... #p29745255
dinsdag 26 maart 2019 om 15:31
Ik vind het ook vaag. Heb nog nooit gezien dat je de bezorger kunt berichten als hij al onderweg is.Star² schreef: ↑26-03-2019 15:26Bedeltopic? Boehoe geen geld voor nieuw hondenvoer?
dinsdag 26 maart 2019 om 16:32
Moire schreef: ↑26-03-2019 15:07Mijn buurvrouw is fiks van het padje. Ze schreeuw en gilt echt de hele dag, scheldt nagenoeg de hele dag, slaat ongeveer 40x per half uur de buitendeur dicht (zit aan mijn woonkamer) vanaf 7 uur 's ochtends totdat het donker is, staat te stampvoeten. En ze is alleen, dus geen vervelend kind wat dat verdiend ofzo.
Combineert lekker met mij, want ik schrik van elk hard geluid![]()
Wat praat jij daar nonchalant over. Dat lijkt me echt vreselijk. Zijn er wel politie en/of instanties mee bezig? Zo kun je toch niet wonen.