Napraattopic deel 110
dinsdag 2 april 2019 om 16:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 21 april 2019 om 23:00
lemoos2 schreef: ↑21-04-2019 22:46Oeh Chinees. Daar waren we gisteren gaan eten. Kreeg zoon zo’n mooi gesculpte winterpeen met draken erop. Aangezien zoon alleen leeft op groente en soep, knaagde hij met smaak die peen in vijf minuten naar binnen. Dat bleek alleen niet de bedoeling te zijn. Nu ga ik nooit meer naar die Chinees![]()
zondag 21 april 2019 om 23:15
Nee dit was geen buffet. Gewoon aan een tafeltje en bestellen van de kaart en dan krijg je dat keurig op een bord aan tafel geserveerd.redbulletje schreef: ↑21-04-2019 23:13Ik ken wel gebeeldhouwerkte watermeloenen e.d. die dan ter decoratie op 'n buffet staan. Dan lijkt 't me logisch dat je daar niet een stuk vanaf snijdt om op te eten.
Vraag mij nu af of het wel de bedoeling was dat ik die kunstig gedrapeerde tuinkers/taugé constructie op mijn bord heb opgegeten.
anoniem_67700891efcbf wijzigde dit bericht op 21-04-2019 23:16
1.65% gewijzigd
zondag 21 april 2019 om 23:15
Maar waarom????redbulletje schreef: ↑21-04-2019 23:13Ik ken wel gebeeldhouwerkte watermeloenen e.d. die dan ter decoratie op 'n buffet staan.
Als ik naar de chinees ga wil ik vreten, niet naar een museum.
zondag 21 april 2019 om 23:17
Maar wat je op je bord krijgt is toch gewoon bedoeld om op te eten? Tenminste, daar zou ik ook vanuit gaan. Nu zou ik dan weer geen rauwe wortel op knagen, maar goed, het is eetbaar.lemoos2 schreef: ↑21-04-2019 23:15Nee dit was geen buffet. Gewoon aan een tafeltje en bestellen van de kaart en dan krijg je dat keurig op een bord aan tafel geserveerd.
Vraag mij nu af of het wel de bedoeling was dat ik die kunstig gedrapeerde tuinkers/taugé constructie op mijn bord wel had mogen opeten.
zondag 21 april 2019 om 23:18
Heb het in Aziatische landen wel op hotelbuffetten gezien. Zal daar geen drol kosten om dagelijks wat fruit te laten beeldhouwen denk ik.Lady*Voldemort schreef: ↑21-04-2019 23:15Maar waarom????
Als ik naar de chinees ga wil ik vreten, niet naar een museum.
zondag 21 april 2019 om 23:19
Daar ben ik altijd vanuit gegaan ja. Maar als ik weer een kunstzinnig vormgegeven stuk groente of fruit aantref op een bord dan vraag ik het voortaan. Gadver de gadver.redbulletje schreef: ↑21-04-2019 23:17Maar wat je op je bord krijgt is toch gewoon bedoeld om op te eten? Tenminste, daar zou ik ook vanuit gaan. Nu zou ik dan weer geen rauwe wortel op knagen, maar goed, het is eetbaar.![]()
zondag 21 april 2019 om 23:22
Net zoiets als de voormalige schaaltjes appelmoes bij de v.d.Valk; die hadden ook al op tafel gestaan en werden dan gerecycled op een andere tafel als het er nog goed uitzag.
zondag 21 april 2019 om 23:22
Oké, dit vind ik eng. Weet jij zeker dat jij de leesook negeert?
(En dat die smiley die jij gebruikt 'koffie' heet? Ik wist dat niet!)
feow wijzigde dit bericht op 21-04-2019 23:27
1.23% gewijzigd
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 21 april 2019 om 23:23
Jep. Ik kreeg ook gelijk kokhalsneigingen toen ik het hoorde. Maar goed, ik ben opgevoed door iemand met smetvrees dus ik kan afwijken van de gemiddelde reactie.
Ik dacht dat ze gewoon een hele koelcel vol hadden liggen met die dingen, afkomstig uit een of andere groothandel in Chinese groentekunst.
zondag 21 april 2019 om 23:25
Lady*Voldemort schreef: ↑21-04-2019 23:23Nou ja Lemoos, ik zou in ieder geval kind maar om het uur wakker maken de komende dagen.
Hij vond het leuker om vandaag mijn moeder steeds een kus te geven en dan hardop te fantaseren wie nog meer die wortel op zijn/haar bord heeft gehad. Ik durf bijna te zweren dat mijn moeder nu nog ligt te weken in een bad Dettol.
zondag 21 april 2019 om 23:26
Dat is 7 miljard jaar geleden.redbulletje schreef: ↑21-04-2019 23:22Net zoiets als de voormalige schaaltjes appelmoes bij de v.d.Valk; die hadden ook al op tafel gestaan en werden dan gerecycled op een andere tafel als het er nog goed uitzag.
zondag 21 april 2019 om 23:27
Adblock plus, maar het is soms interessant dus?
(Nee! Maar er was ook koffie, dus ik vond dat het kon.)
doornroosje9 wijzigde dit bericht op 21-04-2019 23:34
9.60% gewijzigd
Life is short. Eat dessert first.