Napraattopic deel 110

02-04-2019 16:41 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Man houdt niet van voetbal. Wel van autoracen. Net zo stompzinnig. En om het compleet te maken een tafelgesprek met die irritante Tim of Tom Coronogwat. Als ik van 1 vent de kouwe rillingen krijg.. En dan zijn er nog 2 van ook!
Vesper- schreef:
16-04-2019 20:29
Man houdt niet van voetbal. Wel van autoracen. Net zo stompzinnig. En om het compleet te maken een tafelgesprek met die irritante Tim of Tom Coronogwat. Als ik van 1 vent de kouwe rillingen krijg.. En dan zijn er nog 2 van ook!
Hahaha ja dit is ook erg. :proud:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Rosabella1 schreef:
16-04-2019 20:30
Hahaha ja dit is ook erg. :proud:
Er zit ook steeds zo'n opgedirkte vent bij. Keurig in pak. Ik verdenk hem van het gebruiken van gezichtscrèmes.
Moire schreef:
16-04-2019 20:23
En je bent niet sterk.
Ik waag het te betwijfelen. Ik kan iedereen op dit forum hebben.
Nou ja vriend kijkt voetbal in zijn eigen huis en ik ben ondertussen vakanties aan het bekijken.
De bestemming hoort hij morgen wel en als Ajax verliest overmorgen :facepalm: :proud:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Mijn man kijkt overigens helemaal geen sport. Ik kijk zelf wielrennen en schaatsen.
Rosabella1 schreef:
16-04-2019 20:32
Nou ja vriend kijkt voetbal in zijn eigen huis en ik ben ondertussen vakanties aan het bekijken.
De bestemming hoort hij morgen wel en als Ajax verliest overmorgen :facepalm: :proud:
:rofl:
Voorzichtigheid boven alles!
Mijne is lekker ergens anders voetbal aan het kijken en ik zorg dat ik slaap (desnoods fake ik) als hij thuiskomt :biggrin:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Malagueña schreef:
16-04-2019 20:45
Mijne is lekker ergens anders voetbal aan het kijken en ik zorg dat ik slaap (desnoods fake ik) als hij thuiskomt :biggrin:
Heel verstandig. :proud:
Vesper- schreef:
16-04-2019 20:22
En toch hebben we het nog steeds over voetbal ;-D
:$
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Zullen we het dan weer over chocola hebben?
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Betty_Slocombe schreef:
16-04-2019 20:22
Ik begin het bijna jammer te vinden dat ik niet gescheiden ben, want blijkbaar is er nu niemand trots op mij. Toch een gemis.
Ik ben ook niet gescheiden, maar wel een sterke vrouw.
Bewust alleenstaand.......
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
Rosabella1 schreef:
16-04-2019 20:32
Ik weet al waar de eerstvolgende reis naartoe gaat :yes:
Malagueña schreef:
16-04-2019 20:49
Nous is toch te druk. Die merkt het niet.
Ik heb een zak chique paaseitjes gekregen, sommigen zijn heel lekker en sommigen hebben gore vloeibare vulling. Het is een soort paasroulette..
Solomio schreef:
16-04-2019 20:50
Ik ben ook niet gescheiden, maar wel een sterke vrouw.
Bewust alleenstaand.......
Ik ben bewust getrouwd, maar blijkbaar doen we het allebeide helemaal verkeerd.
prada schreef:
16-04-2019 20:51
Ik weet al waar de eerstvolgende reis naartoe gaat :yes:
Ja die gaat uiteraard naar jou maar dan mag hij niet mee :proud:
29 april reis ik af naar de zuiderburen :proud:
Malagueña schreef:
16-04-2019 20:49
Ik hartje jou.
Life is short. Eat dessert first.
Malagueña schreef:
16-04-2019 20:56
Ik heb een zak chique paaseitjes gekregen, sommigen zijn heel lekker en sommigen hebben gore vloeibare vulling. Het is een soort paasroulette..
Ik heb een hekel aan chocolade waarvan ik niet weet wat erin zit. Echt zelden dat je iets lekkers te pakken krijgt.
doornroosje9 schreef:
16-04-2019 21:08
Ik hartje jou.
:hihi: :heart:
Rosabella1 schreef:
16-04-2019 21:06
Ja die gaat uiteraard naar jou maar dan mag hij niet mee :proud:
29 april reis ik af naar de zuiderburen :proud:
Traditie hey, gezellig. :lips:
doornroosje9 schreef:
16-04-2019 21:09
Ik heb een hekel aan chocolade waarvan ik niet weet wat erin zit. Echt zelden dat je iets lekkers te pakken krijgt.
Nou en het is nog zonder papiertjes ook, dus je weet echt niet wat je krijgt. Maar ja, het is chocola hè. Ik moet de gok wel nemen, weggooien is geen optie.
Malagueña schreef:
16-04-2019 21:11
Nou en het is nog zonder papiertjes ook, dus je weet echt niet wat je krijgt. Maar ja, het is chocola hè. Ik moet de gok wel nemen, weggooien is geen optie.
Nee, dat snap ik. Doorzetten moet je. Sterkte. :hug:
doornroosje9 schreef:
16-04-2019 21:13
Nee, dat snap ik. Doorzetten moet je. Sterkte. :hug:
Dank je :hug: Ik had net een fruitachtinge vulling :'( en daarna eentje met praliné .. durf ik bijna niet meer te zeggen hier, maar dat vind ik dus heerlijk. You win some, you lose some.. Nou ik ga naar bed zodat ik ruim voordat man thuiskomt, slaap (en dus niks hoef aan te horen).

Weltrusten :bigkiss:
Malagueña schreef:
16-04-2019 20:56
Ik lees net in de mail van mijn vrijwilligerswerk dat we van het bestuur allemaal een zakje paaseitjes krijgen.
Helaas zijn we pas op 10 mei weer aanwezig, vanwege vakantie.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven