Napraattopic deel 113
zondag 9 juni 2019 om 17:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 2 juli 2019 om 17:13

dinsdag 2 juli 2019 om 17:19
Ha jij bent de persoon die ect schrijft. Komt het doordat je het uitspreekt als eksetera?

dinsdag 2 juli 2019 om 17:26
Waren ze blij dat je er weer bent?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 2 juli 2019 om 17:27

dinsdag 2 juli 2019 om 17:33
Waarom schrijf jij dan ect? Van mij mag je het fout doen hoor, maar er werd hier gevraagd hoe en wat door iemand.

dinsdag 2 juli 2019 om 17:43
dinsdag 2 juli 2019 om 17:57
Omgedraaide letters zijn facsinerend.Lucifer2018 schreef: ↑02-07-2019 17:43Geen idee of ik ooit ergens op dit forum ect fout heb geschreven. Of waarom. Waarschijnlijk een tikfout.
Wat boeit jou dat verder? Of die ander.

dinsdag 2 juli 2019 om 18:52
Pas op, straks heb je een van wegens het aangegeven van je doodswens.
Dat mag hier niet. En ze zijn nogal rigide. Kijk maar naar Orisha, die heeft een van wegens de formulering van ervaringen en landelijke adviezen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

dinsdag 2 juli 2019 om 19:35
Doe niet zo belachelijk. Waarom kun je niet geloven dat andere mensen andere ervaringen kunnen hebben? Maar goed, ik geloof dat ik al weet wie je bent sinds je over je onterechte ban begon. Niet één van de betere discussievoerders hier.

dinsdag 2 juli 2019 om 19:46
Wil je me een pbvogel over de schutting mieteren?

dinsdag 2 juli 2019 om 19:50
Hoe kom je erbij dat ik het niet geloof?
En zover ik weet heb ik nog nooit een discussie met jou gehad.

dinsdag 2 juli 2019 om 20:05

dinsdag 2 juli 2019 om 20:07
Pipistrello schreef: ↑02-07-2019 20:05JaEn ik ook.
Kater was gelijk blijblijblij (lekker simpel jonk). Poesje was even in de war. Heeft me eerst een poos van onder de tafel aan zitten kijken voor ze zich met een harde mauw bovenop me wierp.

dinsdag 2 juli 2019 om 20:09
Ahww.Pipistrello schreef: ↑02-07-2019 20:05JaEn ik ook.
Kater was gelijk blijblijblij (lekker simpel jonk). Poesje was even in de war. Heeft me eerst een poos van onder de tafel aan zitten kijken voor ze zich met een harde mauw bovenop me wierp.
Ik heb deze keer een dag een kater gehad die wel aaitjes wilde .. maar dan met zijn rug naar me toe ging zitten.

dinsdag 2 juli 2019 om 20:21
Je leek er een soort wedstrijdje van te maken, maar dat zal wel niet dan
Ik had het ook niet per se over discussies waar ik actief bij betrokken was. Geen idee waar je dat meent te lezen.