Napraattopic deel 110
dinsdag 2 april 2019 om 16:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 10 april 2019 om 14:49
Het doet me pijn dat jij me dit elke keer weer even inwrijft.Betty_Slocombe schreef: ↑10-04-2019 14:48Ik vind de max ginger echt lekker. Ik kan hem in dit godvergeten oord niet kopen, maar de Albert Heijn in het mondaine S. heeft ze wel. Voor fokking 60 cent. Daar heb ik in Duitsland bij de Lidl im Angebot anderhalf liter voor. Dus dat doet me pijn.
woensdag 10 april 2019 om 14:50
Dag iedereen, ik ben nieuw hier en dus is mij nog niet duidelijk hoe alles hier werkt :p
is er ergens een plaats waar je gewoon je "ik ben blij" of "ik ben geërgerd" momentje kan plaatsen? zoals; "whoehoee mijn vakantie is geboekt" of "pf rotdag vandaag want mijn teen doet pijn"
en anders iemand die me wilt helpen?
is er ergens een plaats waar je gewoon je "ik ben blij" of "ik ben geërgerd" momentje kan plaatsen? zoals; "whoehoee mijn vakantie is geboekt" of "pf rotdag vandaag want mijn teen doet pijn"
woensdag 10 april 2019 om 14:52
woensdag 10 april 2019 om 14:53
NeeWoodenHeart schreef: ↑10-04-2019 14:50Dag iedereen, ik ben nieuw hier en dus is mij nog niet duidelijk hoe alles hier werkt :p
is er ergens een plaats waar je gewoon je "ik ben blij" of "ik ben geërgerd" momentje kan plaatsen? zoals; "whoehoee mijn vakantie is geboekt" of "pf rotdag vandaag want mijn teen doet pijn"![]()
Nee
Open je eigen blij topic.
woensdag 10 april 2019 om 14:53
Ja, in je dagboek.WoodenHeart schreef: ↑10-04-2019 14:50Dag iedereen, ik ben nieuw hier en dus is mij nog niet duidelijk hoe alles hier werkt :p
is er ergens een plaats waar je gewoon je "ik ben blij" of "ik ben geërgerd" momentje kan plaatsen? zoals; "whoehoee mijn vakantie is geboekt" of "pf rotdag vandaag want mijn teen doet pijn"![]()
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
woensdag 10 april 2019 om 14:54
Moire schreef: ↑10-04-2019 14:52Daar wordt ene mens toch gewoon intens gelukkig van.
https://www.youtube.com/watch?v=Dm2VQHJih8Y
woensdag 10 april 2019 om 14:56
Er is wel een topic om te klagen, maar blij zijn we hier zelden. Dus een topic is geen slecht idee.WoodenHeart schreef: ↑10-04-2019 14:50Dag iedereen, ik ben nieuw hier en dus is mij nog niet duidelijk hoe alles hier werkt :p
woensdag 10 april 2019 om 14:57
Hier. Want op napraat mag alles.WoodenHeart schreef: ↑10-04-2019 14:50Dag iedereen, ik ben nieuw hier en dus is mij nog niet duidelijk hoe alles hier werkt :p
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 10 april 2019 om 14:58
Worst natuurlijk.
Ik zou naar een drogisterij gaan, Rossmann of DM. Haarverf, heel gekke douchegel, vegan cosmetica en allemaal voor superbillig.
Daarnaast ben ik verslingerd aan diepvriestaart, gebakken camenbert (gepaneerd in de diepvries te vinden) en wafelkoekjes. Je vindt er ook honderd soorten Haribo, waspoeder en drank als je daar zin in hebt.