Napraattopic deel 110
dinsdag 2 april 2019 om 16:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 14 april 2019 om 13:21
Ik zit hardop te lachen
zondag 14 april 2019 om 14:01
Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik erger me er enorm aan. En als je wat anders zegt wordt je voor dom en onnozel weggezet, want IK heb de wijsheid in pacht. Op een denigrerende toon. Ik krijg hier echt de kriebels van.the_Wicked_Witch schreef: ↑14-04-2019 12:44Tja. Zo heeft iedereen wel wat waar ie zich over opwind. Ik wind me dan weer op over belerende toontjes van zekere mannen.
zondag 14 april 2019 om 14:09
Niet alleen de heren hebben hier last van hoor. Ik ken hier genoeg vrouwen die zich soms bijzonder verheven uitlaten.DuchessMeganMarkle schreef: ↑14-04-2019 14:01Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik erger me er enorm aan. En als je wat anders zegt wordt je voor dom en onnozel weggezet, want IK heb de wijsheid in pacht. Op een denigrerende toon. Ik krijg hier echt de kriebels van.
anoniem_371845 wijzigde dit bericht op 14-04-2019 14:11
9.14% gewijzigd
zondag 14 april 2019 om 14:15
Lucifer2018 schreef: ↑14-04-2019 11:56De reden waarom het naar de napraat moet, het idee waarom dat nodig is, kan ik nergens vinden. Iemand dat wel gezien?
Ja zet het lekker in een topic op de zwangerpijlerT.
zondag 14 april 2019 om 14:23
Dat kun je wel blijven herhalen, maar als je hoopt dat er daarmee iets veranderd ga je hevig teleurgesteld zijn vrees ik.Tijdschriftenverslindster schreef: ↑14-04-2019 14:20Verwijderd omdat de mods dit bericht zonder mijn medeweten verplaatst hebben naar napraat, wat ik dus niet wil
There is always something happening, and it's usually right now
zondag 14 april 2019 om 14:30
ja, een limmerick over limmerickLucifer2018 schreef: ↑14-04-2019 13:13Kon het me al niet voorstellen.
MJ? Dat Neverlandtopic? Iemand gezien wat hij daar tikte?
best grappig als het niet een oude was
zondag 14 april 2019 om 14:32
Ik doel niet op alle heren, maar vooral op Meneer op het paard.
Die zit echt in mijn irritatie zone. Niet iedereen heeft overal verstand van, maar onderbouw je argument dan ook, in plaats van de ander wegzetten als dom en onnozel.
zondag 14 april 2019 om 14:49
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 14 april 2019 om 14:54
Wat zij in zijn kop heeft heeft zij niet in de zeurkont.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 14 april 2019 om 15:17
Waarom? Dit lijkt me een prima plek om mijn irritatie te plaatsen, net als anderen dat doen.
zondag 14 april 2019 om 16:31
Ik vind het wel helpen.Lucifer2018 schreef: ↑14-04-2019 16:30Dat helpt niks als mensen blijven quoten en een heel topic wordt overgenomen elke keer.
zondag 14 april 2019 om 16:42
Ik ook niet. Vind het wel verfrissend.
Maar goed, ook werken doe ik liever met mannen dan vrouwen, zal er ook wel wat mee te maken hebben denk ik.
zondag 14 april 2019 om 16:49
Dat heb ik wel.Grobbekuiken_ schreef: ↑14-04-2019 16:42Ik ook niet. Vind het wel verfrissend.
Maar goed, ook werken doe ik liever met mannen dan vrouwen, zal er ook wel wat mee te maken hebben denk ik.
Maar de meeste mannen hier (niet allemaal dus maar overgrote deel dus wel) vind ik ook geen prettige types.
Die zou ik in RL mijden of vaak mot mee hebben, als ze zich echt zo uiten daar.
zondag 14 april 2019 om 16:56
Oh ja, bij sommigen heb ik ook wel dat ik ze met dezelfde botte bijl als waar zij mee hakken op hun kop wil rammen. Ligt er misschien ook aan om welk onderwerp het gaat en in wat voor stemming ik zelf ben.Lucifer2018 schreef: ↑14-04-2019 16:49Dat heb ik wel.
Maar de meeste mannen hier (niet allemaal dus maar overgrote deel dus wel) vind ik ook geen prettige types.
Die zou ik in RL mijden of vaak mot mee hebben, als ze zich echt zo uiten daar.
Maar verder vind ik het best dat er mannen op dit forum zijn omdat ik het dus vaak wel verfrissend vind.
zondag 14 april 2019 om 16:57
Hij onderbouwt echt wel DMM. Zet hem onder de negeer. Opgelost. Of misschien is dat niet eens nodig want hij schreef dat hij jou onder de negeer zou zetten. Dus zal hij niet meer op je reageren.DuchessMeganMarkle schreef: ↑14-04-2019 14:32Ik doel niet op alle heren, maar vooral op Meneer op het paard.
Die zit echt in mijn irritatie zone. Niet iedereen heeft overal verstand van, maar onderbouw je argument dan ook, in plaats van de ander wegzetten als dom en onnozel.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras