Napraattopic deel 113

09-06-2019 17:07 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik heb inderdaad nog niet ontbeten :biggrin:
Ik snap het niet zo goed met dat pijlers blokkeren.
1 of 2 of 3 pijlers waar je niks mee hebt logisch (ik heb zelf 'zwanger' laten blokkeren)

Maar gewoon álle pijlers, behalve 1... :roll:
SHIFTY schreef:
02-07-2019 10:51
:rofl: en dan staat er in de link van deze foto 'safetyphoto' .. zou dat op die helm slaan :rofl:

Ik heb trouwens ook een foto gevonden van de TD:

Afbeelding
En dit is het bureau van de CM :-D

Afbeelding
Shifty :rofl:
:rofl: ik zie het helemaal voor me :rofl:
Star² schreef:
02-07-2019 12:03
Shifty :rofl:

nee heb je .. :A:
Vraag aan forummers die "ect" schrijven in plaats van "etc" : wat zou je zeggen als je "ect" voluit zou uitspreken?
RikM schreef:
02-07-2019 11:45
Ik heb trouwens ook een foto gevonden van de TD:

Afbeelding
Typisch Rashesh en Sayeed in Mumbai.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
02-07-2019 12:25
Typisch Rashesh en Sayeed in Mumbai.
Ah, die ken ik! Leuk om te zien hoe ze erbij zitten. Ze bellen me regelmatig bezorgd op, zogenaamd namens 'Microsoft' : 'Gello maddam, joe gef ee problim wit jor compjoeter'! Zal wel projectie zijn.
yette schreef:
02-07-2019 12:57
Ah, die ken ik! Leuk om te zien hoe ze erbij zitten. Ze bellen me regelmatig bezorgd op, zogenaamd namens 'Microsoft' : 'Gello maddam, joe gef ee problim wit jor compjoeter'! Zal wel projectie zijn.

Wat zei jij: "Ja, ik word steeds uitgelogd, en ik zie geen plaatjes en de privéberichten werken ook niet goed"?
aliva schreef:
02-07-2019 12:19
Vraag aan forummers die "ect" schrijven in plaats van "etc" : wat zou je zeggen als je "ect" voluit zou uitspreken?

Waarom vraag je dat hier? Ik heb het op napraat nog nooit gelezen.
Pipistrello schreef:
02-07-2019 13:01
Waarom vraag je dat hier? Ik heb het op napraat nog nooit gelezen.
Maar als ze het elders gelezen heeft, wel op het forum, dan hoort dat toch juist op napraat?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
RikM schreef:
02-07-2019 12:59
Wat zei jij: "Ja, ik word steeds uitgelogd, en ik zie geen plaatjes en de privéberichten werken ook niet goed"?
Bijvoorbeeld. En dan zijn we zó een kwartier verder voor ze beginnen te vloeken en boos ophangen. Gelukkig bellen ze vroeg of laat zelf weer terug en lijken dan helemaal vergeten te zijn dat ik een 'iddihjut' ben.
Solomio schreef:
02-07-2019 13:04
Maar als ze het elders gelezen heeft, wel op het forum, dan hoort dat toch juist op napraat?

Maakt mij verder ook niet uit maar het zou dan wel heel toevallig zijn als net die ene forummer hier ook leest.
Het lijkt me gewoon zo zinloos.
Pipistrello schreef:
02-07-2019 13:08
Maakt mij verder ook niet uit maar het zou dan wel heel toevallig zijn als net die ene forummer hier ook leest.
Het lijkt me gewoon zo zinloos.
Dat in tegenstelling tot wat wij posten: altijd even zinvol. :roll:

Sorry mop ;-) , ik ben het deze keer niet met je eens.

David Dunning
Nah :'(
:there:

smoeilijk, snappik.

David Dunning
RikM schreef:
02-07-2019 11:48
En dit is het bureau van de CM :-D

Afbeelding
Clean desk policy :rofl:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Het modteam tijdens hun maandelijkse vergadering

Afbeelding
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
02-07-2019 13:49
Het modteam tijdens hun maandelijkse vergadering van 5 minuten.

Afbeelding
Iemand die het ook verkeerd doet post hier ook en denkt waarschijnlijk dat het Et Ce Tera is.
Isse simpel.
aliva schreef:
02-07-2019 12:19
Die denken dat de c als k uitgesproken wordt. Heb volgens mij irl wel eens iemand "eksetera" horen zeggen....
coolpack2 schreef:
02-07-2019 16:48
Die denken dat de c als k uitgesproken wordt. Heb volgens mij irl wel eens iemand "eksetera" horen zeggen....
Dat wat ik schrijf klinkt toch logischer.
Niq schreef:
02-07-2019 16:51
Dat wat ik schrijf klinkt toch logischer.

Vind jij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven