Napraattopic deel 110

02-04-2019 16:41 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Lucifer2018 schreef:
14-04-2019 16:49
Dat heb ik wel.

Maar de meeste mannen hier (niet allemaal dus maar overgrote deel dus wel) vind ik ook geen prettige types.
Die zou ik in RL mijden of vaak mot mee hebben, als ze zich echt zo uiten daar.
Dat heb ik met de meeste vrouwen hier ook. :roll:
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
Nou, de meesten niet... maar gemiddeld genomen vind ik de mannen echt niet vervelender dan de vrouwen.
Ik snap Rik wel een beetje, waarom door blijven zagen op het modtopic als het toch geen zin heeft?
Maar hoe krom is het dat een bericht van een forummer als off-topic naar Napraat wordt verplaatst maar er in het modtopic wel antwoord op wordt gegeven? Ik vind dat een rare actie van de mod.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Marana-- schreef:
14-04-2019 17:27
Nou, de meesten niet... maar gemiddeld genomen vind ik de mannen echt niet vervelender dan de vrouwen.
Bij de mannen valt het meer op omdat ze met minder zijn. Er zitten wat vreemde knakkers tussen, maar dat geldt voor de vrouwen ook.
...
Marana-- schreef:
14-04-2019 17:27
Dit.
Life is short. Eat dessert first.
Anárion schreef:
14-04-2019 17:36
Bij de mannen valt het meer op omdat ze met minder zijn. Er zitten wat vreemde knakkers tussen, maar dat geldt voor de vrouwen ook.
Dit ja.
There is always something happening, and it's usually right now
Tijdschriftenverslindster schreef:
14-04-2019 14:15
Verwijderd omdat berichten zonder mijn medeweten door de mods hier zijn geplaatst
Mijn god wat een gezeur
Murrmurr schreef:
14-04-2019 17:48
Mijn god wat een gezeur
Geen enkele god heeft hier mee te maken.
Solomio schreef:
14-04-2019 17:23
Dat heb ik met de meeste vrouwen hier ook. :roll:
Meer zelfs.
Jawel de modgod
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Malagueña schreef:
14-04-2019 18:43
Jawel de modgod

Ik geloof niet in een modgod.
Murrmurr schreef:
14-04-2019 17:48
Mijn god wat een gezeur
Nou zeg dat, pfffff :yawnee:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb ook steeds langdurige aanvaringen met PJK maar ik vind 'm wel komisch. In sommige dingen heeft ie nog volkomen gelijk ook. Hij dramt alleen een beetje en herhaalt vaak en steeds uitgebreider. Maar hoe absurder het wordt hoe erger ik er om moet lachen. Ik zou hem wel missen als ie niet terug kwam.
herfstappeltaart schreef:
14-04-2019 19:17
Ik heb ook steeds langdurige aanvaringen met PJK maar ik vind 'm wel komisch. In sommige dingen heeft ie nog volkomen gelijk ook. Hij dramt alleen een beetje en herhaalt vaak en steeds uitgebreider. Maar hoe absurder het wordt hoe erger ik er om moet lachen. Ik zou hem wel missen als ie niet terug kwam.
Ik moet ook altijd om hem lachen. dat maakt het forum ook leuk . Ik mis nog steeds dat vrouwtje die met puntjes schreef ..... en alle mannen het kanaal in wenste. Ik vond haar reacties altijd zo leuk.
Blondie456 schreef:
14-04-2019 19:29
Ik moet ook altijd om hem lachen. dat maakt het forum ook leuk . Ik mis nog steeds dat vrouwtje die met puntjes schreef ..... en alle mannen het kanaal in wenste. Ik vond haar reacties altijd zo leuk.
Dat werd op een gegeven moment wel voorspelbaar.
Ik kom hier alleen maar om te zeggen dat ik jullie allemaal stommeriken vind ongeacht de inhoud van je broekje.
Zo! Daar hebben jullie niet van terug.
herfstappeltaart schreef:
14-04-2019 19:17
Eens.
Betty_Slocombe schreef:
14-04-2019 19:31
Ik kom hier alleen maar om te zeggen dat ik jullie allemaal stommeriken vind ongeacht de inhoud van je broekje.
Heb je de Allerhandes nou nog niet uit?
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
Blondie456 schreef:
14-04-2019 19:29
Verbaast me niks. :-D
Pipistrello schreef:
14-04-2019 18:57
Ik geloof niet in een modgod.
Belachelijk.
Betty_Slocombe schreef:
14-04-2019 19:31
Joh, ga lekker zittend water drinken!
Solomio schreef:
14-04-2019 19:33
Heb je de Allerhandes nou nog niet uit?
De Allerhandes zijn ook stom. Dat gejengel met alles in een "bowl" de hele tijd. Geef mij maar stamppot andijvie. Met spekjes.
Betty_Slocombe schreef:
14-04-2019 19:35
De Allerhandes zijn ook stom. Dat gejengel met alles in een "bowl" de hele tijd. Geef mij maar stamppot andijvie. Met spekjes.
Je moet ook de ditjes en datjes lezen.
Vesper- schreef:
14-04-2019 19:34
Joh, ga lekker zittend water drinken!
Er was vandaag iemand op visite die om water vroeg. "Met bubbels" zei ik, terwijl ik al borrelend de boosheid over zoveel onbeschoftheid voelde opkomen. Nee, gewoon uit de kraan zei ze. Nou, dat is mooi de laatste keer dat ze hier was. We hebben haar de woning uitgeschopt en ze komt nooooooit meer terug. Wat denk je wel niet, een beetje water drinken op een verjaardag terwijl ik sinas-sevenup-cola-colaloght-appelsap-multivitamine-sinaasappelsap-cassis-cassislight-bier-radler-alcoholvrijeradler-suikervrijeradler-bronwater-rose-wittewijn-baileys-beerenburg-rodewijn-koffie-thee-melk-chocomel-cherrycola-vanillecola in huis heb. Allemaal speciaal voor hullie!
Meh de Allerhande is 1 brok reclame. Nee dan vroeger, toen had je de goeie ouwe TIP!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven