Napraattopic deel 114

08-07-2019 13:55 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Rosabella1 schreef:
05-08-2019 22:49
Nee dat zal wel maar ik ken ze wel.
Maar ik had het dan ook niet over ‘hypocrisie’.
Solomio schreef:
05-08-2019 22:50
Nog sneuer is het dat sommige forummers alsmaar over 'sommige forummers' zaniken, in de hoop dat een paar zich aangesproken voelen en op de kast springen.
Te schijterig om namen te noemen.
Ook dat is vertrutting.
Met recht.
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
05-08-2019 22:48
Klopt. En het respect moet vooral ontvangen worden. De hokjes zijn nog nauwer dan tijdens de verzuiling.
Het is ook taboe om te speculeren over hoe dat komt :P
.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
05-08-2019 22:50
Nog sneuer is het dat sommige forummers alsmaar over 'sommige forummers' zaniken, in de hoop dat een paar zich aangesproken voelen en op de kast springen.
Te schijterig om namen te noemen.
Ook dat is vertrutting.
Klopt want de staffers slapen nooit.
Treurig dat het ooit zover heeft moeten komen.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
Rosabella1 schreef:
05-08-2019 22:54
Klopt want de staffers slapen nooit.
Treurig dat het ooit zover heeft moeten komen.
En dat iedereen maar meeloopt met die ontwikkeling.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
impala schreef:
05-08-2019 22:51
Het is ook taboe om te speculeren over hoe dat komt :P
Ik vind het vooral een eenzijdige, gepolariseerde discussie.
Sowieso is het altijd al een golfbeweging in de maatschappij geweest.
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
05-08-2019 22:56
Ik vind het vooral een eenzijdige, gepolariseerde discussie.
Sowieso is het altijd al een golfbeweging in de maatschappij geweest.
De opkomst en bloei woekering van het begrip "respect" heeft volgens mij een hele duidelijke oorsprong.
impala wijzigde dit bericht op 05-08-2019 23:01
2.77% gewijzigd
.
Wel verwarrend, moet ik zeggen. Ik ben en een ultralinkse SJW'er en een voorstander van minder taboes. Wat een toestand. Geen hokje waar ik in pas.
impala schreef:
05-08-2019 22:59
De opkomst en bloei van het begrip "respect" heeft volgens mij een hele duidelijke oorsprong.
Mooi.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
05-08-2019 22:55
En dat iedereen maar meeloopt met die ontwikkeling.
Klopt dat mag iedereen zich aanrekenen.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Solomio schreef:
05-08-2019 22:19
Poes, weer eentje: reizen/vakantie-zonder-auto/list_messages/447114

Kanslozen.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
05-08-2019 23:00
Wel verwarrend, moet ik zeggen. Ik ben en een ultralinkse SJW'er en een voorstander van minder taboes. Wat een toestand. Geen hokje waar ik in pas.
Dat zou ik niet zo zeggen. Jij bent alleen erg selectief in welke taboes je wel en niet voorstaat. Heel sjw waardig.
.
impala schreef:
05-08-2019 23:04
Dat zou ik niet zo zeggen. Jij bent alleen erg selectief in welke taboes je wel en niet voorstaat. Heel sjw waardig.
Iets geen taboe vinden wil niet zeggen dat je het er dus mee eens bent.
anoniem_385715 wijzigde dit bericht op 05-08-2019 23:07
0.77% gewijzigd
Solomio schreef:
05-08-2019 22:50
Nog sneuer is het dat sommige forummers alsmaar over 'sommige forummers' zaniken, in de hoop dat een paar zich aangesproken voelen en op de kast springen.
Te schijterig om namen te noemen.
Ook dat is vertrutting.

Wat Solo zegt.
impala schreef:
05-08-2019 23:04
Dat zou ik niet zo zeggen. Jij bent alleen erg selectief in welke taboes je wel en niet voorstaat. Heel sjw waardig.
Nou, wat een feest dat jij hier bent om over mij te oordelen.
Het spijtige is echter dat ik niet begrijp waarom jouw mening over mij relevanter zou zijn dan mijn eigen mening. Mijn taboes grenzen aan de grondwet. Vind ik een goede grens, maar daar kun je anders over denken.
Mensen, het is weer zover, ik ben weer eens vreselijk aan het liegen op actueel zonder me ervan bewust te zijn.
Ik durf namelijk te beweren dat ik grote borsten heb, een goede bh naar mijn werk aan moet en tegelijk ook moslims ken.
Als je een beetje functie hebt zoals de meeste mensen op actueel is een bh optioneel, dan ben je dat ontgroeid of ben je man en hoop je juist dat iedereen eens zonder bh naar het werk komt misschien.
Ik wacht mijn ban maar af want al is het echt waar, het is natuurlijk allemaal wel heel raar besef ik me nu.
Als ik over een paar weken weer ga werken ga ik lekker met mijn bijna-vijftig-South- westies onder de oksel geklemd staan lesgeven. In een wit t shirt.
Heel normaal.
Ik lees overigens nu op TripAdvisor recensies van dingen die ik deze vakantie bezocht heb. Dat is echt leuk. Mensen die boos zijn dat bloot moet in de sauna of dat er geen badmeesters zijn in nationale parken. Ik voel mezelf ineens een heel relaxte wereldreiziger.
Ik wapper altijd met mijn meisjes. Ik kan er inmiddels iets mee op het bord aanwijzen terwijl ik de klas aan blijf kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou willen dat topics als ‘welke verhuisdozen?’ taboe waren.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou sommige forummers echt graag eens willen ontmoeten.
Niet omdat ze me zo leuk lijken (alle leuke forummers ken ik al), maar omdat ik benieuwd ben of ze irl net zo irritant en zuigerig zijn als op het forum.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
bethweeter schreef:
05-08-2019 23:12
Ik zou willen dat topics als ‘welke verhuisdozen?’ taboe waren.
Waarom?
Solomio schreef:
05-08-2019 23:12
Ik zou sommige forummers echt graag eens willen ontmoeten.
Niet omdat ze me zo leuk lijken (alle leuke forummers ken ik al), maar omdat ik benieuwd ben of ze irl net zo irritant en zuigerig zijn als op het forum.
Ik ben net zo roze en glitterig in het echt.
Solomio schreef:
05-08-2019 23:12
Ik zou sommige forummers echt graag eens willen ontmoeten.
Niet omdat ze me zo leuk lijken (alle leuke forummers ken ik al), maar omdat ik benieuwd ben of ze irl net zo irritant en zuigerig zijn als op het forum.
Sorry, ik kan die dag niet.
Solomio schreef:
05-08-2019 23:12
Ik zou sommige forummers echt graag eens willen ontmoeten.
Niet omdat ze me zo leuk lijken (alle leuke forummers ken ik al), maar omdat ik benieuwd ben of ze irl net zo irritant en zuigerig zijn als op het forum.
Jaaaaaa, mieten!!
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
05-08-2019 23:12
Ik zou sommige forummers echt graag eens willen ontmoeten.
Niet omdat ze me zo leuk lijken (alle leuke forummers ken ik al), maar omdat ik benieuwd ben of ze irl net zo irritant en zuigerig zijn als op het forum.
Grappig dit:
Solomio schreef:
05-08-2019 22:50
Nog sneuer is het dat sommige forummers alsmaar over 'sommige forummers' zaniken, in de hoop dat een paar zich aangesproken voelen en op de kast springen.
Te schijterig om namen te noemen.
Ook dat is vertrutting.


Waar en wanneer?
impala wijzigde dit bericht op 05-08-2019 23:17
1.67% gewijzigd
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven