Napraattopic deel 111
maandag 29 april 2019 om 15:24
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 2 mei 2019 om 20:01
donderdag 2 mei 2019 om 20:05
the_Wicked_Witch schreef: ↑02-05-2019 20:01True. Maar daar zitten er hier wel meer van. Het modereren raakt kant nog wal. Wat redbull deed was weer grof en onnodig maar als je daarvoor bant dan moet je er een hoop meer bannen.
En dan had ze inmiddels wel een perma moeten hebben

Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
donderdag 2 mei 2019 om 20:09
donderdag 2 mei 2019 om 20:16
Er is een goedkope bij de Lidl die t best aardig doet. Je moet m met de hand aan doen (onze vorige kon je programmeren en ging ie iedere dag zelf aan, dus das even wennen). En je moet m zoeken want hij keert niet terug naar waar ie begon. Maar hij doet t verder goed, verzamelt veel stof en kruipt dapper over ons tapijtje vanaf t laminaat.Nanny_Gytha_Ogg schreef: ↑02-05-2019 11:26Oh, ik wil ook een robotstofzuiger! Als het geld er voor is, staat die ergens bovenaan ons verlanglijstje, want man en ik hebben allebei een hekel aan stofzuigen![]()
Kortom, voor de prijs ben ik heeeeeel tevreden

Een zebra is geen paard met strepen
donderdag 2 mei 2019 om 21:16
Ja inderdaad een echte RB reactie.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

donderdag 2 mei 2019 om 22:49
DuchessMeganMarkle schreef: ↑02-05-2019 22:37Omg, mensen retourneren gedraagde onderbroeken terug naar de webshop, ik kijk nieuwsuur.
Gedragen.

donderdag 2 mei 2019 om 22:59
Moi, deze TO heeft advies van jou nodig. werk-studie/docenten-hoe-pakken-jullie- ... p=29876861#
donderdag 2 mei 2019 om 23:02
DuchessMeganMarkle schreef: ↑02-05-2019 22:59Moi, deze TO heeft advies van jou nodig. werk-studie/docenten-hoe-pakken-jullie- ... p=29876861#
Ze heeft toch een ban...
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
donderdag 2 mei 2019 om 23:24
-
Moi zit behoorlijk op de wip bij de mods. Provoceren, daar heeft ze nu een ban voor. Ieder ander komt er mee weg hoor, maar Moi niet.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.

donderdag 2 mei 2019 om 23:36
Net terug van een avondje theater met Rob de Nijs. Ach wat is die man oud geworden zeg en wat trilden zijn handen. Ik had wel gezien in een docu dat hij last van tremoren heeft maar dat het zo erg was dat het zelfs achter in de zaal duidelijk zichtbaar was. Ook zijn spraak was niet echt duidelijk maar zingen en sfeer maken kan hij nog steeds als de beste.
Ik hoop niet dat hij net als Ramses Shaffy zo afgetakeld het podium nog opgaat. Het zou het beste zijn als dit zijn laatste tour is.
Parkinson zou me niets verbazen. We hebben wel genoten, dat wilde ik even kwijt. Geen topic waard verder.
Ik hoop niet dat hij net als Ramses Shaffy zo afgetakeld het podium nog opgaat. Het zou het beste zijn als dit zijn laatste tour is.
Parkinson zou me niets verbazen. We hebben wel genoten, dat wilde ik even kwijt. Geen topic waard verder.

donderdag 2 mei 2019 om 23:43
Nee hoor. Die TO heeft al eerder heel veel advies gekregen. Is een oude bekende. Ze is gewoon niet geschikt voor het onderwijs.DuchessMeganMarkle schreef: ↑02-05-2019 22:59Moi, deze TO heeft advies van jou nodig. werk-studie/docenten-hoe-pakken-jullie- ... p=29876861#

vrijdag 3 mei 2019 om 09:26
bethweeter schreef: ↑02-05-2019 23:43Nee hoor. Die TO heeft al eerder heel veel advies gekregen. Is een oude bekende. Ze is gewoon niet geschikt voor het onderwijs.
Dit. Ik wist het na het stuk over straf geven en de school die het opnieuw liet doen.
Is haar ook al 1000 keer gezegd dat ze niet geschikt is. Ze ging toen zelfs zelfs iets anders zoeken meen ik. Niet gelukt helaas.

