Napraattopic deel 111

29-04-2019 15:24 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Het is vast een lief kind. Ze heeft wél drie weken lang iets gedaan voor een ander.
Phineas schreef:
08-05-2019 10:11
Dit is ook te erg voor woorden:
https://www.metronieuws.nl/lezerscolumn ... onmogelijk
Beter dan die klimaatpubers die tegen vliegen demonstreren (maar zelf ook geen nee zeggen tegen hun schoolreisjes naar Rome en de vakanties die ze met hun ouders op de Griekse of Spaanse eilanden doorbrengen)
redbulletje schreef:
08-05-2019 11:13
Beter dan die klimaatpubers die tegen vliegen demonstreren (maar zelf ook geen nee zeggen tegen hun schoolreisjes naar Rome en de vakanties die ze met hun ouders op de Griekse of Spaanse eilanden doorbrengen)
Dat zou je nog verbazen, hoe principieel juist pubers (kunnen) zijn.
Your job is safe. No one wants to do your work.
Week 23 van de Extremely Demotivational Calendar
Betty_Slocombe schreef:
08-05-2019 11:10
Het is vast een lief kind. Ze heeft wél drie weken lang iets gedaan voor een ander.
En niet opgelet bij Nederlands.
Het leest als "Dit is mijn opstel en het gaat over weeshuizen."
Solomio schreef:
08-05-2019 11:17
Dat zou je nog verbazen, hoe principieel juist pubers (kunnen) zijn.
Er zullen best een paar principiele tussen zitten, maar ik heb er op facebook zien demonstreren in Den Haag en de eerstvolgende foto's waren van een vliegreis.
Op school worden ze ook gewoon geindoctrineerd bij 't leven. Dan zie je ze op tv vertellen hoe belangrijk ze het klimaat vinden, maar ondertussen willen de meiden wel lekker lang douchen en bijna dagelijks hun lange haar wassen en willen ze ook met de auto naar sport gebracht worden als het regent.
Ze zouden uberhaupt geen stem mogen hebben totdat ze zelf de vaste lasten van gas/elektra moeten betalen.
Ja, zo kun je er ook over denken.
Nou ja, ik was toevallig ter plekke tijdens de klimaatmars en heb met eigen ogen de bizarre afvalberg gezien die de demonstrerende scholieren achterlieten in Den Haag. Grote groepen gingen ook nog eens eten bij de vleesgiganten Mac, BurgerKing en KFC, die op een kluitje zitten om de hoek van de Tweede Kamer.
Die brief in de Metro is toch niet echt, hoop ik? :O
In mijn wekelijkse opruimwoede vond ik wat cup-a-soup uit een goed jaar. Smaakte dat altijd al zo meh?

Overigens las ik in een ander topic een unieke tip voor een fantastische baan: kistendrager bij uitvaarten. Geen idee of dat regelmatig werk is, maar ik neem toch aan dat je dan ook elke keer cake mag?
Deze column wilde ik even delen:

http://www.tijdschriftvoororthopedagogi ... ieuwsbrief

Mocht de schrijfster hier toevallig op het forum zitten: :cheer:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Betty_Slocombe schreef:
08-05-2019 13:09
In mijn wekelijkse opruimwoede vond ik wat cup-a-soup uit een goed jaar. Smaakte dat altijd al zo meh?

Overigens las ik in een ander topic een unieke tip voor een fantastische baan: kistendrager bij uitvaarten. Geen idee of dat regelmatig werk is, maar ik neem toch aan dat je dan ook elke keer cake mag?
Als mijn ervaring van een paar weken terug net zo is als zoals het normaal gaat (geen idee, want N=1 en zo), nope, geen cake. Nadat je de kist naar het graf hebt gebracht en de laatste mensen van de begraafplaats af zijn mag je wieberen. Het is wat ernstig kijken en stijf gedoe in een rare jas, en dat was hem, weg wezen. (En mijn oma kennende had ze die knullen vast graag cake gevoerd, maar zij was natuurlijk met andere dingen bezig, zoals met familie kletsen en verdrietig zijn, en die jongens waren gewoon 'ineens' ook weer weg ;-D )
Moire weer een week monddood gemaakt. Waar is ze nu weer gestaft?
Wilhetnietweten schreef:
08-05-2019 14:01
Moire weer een week monddood gemaakt. Waar is ze nu weer gestaft?
Man o man.
Jawlensky schreef:
08-05-2019 14:04
Man o man.
??
Wilhetnietweten schreef:
08-05-2019 14:05
??
Moi alweer gestaft.
Jawlensky schreef:
08-05-2019 14:06
Moi alweer gestaft.
Lijkt me wel, ze wordt om de haverklap gestaft. Waarom zou ze anders een weekban hebben? Ik kan niks raars ontdekken.
Ik denk dat topic over dat broertje dat een halfbroertje bleek te zijn. Het viel me al op dat ze daar een paar keer gegumd was. Iemand kon blijkbaar niet tegen haar directe manier van mening geven. :fortune:
Wilhetnietweten schreef:
08-05-2019 14:09
Lijkt me wel, ze wordt om de haverklap gestaft. Waarom zou ze anders een weekban hebben? Ik kan niks raars ontdekken.

Ze wordt gewoon om niks gestaft door mensen die de pik op haar hebben.
Nanny_Gytha_Ogg schreef:
08-05-2019 14:25
Ik denk dat topic over dat broertje dat een halfbroertje bleek te zijn. Het viel me al op dat ze daar een paar keer gegumd was. Iemand kon blijkbaar niet tegen haar directe manier van mening geven. :fortune:
Nou, dat is dan wel raar, want ik nam vannacht ook deel aan die discussie en heb alles gelezen wat daar is gepost. Er was daar wel iemand anders die haar persoonlijk ging aanvallen.
Jawlensky schreef:
08-05-2019 14:27
Ze wordt gewoon om niks gestaft door mensen die de pik op haar hebben.

Heb je gelezen wat ze heeft geschreven?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
08-05-2019 14:29
Ik niet, ik kan ook niet vinden waar het om gaat. Maar meestal is het iets dat wanneer Moire het schrijft het banwaardig is, maar wanneer een ander het schrijft er niks aan de hand is.
Moire heeft hier bij een aantal mensen wel een soort heilige status hè?
Nouschi schreef:
08-05-2019 14:29
Ik wel.
En ik was het er totaal niet mee eens, maar dat kun je ook op andere manieren oplossen dan te staffen, namelijk door tegenargumenten te geven. Maar dat is voor velen hier extreem moeilijk gezien het vele gestaf/geklik.
Jest schreef:
08-05-2019 14:35
Neuh, maar ik kan haar directheid, humor en sarcasme prima hebben.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Jest schreef:
08-05-2019 14:35
Eerder het omgekeerde, er zijn er die haar volgen en elke mogelijkheid om te staffen, benutten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven