Napraattopic deel 110

02-04-2019 16:41 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Malagueña schreef:
10-04-2019 14:42
Hmmmm ik vertrouw het niet :wtf:
Niet doen. Des te meer is er voor ons :hyper:
Doe mij maar Coca Cola

Afbeelding
Die hebben geen ginger. De kersen van max is ook lekkerder dan die van coca. Maar het allerlekkerste is Coca Cola Freestyle :love:
Ik wist niet dat jij zo poezelig was Star!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
O die ken ik niet. Waar kan je die kopen?
Ik vind de max ginger echt lekker. Ik kan hem in dit godvergeten oord niet kopen, maar de Albert Heijn in het mondaine S. heeft ze wel. Voor fokking 60 cent. Daar heb ik in Duitsland bij de Lidl im Angebot anderhalf liter voor. Dus dat doet me pijn.
Betty_Slocombe schreef:
10-04-2019 14:48
Ik vind de max ginger echt lekker. Ik kan hem in dit godvergeten oord niet kopen, maar de Albert Heijn in het mondaine S. heeft ze wel. Voor fokking 60 cent. Daar heb ik in Duitsland bij de Lidl im Angebot anderhalf liter voor. Dus dat doet me pijn.
Het doet me pijn dat jij me dit elke keer weer even inwrijft.
Dag iedereen, ik ben nieuw hier en dus is mij nog niet duidelijk hoe alles hier werkt :p

is er ergens een plaats waar je gewoon je "ik ben blij" of "ik ben geërgerd" momentje kan plaatsen? zoals; "whoehoee mijn vakantie is geboekt" of "pf rotdag vandaag want mijn teen doet pijn" :-D

en anders iemand die me wilt helpen?
Oudblond schreef:
10-04-2019 14:47
Ik wist niet dat jij zo poezelig was Star!

Afbeelding
Star² schreef:
10-04-2019 14:48
O die ken ik niet. Waar kan je die kopen?
Is een machine, kan je je eigen smaken mixen. Ik heb bijna alle mogelijkheden wel gehad :$
Ik wil er eentje thuis.
Daar wordt ene mens toch gewoon intens gelukkig van.

https://www.youtube.com/watch?v=Dm2VQHJih8Y
Star² schreef:
10-04-2019 14:44
Doe mij maar Coca Cola
Nou en dit ook nog ja.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Moire schreef:
10-04-2019 14:49
Het doet me pijn dat jij me dit elke keer weer even inwrijft.
Gewoon staffen
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
WoodenHeart schreef:
10-04-2019 14:50
Dag iedereen, ik ben nieuw hier en dus is mij nog niet duidelijk hoe alles hier werkt :p

is er ergens een plaats waar je gewoon je "ik ben blij" of "ik ben geërgerd" momentje kan plaatsen? zoals; "whoehoee mijn vakantie is geboekt" of "pf rotdag vandaag want mijn teen doet pijn" :-D

Nee
Nee
Open je eigen blij topic.
WoodenHeart schreef:

Ja, in je dagboek.
Malagueña schreef:
10-04-2019 14:53
Gewoon staffen
Goed plan.
Moire schreef:
10-04-2019 14:52
Daar wordt ene mens toch gewoon intens gelukkig van.

https://www.youtube.com/watch?v=Dm2VQHJih8Y

Afbeelding
O ik ga naar Duitsland Betty. Cola inslaan dus? Heb je nog meer tips wat ik daar moet kopen?
Star² schreef:
10-04-2019 14:54
Afbeelding
Precies. Jj begrijpt me. Is er ergens een topic om te zeggen hoe blij ik daar van word?
Star² schreef:
10-04-2019 14:55
O ik ga naar Duitsland Betty. Cola inslaan dus? Heb je nog meer tips wat ik daar moet kopen?
Ik ga ook bijna :)
WoodenHeart schreef:

Er is wel een topic om te klagen, maar blij zijn we hier zelden. Dus een topic is geen slecht idee.
WoodenHeart schreef:

Hier. Want op napraat mag alles. :lol:
Life is short. Eat dessert first.
Moire schreef:
10-04-2019 14:56
Ik ga ook bijna :)

O wat leuk! Waar ga jij heen?
Star² schreef:
10-04-2019 14:57
O wat leuk! Waar ga jij heen?
Neuengamme.
Star² schreef:
10-04-2019 14:55
Worst natuurlijk.
Ik zou naar een drogisterij gaan, Rossmann of DM. Haarverf, heel gekke douchegel, vegan cosmetica en allemaal voor superbillig.
Daarnaast ben ik verslingerd aan diepvriestaart, gebakken camenbert (gepaneerd in de diepvries te vinden) en wafelkoekjes. Je vindt er ook honderd soorten Haribo, waspoeder en drank als je daar zin in hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven