Napraattopic deel 110

02-04-2019 16:41 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
yasmijn schreef:
14-04-2019 12:46
O ja dat. Sommigen. Er zijn er ook die goed te pruimen zijn.

Vraag me sowieso af wat mannen 24/7 op dit forum brengt. Met ondertussen een druk gezin en bloeiende bedrijven 😂
Die kunnen gewoon héél goed multitasken
...
yasmijn schreef:
14-04-2019 12:46
O ja dat. Sommigen. Er zijn er ook die goed te pruimen zijn.

Vraag me sowieso af wat mannen 24/7 op dit forum brengt. Met ondertussen een druk gezin en bloeiende bedrijven 😂
Hetzelfde als vrouwen, neem ik aan.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
14-04-2019 12:49
Hetzelfde als vrouwen, neem ik aan.
Nee, ik bedoel mannen.
RikM schreef:
14-04-2019 12:42
Dat ben ik met je eens, maar dit is nu eenmaal hoe het is. Waarom je daar steeds over blijven opwinden? Ik heb niet de indruk dat ze het ooit gaan veranderen.

Je weet dat het merendeel hier vrouw is toch?
yasmijn schreef:
14-04-2019 12:51
Nee, ik bedoel mannen.
Wat brengt mannen naar dit forum? Hetzelfde als wat vrouwen hier naartoe brengt.
RikM schreef:
14-04-2019 12:42
Dat ben ik met je eens, maar dit is nu eenmaal hoe het is. Waarom je daar steeds over blijven opwinden? Ik heb niet de indruk dat ze het ooit gaan veranderen.
Omdat ik de meest onlogische bannen krijg met verklaringen die echt nergens op slaan. Als ik begrijp waarom ik ze krijg kan ik er jog rekening mee houden, maar zelfs dat kan niet eens.
yasmijn schreef:
14-04-2019 12:36
Vind je? Hij geeft gewoon zijn mening. En als dat al onder provoceren valt, schiet mij maar lek.
Maar goed, je kunt van alles vinden van dit “beleid”. En van bepaalde forummers die hier zitten.

Vind ik ja. Maar ik kom hem dan ook geregeld tegen in een aantal topics waar hij die mening keer op keer, elke pagina blijft herhalen, en elke versie is steeds meer overtrokken. Dat vind ik nou echt zuiggedrag. Dus voor die topics is die ban wel prettig, maar ironisch is het wel dat een paar van die topics nu toch wel zullen doodbloeden omdat het seizoen ervoor voorbij is :nut: Wonderlijke timing.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
doornroosje9 schreef:
14-04-2019 12:52
Wat brengt mannen naar dit forum? Hetzelfde als wat vrouwen hier naartoe brengt.
O ja. 10.000 vrouwen en 3 mannen die continu aanwezig zijn.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-04-2019 16:29
Reden: bashen moderatorteam
98.48% gewijzigd
Moire schreef:
14-04-2019 12:56
[...]
Leeftijd.
Lucifer2018 schreef:
14-04-2019 12:44
Hele shagrijnige mod vandaag.
Zijn dat echte mensen!? O_O
yasmijn schreef:
14-04-2019 12:58
Leeftijd.
Sorry, maar dat mag mijn 15 jarige niet eens als excuus aandragen voor stompzinnig gedrag.
yasmijn schreef:
14-04-2019 12:58
Leeftijd.

Geen excuus. Logisch nadenken kun je ook voor je 20ste.
Moire schreef:
[...]
Het is een sociaal experiment.

Tot nu toe is de conclusie dat vrouwen heel veel accepteren, uit liefde en trouw voor elkaar.
En dat enkele mannen een stevige stempel kunnen drukken op een horde vrouwen.
En dat je gewaardeerd en geliefd kunt zijn en blijven met jarenlang vrij nietszeggende korte stukjes.
En dat het binnen de bubbel echt verbazend is dat de buitenwereld anders handeld dan in de bubbel als normaal gezien wordt (stellige meningen over wat normaal is volgens 'iedereen' veranderen trouwens niet)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
yasmijn schreef:

Die mannen vinden het heerlijk om hier met belerende vingertjes te zwaaien. Ik vermoed ter compensatie van iets.
Anárion schreef:
14-04-2019 12:48
Die kunnen gewoon héél goed multitasken
Of ze zijn gewoon aardslui.
yasmijn schreef:
Je vroeg wat mannen naar dit forum brengt. Wat brengt vrouwen naar dit forum?

Ik denk dat dat hetzelfde is. Gezelligheid, discussies, verveling, interesse, tijdverdrijf en ga zo maar door.
yasmijn schreef:
14-04-2019 12:08
Op dat man wil niet uit elkaar topic. Werkelijk 🤦‍♀️

Hij zegt gewoon wat hij ervan vindt en dat mag dus kennelijk niet.
Maar ja, goed. Er zit daar ook een vilein vervelend figuur die 24/7 op dit forum zit. En dan kan je stellen: geen leven.

In dat topic is geen enkele post van hem verwijderd, dus dat is niet waar hij de ban opliep. Blijkbaar wel in het mj-topic.
Marana-- schreef:
14-04-2019 13:10
In dat topic is geen enkele post van hem verwijderd, dus dat is niet waar hij de ban opliep. Blijkbaar wel in het mj-topic.

Kon het me al niet voorstellen.

MJ? Dat Neverlandtopic? Iemand gezien wat hij daar tikte?
MarindaH schreef:
14-04-2019 12:55
Vind ik ja. Maar ik kom hem dan ook geregeld tegen in een aantal topics waar hij die mening keer op keer, elke pagina blijft herhalen, en elke versie is steeds meer overtrokken. Dat vind ik nou echt zuiggedrag.

Eens.

En ik vind het doorzaniken over wat mannen hier doen ook zuiggedrag. Het niets toevoegen aan een forum buiten zeggen dat de mods stom zijn en heel veel topics trolltopics zijn is overigens ook vervelend.
Is het vandaag mannenhaatdag of zo? Want dan ga ik even iets anders doen. :flag:
Moire schreef:
14-04-2019 13:01
Sorry, maar dat mag mijn 15 jarige niet eens als excuus aandragen voor stompzinnig gedrag.
Ja inderdaad.
Marana-- schreef:
14-04-2019 13:14
Eens.

En ik vind het doorzaniken over wat mannen hier doen ook zuiggedrag. Het niets toevoegen aan een forum buiten zeggen dat de mods stom zijn en heel veel topics trolltopics zijn is overigens ook vervelend.

Misschien moet je dan de napraat links laten liggen :idee:
the_Wicked_Witch schreef:
14-04-2019 13:02
Die mannen vinden het heerlijk om hier met belerende vingertjes te zwaaien. Ik vermoed ter compensatie van iets.
: :proud:
Nee joh, iemand vraagt zich af wat jou drijft.
Interesse.

mannen zijn niet zo goed in positief omdenken hè?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven