Napraattopic deel 111
maandag 29 april 2019 om 15:24
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 8 mei 2019 om 15:43
Moi post af en toe best grof, daar kan niet iedereen tegen.
En zo zijn er meer.
En ik zal Moi dan weer niet zo snel staffen, maar een ander zal ik mss sneller staffen.
Vind ik allemaal niet heel gek.
Wel jammer dat de tere zieltjes hier m.i. wat te veel ruimte krijgen en de mods dus wat te snel straffen.
Maar das ook maar een mening.
En zo zijn er meer.
En ik zal Moi dan weer niet zo snel staffen, maar een ander zal ik mss sneller staffen.
Vind ik allemaal niet heel gek.
Wel jammer dat de tere zieltjes hier m.i. wat te veel ruimte krijgen en de mods dus wat te snel straffen.
Maar das ook maar een mening.
Your job is safe. No one wants to do your work.
Week 23 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 8 mei 2019 om 15:49
Maar waarom zou je überhaupt staffen, tenzij het om persoonsgegevens, strafbare feiten of spam gaat? Ik snap dat niet. Geef gewoon een tegenargument en/of negeer mensen die in je irritatiemodus zitten.
woensdag 8 mei 2019 om 15:50
Een doodgewone trien zonder grenzen, sorry.Betty_Slocombe schreef: ↑08-05-2019 15:43Als Meghan Markle tegenwoordig al een "ordinaire tokkie met randjes" is, wat ben ik dan wel?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 8 mei 2019 om 15:51
Zo gaat dat hier al jaren. Niet iedereen denkt hetzelfde.Poppy_del_Rio schreef: ↑08-05-2019 15:49Maar waarom zou je überhaupt staffen, tenzij het om persoonsgegevens, strafbare feiten of spam gaat? Ik snap dat niet. Geef gewoon een tegenargument en/of negeer mensen die in je irritatiemodus zitten.
woensdag 8 mei 2019 om 15:55
Inderdaad ik heb een aantal forummers onder de negeerknop omdat ik niet wil lezen wat ze posten. Staffen doe ik niet aan.Wilhetnietweten schreef: ↑08-05-2019 14:49En dit dus. Ik kan het ook prima hebben, maar kan me voorstellen dat je er niet tegen(op) kunt. Maar negeer het dan gewoon en ga niet alles meteen staffen. Zo kinderachtig..
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 8 mei 2019 om 15:56
Ik vind dat sommige mensen echt de sfeer verzieken, dan staf ik soms. Soms gaat iemand onder de negeer.Poppy_del_Rio schreef: ↑08-05-2019 15:49Maar waarom zou je überhaupt staffen, tenzij het om persoonsgegevens, strafbare feiten of spam gaat? Ik snap dat niet. Geef gewoon een tegenargument en/of negeer mensen die in je irritatiemodus zitten.
En sommigen zullen vinden dat Moi de sfeer verziekt.
woensdag 8 mei 2019 om 16:05
Mensen die de sfeer verzieken kun je ook negeren of lik-op-stuk geven.
Zo veel interessante topics hier die ten gronde zijn gegaan door gestaf en daaruit voortvloeiende bans. Mensen met uitgesproken meningen die monddood worden gemaakt. Ik baal daar zo van.
Maar goed. Ik houd erover op.
woensdag 8 mei 2019 om 16:11
Een aardappeleter met oorijzers?Betty_Slocombe schreef: ↑08-05-2019 15:43Als Meghan Markle tegenwoordig al een "ordinaire tokkie met randjes" is, wat ben ik dan wel?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
woensdag 8 mei 2019 om 16:27
Betty_Slocombe schreef: ↑08-05-2019 15:43Als Meghan Markle tegenwoordig al een "ordinaire tokkie met randjes" is, wat ben ik dan wel?
Dat woord moet nog uitgevonden worden.
woensdag 8 mei 2019 om 16:36
Sommige mensen met uitgesproken meningen maken juist anderen monddood.Poppy_del_Rio schreef: ↑08-05-2019 16:05Mensen die de sfeer verzieken kun je ook negeren of lik-op-stuk geven.
Zo veel interessante topics hier die ten gronde zijn gegaan door gestaf en daaruit voortvloeiende bans. Mensen met uitgesproken meningen die monddood worden gemaakt. Ik baal daar zo van.
Maar goed. Ik houd erover op.
Ik snap heel goed dat mensen moeite hebben met staffen, maar ik ben ooit wel eens echt achtervolgd door iemand hier op het forum en dan is staffen echt nog de enige oplossing.
En als iemand in een topic maar door- en door- en doorgaat met haar mening verkondigen, zonder ook maar enig gevoel voor hoe het overkomt, dan wil ik ook nog wel eens staffen.
woensdag 8 mei 2019 om 16:44
Solomio schreef: ↑08-05-2019 16:36Sommige mensen met uitgesproken meningen maken juist anderen monddood.
Ik snap heel goed dat mensen moeite hebben met staffen, maar ik ben ooit wel eens echt achtervolgd door iemand hier op het forum en dan is staffen echt nog de enige oplossing.
En als iemand in een topic maar door- en door- en doorgaat met haar mening verkondigen, zonder ook maar enig gevoel voor hoe het overkomt, dan wil ik ook nog wel eens staffen.
Het probleem is dat dat soort mensen (maar doorgaan of, en dat gebeurt ook regelmatig, een topic binnen drie pagina's volledig naar zich toe trekken waarna het alleen nog maar m de bewuste forummer draait) ondanks staffen rustig hun gang kunnen gaan.
Dat stafsysteem kan alleen maar werken als de mods naar het hele topic kijken, en dat doen ze niet.
woensdag 8 mei 2019 om 17:01
Aha, is het weer zover? We kunnen losgaan dus.DuchessMeganMarkle schreef: ↑08-05-2019 15:53Nouschi, ik wacht al de hele dag met spanning af voor vanavond.
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 8 mei 2019 om 17:03
Toch kan ik uit ervaring zeggen dat stafjes niet zomaar gehonoreerd worden.the_Wicked_Witch schreef: ↑08-05-2019 16:44Het probleem is dat dat soort mensen (maar doorgaan of, en dat gebeurt ook regelmatig, een topic binnen drie pagina's volledig naar zich toe trekken waarna het alleen nog maar m de bewuste forummer draait) ondanks staffen rustig hun gang kunnen gaan.
Dat stafsysteem kan alleen maar werken als de mods naar het hele topic kijken, en dat doen ze niet.
woensdag 8 mei 2019 om 17:09
Halve finale Ajax-Tottenham
woensdag 8 mei 2019 om 17:10
Lekker belangrijk.
woensdag 8 mei 2019 om 17:17
woensdag 8 mei 2019 om 17:24
Dat interesseert me niet. Plaatjes plakken daarentegen.
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 8 mei 2019 om 17:28
Van chocola?
woensdag 8 mei 2019 om 17:31