Napraattopic deel 110
dinsdag 2 april 2019 om 16:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 14 april 2019 om 12:48
zondag 14 april 2019 om 12:49
zondag 14 april 2019 om 12:51
Nee, ik bedoel mannen.
zondag 14 april 2019 om 12:54
Omdat ik de meest onlogische bannen krijg met verklaringen die echt nergens op slaan. Als ik begrijp waarom ik ze krijg kan ik er jog rekening mee houden, maar zelfs dat kan niet eens.
zondag 14 april 2019 om 12:55
Vind ik ja. Maar ik kom hem dan ook geregeld tegen in een aantal topics waar hij die mening keer op keer, elke pagina blijft herhalen, en elke versie is steeds meer overtrokken. Dat vind ik nou echt zuiggedrag. Dus voor die topics is die ban wel prettig, maar ironisch is het wel dat een paar van die topics nu toch wel zullen doodbloeden omdat het seizoen ervoor voorbij is
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
zondag 14 april 2019 om 12:56
O ja. 10.000 vrouwen en 3 mannen die continu aanwezig zijn.doornroosje9 schreef: ↑14-04-2019 12:52Wat brengt mannen naar dit forum? Hetzelfde als wat vrouwen hier naartoe brengt.
zondag 14 april 2019 om 13:00
zondag 14 april 2019 om 13:02
Het is een sociaal experiment.
Tot nu toe is de conclusie dat vrouwen heel veel accepteren, uit liefde en trouw voor elkaar.
En dat enkele mannen een stevige stempel kunnen drukken op een horde vrouwen.
En dat je gewaardeerd en geliefd kunt zijn en blijven met jarenlang vrij nietszeggende korte stukjes.
En dat het binnen de bubbel echt verbazend is dat de buitenwereld anders handeld dan in de bubbel als normaal gezien wordt (stellige meningen over wat normaal is volgens 'iedereen' veranderen trouwens niet)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 14 april 2019 om 13:08
Je vroeg wat mannen naar dit forum brengt. Wat brengt vrouwen naar dit forum?
Ik denk dat dat hetzelfde is. Gezelligheid, discussies, verveling, interesse, tijdverdrijf en ga zo maar door.
Life is short. Eat dessert first.
zondag 14 april 2019 om 13:10
In dat topic is geen enkele post van hem verwijderd, dus dat is niet waar hij de ban opliep. Blijkbaar wel in het mj-topic.
zondag 14 april 2019 om 13:14
Eens.
En ik vind het doorzaniken over wat mannen hier doen ook zuiggedrag. Het niets toevoegen aan een forum buiten zeggen dat de mods stom zijn en heel veel topics trolltopics zijn is overigens ook vervelend.
zondag 14 april 2019 om 13:20
zondag 14 april 2019 om 13:20
:the_Wicked_Witch schreef: ↑14-04-2019 13:02Die mannen vinden het heerlijk om hier met belerende vingertjes te zwaaien. Ik vermoed ter compensatie van iets.