Napraattopic deel 112
dinsdag 21 mei 2019 om 18:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 29 mei 2019 om 20:16
En als ik het via de staf vraag bij mijn eigen bericht wordt er niet gereageerd. Het is weer sw tijd hoor.

woensdag 29 mei 2019 om 20:22
Hoe komt het dat ik net een waarschuwing krijg voor off topic in dit topic en anderen na mij niet, gewoon door mogen gaan en ook nog van jullie antwoord krijgen? Dat is best gek dan toch?ModeratorViva schreef: ↑29-05-2019 20:21Dat verschilt per topic. De regels voor het CM staan in de OP.
Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA
woensdag 29 mei 2019 om 20:32
woensdag 29 mei 2019 om 21:12
Ik heb precies hetzelfde gedacht laatst. En bedacht dat ik t de volgende keer gewoon ga doen

Er is geen verplichting dat je met een epistel antwoord moet geven op een OP immers

Een zebra is geen paard met strepen

woensdag 29 mei 2019 om 21:17
dus jullie mods hebben allemaal een gedegen medische achtergrond?ModeratorViva schreef: ↑29-05-2019 19:13Als uit je post blijkt dat je dan adviseert om je dokter te negeren en aanraadt om stierenpis te drinken dan mag het niet.
Het is een dunne lijn en dat maakt het niet altijd even duidelijk. Vaak hangt het af van de situatie (maar het kan ook afhangen van hoe schadelijk de ervaring of het advies is).
Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA
daar gaat het dus mis!
Even als eenvoudig voorbeeld:
OP:
Wie heeft er ervaring met het op een natuurlijke manier bestrijden van een wratje op mijn vinger?
Forummer:
Breek een stengel van het kruid berenklauw af en behandel de wrat met het sap van wat uit de stengel komt!
Het lijkt zo onschuldig maar met een uur tijd zit je op de eerste hulp met grote blaren!
(en dan heb ik het er nog niet over als je per ongeluk ook nog even in je ogen wrijft)

donderdag 30 mei 2019 om 08:30
Tijdens mijn ban ben ik gaan inburgeren op 'n ander forum. Een forum met duidelijk minder (of wellicht helemaal geen?) nazi-praktijken. Er wordt actiever gepost dan hier en veel nicks staan al jaaaren geregistreerd. De mods gaan openbaar in discussie over een onderwerp waar forummers voor of tegen zijn.
Positieve indruk so far!
Positieve indruk so far!

donderdag 30 mei 2019 om 08:49
Die Maya toch. Haar man moet inmiddels het hele huishouden alleen draaien.
Ze roept zo vaak ‘loop gewoon de deur uit, je bent toch niet alleenstaand’, maar ze gaat na haar werk nog even een uur wandelen, dan nog 3x sport per week en uiteraard etentjes en vriendinnen enzo. En schilderen, uiteraard.
Soms heb ik het gevoel dat wat ze post niet geheel realistisch is. Heel subtiel hoor.

Ze roept zo vaak ‘loop gewoon de deur uit, je bent toch niet alleenstaand’, maar ze gaat na haar werk nog even een uur wandelen, dan nog 3x sport per week en uiteraard etentjes en vriendinnen enzo. En schilderen, uiteraard.
Soms heb ik het gevoel dat wat ze post niet geheel realistisch is. Heel subtiel hoor.

donderdag 30 mei 2019 om 08:51
Dat is de kift, omdat jij het niet zo goed geregeld hebt.Ranveig schreef: ↑30-05-2019 08:49Die Maya toch. Haar man moet inmiddels het hele huishouden alleen draaien.![]()
Soms heb ik het gevoel dat wat ze post niet geheel realistisch is. Heel subtiel hoor.![]()
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 30 mei 2019 om 08:52
redbulletje schreef: ↑30-05-2019 08:30Tijdens mijn ban ben ik gaan inburgeren op 'n ander forum. Een forum met duidelijk minder (of wellicht helemaal geen?) nazi-praktijken. Er wordt actiever gepost dan hier en veel nicks staan al jaaaren geregistreerd. De mods gaan openbaar in discussie over een onderwerp waar forummers voor of tegen zijn.
Positieve indruk so far!

David Dunning
David Dunning
donderdag 30 mei 2019 om 08:56
Ik heb er gisteren twee gekocht. Ik zie die plaatjes en teksten toch niet. Nu maar hopen dat ik niet per ongeluk ineens een bedpartner opduikel.
David Dunning
David Dunning

donderdag 30 mei 2019 om 09:18
Hangt er vanaf waar je ze opduikelt. Sommigen kan je op je gemak vastbinden en blinddoeken voor je je nachtpon aantrekt.