Napraattopic deel 110
dinsdag 2 april 2019 om 16:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 16 april 2019 om 20:30
Hahaha ja dit is ook erg.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
dinsdag 16 april 2019 om 20:32
Er zit ook steeds zo'n opgedirkte vent bij. Keurig in pak. Ik verdenk hem van het gebruiken van gezichtscrèmes.
dinsdag 16 april 2019 om 20:32
Nou ja vriend kijkt voetbal in zijn eigen huis en ik ben ondertussen vakanties aan het bekijken.
De bestemming hoort hij morgen wel en als Ajax verliest overmorgen
De bestemming hoort hij morgen wel en als Ajax verliest overmorgen
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
dinsdag 16 april 2019 om 20:33
Rosabella1 schreef: ↑16-04-2019 20:32Nou ja vriend kijkt voetbal in zijn eigen huis en ik ben ondertussen vakanties aan het bekijken.
De bestemming hoort hij morgen wel en als Ajax verliest overmorgen![]()
![]()
Voorzichtigheid boven alles!
dinsdag 16 april 2019 om 20:46
Heel verstandig.
dinsdag 16 april 2019 om 20:48
dinsdag 16 april 2019 om 20:50
Ik ben ook niet gescheiden, maar wel een sterke vrouw.Betty_Slocombe schreef: ↑16-04-2019 20:22Ik begin het bijna jammer te vinden dat ik niet gescheiden ben, want blijkbaar is er nu niemand trots op mij. Toch een gemis.
Bewust alleenstaand.......
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 16 april 2019 om 20:51
Ik weet al waar de eerstvolgende reis naartoe gaatRosabella1 schreef: ↑16-04-2019 20:32Nou ja vriend kijkt voetbal in zijn eigen huis en ik ben ondertussen vakanties aan het bekijken.
De bestemming hoort hij morgen wel en als Ajax verliest overmorgen![]()
![]()
dinsdag 16 april 2019 om 20:56
dinsdag 16 april 2019 om 21:06
Ja die gaat uiteraard naar jou maar dan mag hij niet mee
29 april reis ik af naar de zuiderburen
dinsdag 16 april 2019 om 21:09
Ik heb een hekel aan chocolade waarvan ik niet weet wat erin zit. Echt zelden dat je iets lekkers te pakken krijgt.
Life is short. Eat dessert first.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Traditie hey, gezellig.Rosabella1 schreef: ↑16-04-2019 21:06Ja die gaat uiteraard naar jou maar dan mag hij niet mee
29 april reis ik af naar de zuiderburen![]()
dinsdag 16 april 2019 om 21:11
Nou en het is nog zonder papiertjes ook, dus je weet echt niet wat je krijgt. Maar ja, het is chocola hè. Ik moet de gok wel nemen, weggooien is geen optie.doornroosje9 schreef: ↑16-04-2019 21:09Ik heb een hekel aan chocolade waarvan ik niet weet wat erin zit. Echt zelden dat je iets lekkers te pakken krijgt.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
dinsdag 16 april 2019 om 21:13
dinsdag 16 april 2019 om 21:22
Dank je
Weltrusten
dinsdag 16 april 2019 om 21:23
Ik lees net in de mail van mijn vrijwilligerswerk dat we van het bestuur allemaal een zakje paaseitjes krijgen.
Helaas zijn we pas op 10 mei weer aanwezig, vanwege vakantie.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.