vrijdag 3 mei 2019 om 12:09
Heftig. Wel mooi dat je hem nu nog hebt kunnen zien spelen, mocht hij inderdaad beslissen te stoppen hierna. Klinkt wel parkinson-achtig, ook als het spreken moeizamer gaat. Maar volgens mij is het in het geen al te moeilijk te stellen diagnose, dus misschien is het wat anders. Of hij houdt het liever privé? Ik weet niet echt wat van hem, dus geen idee. Wel moeilijk om te zien, lijkt me. Al is hij wel een stukkie ouder dan ik dacht, dacht dat hij halverwege zestig was.prada schreef: ↑02-05-2019 23:36Net terug van een avondje theater met Rob de Nijs. Ach wat is die man oud geworden zeg en wat trilden zijn handen. Ik had wel gezien in een docu dat hij last van tremoren heeft maar dat het zo erg was dat het zelfs achter in de zaal duidelijk zichtbaar was. Ook zijn spraak was niet echt duidelijk maar zingen en sfeer maken kan hij nog steeds als de beste.

vrijdag 3 mei 2019 om 12:16
Rob is 76.coolpack2 schreef: ↑03-05-2019 12:09Heftig. Wel mooi dat je hem nu nog hebt kunnen zien spelen, mocht hij inderdaad beslissen te stoppen hierna. Klinkt wel parkinson-achtig, ook als het spreken moeizamer gaat. Maar volgens mij is het in het geen al te moeilijk te stellen diagnose, dus misschien is het wat anders. Of hij houdt het liever privé? Ik weet niet echt wat van hem, dus geen idee. Wel moeilijk om te zien, lijkt me. Al is hij wel een stukkie ouder dan ik dacht, dacht dat hij halverwege zestig was.

vrijdag 3 mei 2019 om 12:22
coolpack2 schreef: ↑03-05-2019 12:09Heftig. Wel mooi dat je hem nu nog hebt kunnen zien spelen, mocht hij inderdaad beslissen te stoppen hierna. Klinkt wel parkinson-achtig, ook als het spreken moeizamer gaat. Maar volgens mij is het in het geen al te moeilijk te stellen diagnose, dus misschien is het wat anders. Of hij houdt het liever privé? Ik weet niet echt wat van hem, dus geen idee. Wel moeilijk om te zien, lijkt me. Al is hij wel een stukkie ouder dan ik dacht, dacht dat hij halverwege zestig was.
In die docu zegt hij ook dat hij niet als een schim van zichzelf op het podium wil staan, dat hij hoopt dat iemand hem dat dan zegt als hij het zelf niet ziet.
Dat moment is allang voorbij, hoe sneu ook.

vrijdag 3 mei 2019 om 12:25
Kan ik niet beoordelen (volg hem zoals gezegd niet zo) maar kan me het voorstellen.the_Wicked_Witch schreef: ↑03-05-2019 12:22In die docu zegt hij ook dat hij niet als een schim van zichzelf op het podium wil staan, dat hij hoopt dat iemand hem dat dan zegt als hij het zelf niet ziet.
Dat moment is allang voorbij, hoe sneu ook.

vrijdag 3 mei 2019 om 13:02
Inderdaad. Bizar hoe iemand maar terug kan blijven komen onder verschillende namen.
vrijdag 3 mei 2019 om 15:05
Oh shit en ik ben er toch weer ingetrapt...nou ja hopelijk heeft iemand anders er wat aan.
"After all this time?" "Always."