Napraattopic deel 110

02-04-2019 16:41 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
the_Wicked_Witch schreef:
14-04-2019 13:20
Misschien moet je dan de napraat links laten liggen :idee:
Ik zit hardop te lachen 😂
14-04-2019 12:44
Tja. Zo heeft iedereen wel wat waar ie zich over opwind. Ik wind me dan weer op over belerende toontjes van zekere mannen.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik erger me er enorm aan. En als je wat anders zegt wordt je voor dom en onnozel weggezet, want IK heb de wijsheid in pacht. Op een denigrerende toon. Ik krijg hier echt de kriebels van.
DuchessMeganMarkle schreef:
14-04-2019 14:01
Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik erger me er enorm aan. En als je wat anders zegt wordt je voor dom en onnozel weggezet, want IK heb de wijsheid in pacht. Op een denigrerende toon. Ik krijg hier echt de kriebels van.
Niet alleen de heren hebben hier last van hoor. Ik ken hier genoeg vrouwen die zich soms bijzonder verheven uitlaten.
anoniem_371845 wijzigde dit bericht op 14-04-2019 14:11
9.14% gewijzigd
Verwijderd omdat de mods dit bericht zonder mijn medeweten verplaatst hebben naar napraat, wat ik dus niet wil
Verwijderd omdat berichten zonder mijn medeweten door de mods hier zijn geplaatst
Lucifer2018 schreef:
14-04-2019 11:56
De reden waarom het naar de napraat moet, het idee waarom dat nodig is, kan ik nergens vinden. Iemand dat wel gezien?

Ja zet het lekker in een topic op de zwangerpijlerT.
Verwijderd omdat de mods dit bericht zonder mijn medeweten verplaatst hebben naar napraat, wat ik dus niet wil
Tijdschriftenverslindster schreef:
14-04-2019 14:20
Dat kun je wel blijven herhalen, maar als je hoopt dat er daarmee iets veranderd ga je hevig teleurgesteld zijn vrees ik.
There is always something happening, and it's usually right now
Lucifer2018 schreef:
14-04-2019 13:13
Kon het me al niet voorstellen.

MJ? Dat Neverlandtopic? Iemand gezien wat hij daar tikte?
ja, een limmerick over limmerick
best grappig als het niet een oude was
Vesper- schreef:
14-04-2019 14:09
Niet alleen de heren hebben hier last van hoor. Ik ken hier genoeg vrouwen die zich soms bijzonder verheven uitlaten.
Ik doel niet op alle heren, maar vooral op Meneer op het paard.
Die zit echt in mijn irritatie zone. Niet iedereen heeft overal verstand van, maar onderbouw je argument dan ook, in plaats van de ander wegzetten als dom en onnozel.
redbulletje schreef:
14-04-2019 12:38
Het lag misschien aan de konttekst :rofl:
:HA:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Lucifer2018 schreef:
14-04-2019 12:44
Hele shagrijnige mod vandaag.
Wat zij in zijn kop heeft heeft zij niet in de zeurkont.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
14-04-2019 13:20
Misschien moet je dan de napraat links laten liggen :idee:

Waarom? Dit lijkt me een prima plek om mijn irritatie te plaatsen, net als anderen dat doen.
Marana-- schreef:
14-04-2019 15:17
Waarom? Dit lijkt me een prima plek om mijn irritatie te plaatsen, net als anderen dat doen.

Dan vooral doen :cheer2: Lekker jezelf blijven ergeren aan de dingen waarvoor napraat nu eenmaal de plek is.
Afbeelding
Enn schreef:
14-04-2019 14:54
Wat zij in zijn kop heeft heeft zij niet in de zeurkont.
:-D :-D
Ik vind 'de mannen' helemaal niet irritant. Een hoop anderen wel. Lang leve de negeer! Hiep hiep :cheer2:
Moire schreef:
14-04-2019 16:28
Ik vind 'de mannen' helemaal niet irritant. Een hoop anderen wel. Lang leve de negeer! Hiep hiep :cheer2:
Dat helpt niks als mensen blijven quoten en een heel topic wordt overgenomen elke keer.
En weer een waarschuwing door niet begrijpend kunnen lezen....
Lucifer2018 schreef:
14-04-2019 16:30
Dat helpt niks als mensen blijven quoten en een heel topic wordt overgenomen elke keer.
Ik vind het wel helpen.
Moire schreef:
14-04-2019 16:28
Ik ook niet. Vind het wel verfrissend.
Maar goed, ook werken doe ik liever met mannen dan vrouwen, zal er ook wel wat mee te maken hebben denk ik.
Grobbekuiken_ schreef:
14-04-2019 16:42
Ik ook niet. Vind het wel verfrissend.
Maar goed, ook werken doe ik liever met mannen dan vrouwen, zal er ook wel wat mee te maken hebben denk ik.
Dat heb ik wel.

Maar de meeste mannen hier (niet allemaal dus maar overgrote deel dus wel) vind ik ook geen prettige types.
Die zou ik in RL mijden of vaak mot mee hebben, als ze zich echt zo uiten daar.
Lucifer2018 schreef:
14-04-2019 16:49
Dat heb ik wel.

Maar de meeste mannen hier (niet allemaal dus maar overgrote deel dus wel) vind ik ook geen prettige types.
Die zou ik in RL mijden of vaak mot mee hebben, als ze zich echt zo uiten daar.
Oh ja, bij sommigen heb ik ook wel dat ik ze met dezelfde botte bijl als waar zij mee hakken op hun kop wil rammen. Ligt er misschien ook aan om welk onderwerp het gaat en in wat voor stemming ik zelf ben.
Maar verder vind ik het best dat er mannen op dit forum zijn omdat ik het dus vaak wel verfrissend vind.
DuchessMeganMarkle schreef:
14-04-2019 14:32
Ik doel niet op alle heren, maar vooral op Meneer op het paard.
Die zit echt in mijn irritatie zone. Niet iedereen heeft overal verstand van, maar onderbouw je argument dan ook, in plaats van de ander wegzetten als dom en onnozel.
Hij onderbouwt echt wel DMM. Zet hem onder de negeer. Opgelost. Of misschien is dat niet eens nodig want hij schreef dat hij jou onder de negeer zou zetten. Dus zal hij niet meer op je reageren.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Eenhoorn
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven