Napraattopic deel 114

08-07-2019 13:55 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
05-08-2019 22:03
Toch is het wel bijzonder. Van een nagenoeg taboeloos forum in 20 jaar tijd naar het forum met de meeste taboes (op de refofora na dan).
Dat klopt forummers waar je jaren geleden hele avonden en halve nachten mee kon lachen zijn nu veranderd in politiek correcte sjw-ers
Alles om maar te voldoen aan de standaard mening.
Er zijn veel meelopers op dit forum.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
Poes, weer eentje: reizen/vakantie-zonder-auto/list_messages/447114
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Rosabella1 schreef:
05-08-2019 22:19
Dat klopt forummers waar je jaren geleden hele avonden en halve nachten mee kon lachen zijn nu veranderd in politiek correcte sjw-ers
Alles om maar te voldoen aan de standaard mening.
Er zijn veel meelopers op dit forum.
Ik heb het niet over politieke standpunten.
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
05-08-2019 22:20
Ik heb het niet over politieke standpunten.
Nee ik ook niet alleen veel vroegere forummers zijn verworden tot meelopers om maar bij de algemeen heersende mening te horen.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Rosabella1 schreef:
05-08-2019 22:23
Nee ik ook niet alleen veel vroegere forummers zijn verworden tot meelopers om maar bij de algemeen heersende mening te horen.
Geen idee.
En ook dat was mijn punt niet.
Alle reacties Link kopieren
Rosabella1 schreef:
05-08-2019 22:23
Nee ik ook niet alleen veel vroegere forummers zijn verworden tot meelopers om maar bij de algemeen heersende mening te horen.
Jij gelukkig niet.
Keep up the good work.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Orișa schreef:
05-08-2019 22:23
Geen idee.
En ook dat was mijn punt niet.
Dit

Wij leven hier nog. Waarom eigenlijk??
broekrok schreef:
05-08-2019 22:25
Dit

Wij leven hier nog. Waarom eigenlijk??
Omdat je nog niet dood bent :idee:
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
05-08-2019 22:24
Jij gelukkig niet.
Keep up the good work.
Dat is onzin natuurlijk.
Van mening verschillen is iets anders dan meelopen om maar niet uit de toon te vallen.
Bij sommig forummers is dat echt bijna lachwekkend.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Orișa schreef:
05-08-2019 22:26
Omdat je nog niet dood bent :idee:
Oja :lightbulb:
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
05-08-2019 22:23
Geen idee.
En ook dat was mijn punt niet.
Wat is je punt dan wel?
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Gisteren moest ik van meerdere forummers lezen dat je als vrouw jezelf niet respecteert wanneer je topless zont, of een aandachtvragend onzeker type zonder zelfvertrouwen bent. Ik haat zonnen, maar ik had echt het gevoel in een parallelle werkelijkheid beland te zijn. IEMANDS BLOTE LIJF IS NIET JOUW ZAAK! Wat kan jou het schelen dat Ellen van nummer 65 zonder topje aan het strand ligt?
Ja, ik werd er wat agressief van.
Rosabella1 schreef:
05-08-2019 22:29
Wat is je punt dan wel?
Dat er vroeger weinig taboes waren op Viva. Volgens mij staat dat er ook vrij letterlijk. Dat jij dan gelijk denkt aan dat politieke gezemel zijn jouw oogkleppen.
Betty_Slocombe schreef:
05-08-2019 22:33
Gisteren moest ik van meerdere forummers lezen dat je als vrouw jezelf niet respecteert wanneer je topless zont, of een aandachtvragend onzeker type zonder zelfvertrouwen bent. Ik haat zonnen, maar ik had echt het gevoel in een parallelle werkelijkheid beland te zijn. IEMANDS BLOTE LIJF IS NIET JOUW ZAAK! Wat kan jou het schelen dat Ellen van nummer 65 zonder topje aan het strand ligt?
Ja, ik werd er wat agressief van.
Exact mijn punt. Refo’s zonder God hier.
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
05-08-2019 22:36
Dat er vroeger weinig taboes waren op Viva. Volgens mij staat dat er ook vrij letterlijk. Dat jij dan gelijk denkt aan dat politieke gezemel zijn jouw oogkleppen.
Nah dat er nu taboes zijn ligt vooral aan het geklaag en gezeik wat forummers doen bij de mods.
Het staffen etc noem maar op.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Rosabella1 schreef:
05-08-2019 22:40
Nah dat er nu taboes zijn ligt vooral aan het geklaag en gezeik wat forummers doen bij de mods.
Het staffen etc noem maar op.
Natuurlijk niet. De taboes zijn er en daardoor staft de helft zich scheel (buiten dat het ook nog eens lekker schijnt te zijn om te wraakstaffen). Het is hier een grote vertrutting, zowel vanuit de forummers als vanuit de mods. Dan is het ‘wervingstekstje’ boven het forum wel weer lachwekkend.
Alle reacties Link kopieren
Rosabella1 schreef:
05-08-2019 22:27
Dat is onzin natuurlijk.
Van mening verschillen is iets anders dan meelopen om maar niet uit de toon te vallen.
Bij sommig forummers is dat echt bijna lachwekkend.
Dat het daar niet over ging was je inmiddels duidelijk?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Rosabella1 schreef:
05-08-2019 22:40
Nah dat er nu taboes zijn ligt vooral aan het geklaag en gezeik wat forummers doen bij de mods.
Het staffen etc noem maar op.
Dat denk jij echt hè?
Ben je hier nog niet zo lang?
Dat je dat taboeloze gewoon niet meegemaakt hebt zeg maar?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Dat is niet alleen hier, de hele maatschappij is vertaboet. 'Respect' is het nieuwe eufemisme voor taboe.

Betty_Slocombe schreef:
05-08-2019 22:33
Gisteren moest ik van meerdere forummers lezen dat je als vrouw jezelf niet respecteert wanneer je topless zont,
impala wijzigde dit bericht op 05-08-2019 22:48
48.28% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
05-08-2019 22:42
Dat het daar niet over ging was je inmiddels duidelijk?
Na ik lach me kapot over sommige forummers die vroeger nogal uit de band sprongen en nu zich voordoen als nog heiliger dan paus.
Dat is naast lachwekkend eigenlijk gewoon sneu.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
impala schreef:
05-08-2019 22:46
Dat is niet alleen hier, de hele maatschappij is vertaboet. 'Respect' is het nieuwe eufemisme voor taboe.
Klopt. En het respect moet vooral ontvangen worden. De hokjes zijn nog nauwer dan tijdens de verzuiling.
Rosabella1 schreef:
05-08-2019 22:47
Na ik lach me kapot over sommige forummers die vroeger nogal uit de band sprongen en nu zich voordoen als nog heiliger dan paus.
Dat is naast lachwekkend eigenlijk gewoon sneu.
Oh, die forummers ken ik dan niet denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
05-08-2019 22:44
Dat denk jij echt hè?
Ben je hier nog niet zo lang?
Dat je dat taboeloze gewoon niet meegemaakt hebt zeg maar?
hahaha ik ben hier minstens evenlang als jij en misschien nog wel langer.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
05-08-2019 22:49
Oh, die forummers ken ik dan niet denk ik.
Nee dat zal wel maar ik ken ze wel.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
Rosabella1 schreef:
05-08-2019 22:47
Na ik lach me kapot over sommige forummers die vroeger nogal uit de band sprongen en nu zich voordoen als nog heiliger dan paus.
Dat is naast lachwekkend eigenlijk gewoon sneu.
Nog sneuer is het dat sommige forummers alsmaar over 'sommige forummers' zaniken, in de hoop dat een paar zich aangesproken voelen en op de kast springen.
Te schijterig om namen te noemen.
Ook dat is vertrutting.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven