Napraattopic deel 111

29-04-2019 15:24 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Moire schreef:
07-05-2019 22:14
Ze hebben niet eens schoon water om die meuk mee door te kunnen slikken. Moeten ze daarna weer aan de rijst om van de schijt af te komen.
Ik vind het echt heel erg dat je niet inziet dat ze het beste met ze voor heeft. Ze neemt helemaal het vliegtuig om die mensen crackers te geven.
Voor mij is het altijd het hoogtepunt van de vakantie: die blije, dankbare, enigszins onderworpen blik van de roomboy als ik met een groots gebaar mijn pakje hardboard met zweetkaas aan hem overhandig. Daar kan het bereiken van de top van de Kantchenjunga niet tegenop.
Lady*Voldemort schreef:
07-05-2019 22:19
Voor mij is het altijd het hoogtepunt van de vakantie: die blije, dankbare, enigszins onderworpen blik van de roomboy als ik met een groots gebaar mijn pakje hardboard met zweetkaas aan hem overhandig. Daar kan het bereiken van de top van de Kantchenjunga niet tegenop.
Ik neem altijd de oude potloden van mijn kinderen mee op vakantie. Voor mijn bloedjes zijn het waardeloze stompjes, maar die arme kindjes daar kunnen daar vast nog een leuke kleurplaat mee maken.
Lady*Voldemort schreef:
07-05-2019 22:19
Voor mij ook het hoogtepunt van het jaar. Ik kijk er nu al naar uit :cheer2:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Er gaat niks boven de good old spiegeltjes en kraaltjes. Zijn ze nog steeds gek op!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ah, maar goed dan dat ik niet naar dat soort rijstlanden ga. Had ik zomaar de dood van een kindje op mijn geweten gehad.
Betty_Slocombe schreef:
07-05-2019 22:25
Ik neem altijd de oude potloden van mijn kinderen mee op vakantie. Voor mijn bloedjes zijn het waardeloze stompjes, maar die arme kindjes daar kunnen daar vast nog een leuke kleurplaat mee maken.
Geweldig Betty jij verdient een Willemsorde :kneel:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Moire schreef:
07-05-2019 22:27
Ah, maar goed dan dat ik niet naar dat soort rijstlanden ga. Had ik zomaar de dood van een kindje op mijn geweten gehad.
Rijstlanden? Ik heb het gewoon over Oostenrijk. Dat is geografisch gezien ten opzichte van onze positie gewoon bijna Afrika.
Nouschi schreef:
07-05-2019 22:26
Er gaat niks boven de good old spiegeltjes en kraaltjes. Zijn ze nog steeds gek op!
Ja, die kinderen lusten echt alles :flirting:
Betty_Slocombe schreef:
07-05-2019 22:30
Rijstlanden? Ik heb het gewoon over Oostenrijk. Dat is geografisch gezien ten opzichte van onze positie gewoon bijna Afrika.
Ik vlieg alleen naar het Westen.
Moire schreef:
07-05-2019 22:39
Ik vlieg alleen naar het Westen.
Dan ben je lang onderweg naar Wenen.
Betty_Slocombe schreef:
07-05-2019 22:40
Dan ben je lang onderweg naar Wenen.
Daarom doe ik dat niet. Heb ik op zeker al die crackers op en niets meer om weg te geven.
Lady*Voldemort schreef:
07-05-2019 22:37
Ja, die kinderen lusten echt alles :flirting:
Gewoon door de rijst!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik neem ook altijd zeepjes en shampootjes mee uit hotels. Kunnen de kindertjes in Afrika zich ook eens lekker wassen.
Lady*Voldemort schreef:
07-05-2019 22:44
Ik neem ook altijd zeepjes en shampootjes mee uit hotels. Kunnen de kindertjes in Afrika zich ook eens lekker wassen.

Echt lief!
Lady*Voldemort schreef:
Te schoon levert met bedelen niets op.
Wat een egoïst ben ik toch: ik blijf in Nederland.
Your job is safe. No one wants to do your work.
Week 23 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
08-05-2019 06:16
Wat een egoïst ben ik toch: ik blijf in Nederland.
Best wel. Misschien toch een smet iemand over gaan praten.
Lady*Voldemort schreef:
Wij verzamelen altijd alle kliekjes de weken voor we gaan. Mijn moeder zei vroeger al dat de arme kindjes daar blij mee zouden zijn.
I like being a mess. It's who I am.
Dit is ook te erg voor woorden:
https://www.metronieuws.nl/lezerscolumn ... onmogelijk
Phineas schreef:
08-05-2019 10:11
Dit is ook te erg voor woorden:
https://www.metronieuws.nl/lezerscolumn ... onmogelijk
OMFG @( :O :(
Beter had ze haar school afgemaakt. Dom kutje met haar weeshuistoerisme :facepalm:
O_O Bestaan ze nog serieus? Meisjes die geloven dat ze goed doen met hun weeshuistoerisme en straatkindjes gluren?
En dat dat dan ook nog gepubliceerd wordt..... Ik kwam het in de papieren Metro tegen.
Stuijtend ja.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven