Napraattopic deel 112

21-05-2019 18:23 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Jawlensky schreef:
29-05-2019 16:04
Is al weg hoor.

Ik vond het gewoon grappig.

De vorige keer had je het er ook al zo druk mee.
Nu lijkt het alsof het een soort enge ‘ik vind het leuk dat je er weer bent :twisted: ‘ was .. alsof ik in de heg voor haar raam sta en blij ben dat ze weer thuis is ofzo .. dat gevoel krijg ik er nu een beetje bij.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Jawlensky schreef:
29-05-2019 16:05
Komt het?
Ongesteld en dan is alles zeer irritant, zeer vervelend en ontzettend stom. Waar ik mij normaliter niet aan erger :$
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Star² schreef:
29-05-2019 16:08
De vorige keer had je het er ook al zo druk mee.
Ja en toen kreeg ik een ban nadat ik een post in een topic en niet de op had gequote. :facepalm:

Maar nu had ik gewoon beter op moeten letten.
charlottew88 schreef:
29-05-2019 16:11
Ongesteld en dan is alles zeer irritant, zeer vervelend en ontzettend stom. Waar ik mij normaliter niet aan erger :$
O. Herkenbaar. Lekker aan toegeven.
De combinatie van posts hebben ons doen besluiten om alle posts over dit onderwerp te verwijderen.

Met vriendelijke groet, Juun.
Zouden mods überhaupt nog weten waarom er ooit bedacht is dat nickhinten niet mag?
JuniorModeratorViva schreef:
29-05-2019 16:22
De combinatie van posts hebben ons doen besluiten om alle posts over dit onderwerp te verwijderen.

Tja.
JuniorModeratorViva schreef:
29-05-2019 16:22

Welk onderwep ?
Snap er niets van, leven we hier in een buitenaardsgebied ofzo op dit topic ? :O
SHIFTY schreef:
29-05-2019 16:29
Zouden mods überhaupt nog weten waarom er ooit bedacht is dat nickhinten niet mag?

Dat het niet mag snap ik, maar er wordt hier regelmatig veel duidelijker gehint, en daar wordt niets aan gedaan. Maar goed, mods wegen zijn ondoorgrondelijk. Ik denk er maar het mijne van.
Jawlensky schreef:
29-05-2019 16:32
Dat het niet mag snap ik, maar er wordt hier regelmatig veel duidelijker gehint, en daar wordt niets aan gedaan. Maar goed, mods wegen zijn ondoorgrondelijk. Ik denk er maar het mijne van.
En ook dat is vervelend. Stuur een pb, die doet het weer.
Orișa schreef:
En ook dat is vervelend. Stuur een pb, die doet het weer.
Fijn dat dat is opgelost.
Jawlensky schreef:
29-05-2019 16:36
Fijn dat dat is opgelost.
De bladzijdes niet hè, de berichten komen aan.
Orișa schreef:
29-05-2019 16:41
De bladzijdes niet hè, de berichten komen aan.

Ok, ik weet niet wat daarmee was. Mijn pb deden het gewoon.
Jawlensky schreef:

Ik snap werkelijk niet wat je kunt voorkomen door het te verbieden of welk gevaar er dreigt als je het toe staat.

Je post hier je shit en daar teken je voor. Het is niet meer van jou wat je hier post. Daarnaast heeft anonimiseren nog maar beperkt zin. En als je hier met een nieuwe nick terug komt dan is er geen koppeling met je oude posts ook al weten andere forummers welke nick je eerst had.

Dus wat zijn ze met deze regel nou aan het regelen dan?
SHIFTY schreef:
29-05-2019 16:29

Lijkt mij een heel prima regel met een duidelijke reden.
Oooh het was geen doorgeschoven post van het moderatortopic begrijp ik.
Is dat al duidelijk welke mod daar wel aan meedoet en welke niet of moeten we daar wel onze alienssprieten voor uitstallen ?
MotherEarth schreef:
29-05-2019 16:46
Oooh het was geen doorgeschoven post van het moderatortopic begrijp ik.
Is dat al duidelijk welke mod daar wel aan meedoet en welke niet of moeten we daar wel onze alienssprieten voor uitstallen ?
Jan Kees en Zilver wel, Irma en Linda niet, Mees soms wel en soms niet.
Ik had laats een ban gekregen voor nickhinten.
Pipistrello schreef:
29-05-2019 16:44
Lijkt mij een heel prima regel met een duidelijke reden.

Wat is de reden/functie van de regel?
Malagueña schreef:
29-05-2019 16:10
Nu lijkt het alsof het een soort enge ‘ik vind het leuk dat je er weer bent :twisted: ‘ was .. alsof ik in de heg voor haar raam sta en blij ben dat ze weer thuis is ofzo .. dat gevoel krijg ik er nu een beetje bij.
Tja, ik ook. Maar aan de andere kant snap ik het ook wel weer. Het was wat mij betreft in ieder geval ook heel onschuldig, niet meer dan een dat zou leuk zijn.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
SHIFTY schreef:
29-05-2019 16:50
Wat is de reden/functie van de regel?

Kun je echt niet zelf bedenken dat sommige mensen een heel goede reden hebben voor een nieuwe nick?
Een meelezende schoonmoeder of ex of mensen die je op forum liever mijdt.
Het is niet aan een ander om dan de nieuwe nick aan de oude te koppelen en hier op Napraat te zetten.

Als je iemand herkent kun je ook een PB sturen of gewoon accepteren dat iemand een andere nick heeft.

Nou heb ik zelf laatst ook 24 uur gekregen voor nickhinten. Vrij dom van mij, was omdat ik dacht dat het algemeen bekend was.
Maar niet zo slim en onnodig om te doen dus.
Goed punt Pips. Niet goed over nagedacht, stom van me.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Orișa schreef:
29-05-2019 16:47
Jan Kees en Zilver wel, Irma en Linda niet, Mees soms wel en soms niet.
Oke zo zit het dus o_o
Ik heb soms zoooooveel zin om direct antwoord te geven op de vraag uit de titel, in plaats van de OP te lezen....

'Stel ik me aan?' - Ja, vreselijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven