Napraattopic deel 112
dinsdag 21 mei 2019 om 18:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 6 juni 2019 om 17:24
donderdag 6 juni 2019 om 17:28
Yep, inderdaadGrobbekuiken_ schreef: ↑06-06-2019 17:24Dat heb ik zelfs in dat topic gezegd. Dat ze steeds maar weer wat kooltjes op het vuur blijft gooien waardoor er weer flink over de zeik gereageerd wordt.
donderdag 6 juni 2019 om 17:28
D is niet de eerste letter van haar nick.Pipistrello schreef: ↑06-06-2019 17:27Hahaahaa! Orisa in het werkwoordtopic van Cynthiao.
en nu wachten op een topic met alle werkwoorden die met een D beginnen.
Ik heb echt zulke flauwe lol in mijn eentje
donderdag 6 juni 2019 om 17:29
Verbaastsandradegroot2019 schreef: ↑06-06-2019 13:07Het vreet tijd, zo'n forum
En wat me dan verbaasd: zo'n Dreamer zegt op haar werk te zijn en forumt de godganse dag door.
Zegt een baas daar niets van?
Hoeft ze alleen fysiek aanwezig te zijn?
Vragen, vragen................
donderdag 6 juni 2019 om 17:30
Pipistrello schreef: ↑06-06-2019 17:27Hahaahaa! Orisa in het werkwoordtopic van Cynthiao.
en nu wachten op een topic met alle werkwoorden die met een D beginnen.
Echt geef dat mens eens Imodium.
donderdag 6 juni 2019 om 17:32
En hoe zit het dan als je ‘overig’ hebt laten blokkeren? Dan kun je niet meer hier reageren, maar ook niet meer mopperen op de mods, toch? Dan moet je zeker mailen om de blokkade ongedaan te maken? Of als je wil anonimiseren?Orișa schreef: ↑06-06-2019 15:18Klopt. Maar als er nog topics in je eigen lijst staan, of bookmarks of linkjes van iemand anders naar dat topic, dan wel.
Dus stel ik blokkeer actueel, jij plaatst hier een link van dat topic, ik klik, dan krijg ik een wit scherm als ik actueel geblokkeerd zou hebben.
donderdag 6 juni 2019 om 17:38
Wilhetnietweten schreef: ↑06-06-2019 17:32En hoe zit het dan als je ‘overig’ hebt laten blokkeren? Dan kun je niet meer hier reageren, maar ook niet meer mopperen op de mods, toch? Dan moet je zeker mailen om de blokkade ongedaan te maken? Of als je wil anonimiseren?
donderdag 6 juni 2019 om 17:39
Je hebt een pb.Pipistrello schreef: ↑06-06-2019 17:31Voor topicdiarree maakt dat niks uit.
Ik flauwe lol met je mee![]()
donderdag 6 juni 2019 om 18:11
Oh ja. Laatst was toch drama bij mij, koffiezetapparaat kapot en huilen enzo.
Ik als een malle een nieuwe besteld en die is afgelopen zaterdag bezorgd. Appt vriend me dat hij de kapotte weer aan de praat heeft gekregen.
Nu heb ik 2 Nespressoapparaten
En ik ben pas weer in NL als ik die andere niet meer kan retourneren.
Ik als een malle een nieuwe besteld en die is afgelopen zaterdag bezorgd. Appt vriend me dat hij de kapotte weer aan de praat heeft gekregen.
donderdag 6 juni 2019 om 18:21
Kan hij hem niet retourneren? Reserve is ook handig. Of op je bureauPipistrello schreef: ↑06-06-2019 18:11Oh ja. Laatst was toch drama bij mij, koffiezetapparaat kapot en huilen enzo.
donderdag 6 juni 2019 om 18:43
donderdag 6 juni 2019 om 18:57
Ik nu ook dankzij jou.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 6 juni 2019 om 19:12
Eigenlijk moest ik allerlei klusjes doen en was dit het fantastische excuus om het vooral niet te doen.
Ik at patat, geen flip, want kreeg curry ipv pindasaus
Met frikandel speciaal.
En nu heb ik spijt.