Napraattopic deel 114

08-07-2019 13:55 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
RikM schreef:
13-07-2019 12:53
Joh, we hebben 10 pagina's volgekregen met de vraag of je wel of niet je benen moet wassen onder de douche. :sigh:
:HA: Dan zou dit ook nog wel even door moeten kunnen
Heb je toch een mooi leven, als je bed opmaken het belangrijkste is waar je je zo druk om moet maken dat je er een topic met een poll voor gaat openen
Niq schreef:
13-07-2019 13:09
Lekker Blondie staffen. Wie o wie...

Wat een raar gestook.
Niq schreef:
13-07-2019 13:43
Ja alle posts van de mensen waarvan ik weet dat anderen er niks van moeten hebben. Tijd te over hier.

Kijk je ook bij je eigen posten? :biggrin:
Niq schreef:
13-07-2019 13:43
Ja alle posts van de mensen waarvan ik weet dat anderen er niks van moeten hebben. Tijd te over hier.
Al eens vrijwilligerswerk overwogen? Blijkbaar heb je vrije tijd teveel..
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
13-07-2019 13:38
Ik heb ook niet gestaft, maar vind dat je het beter had kunnen laten bij dat je haar ook van een ander forum denkt te kennen en dat ze je heeft verteld dat ze de boel bij elkaar verzint.
Exact. En het is niet de eerste keer dat Blondie info over het RL van een forummer op het web gooit.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
13-07-2019 14:40
Exact. En het is niet de eerste keer dat Blondie info over het RL van een forummer op het web gooit.
Sorry, dan haal ik het wel weg.
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
13-07-2019 14:42
Sorry, dan haal ik het wel weg.
Lijkt me verstandig.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
13-07-2019 14:40
Exact. En het is niet de eerste keer dat Blondie info over het RL van een forummer op het web gooit.
O_O straks denken ze dat ik het ben! Ik heb ook twee katten!! ( is niet waar hoor, maar ik mag best doen alsof )

Elke keer dat iemand schrijft dat Pejeka een man is, een kantoorbaan heeft en kind is van een thuisblijfmoeder, is dat ook info over RL?
Of als hier geschreven wordt dat een nieuweling met een hysterisch probleem op FOK een topic heeft waar hij/zij zich vermaakt over de domme vivavrouwtjes, is dat melden ook een brug te ver?

Blondie deelt zonder geheimzinnig te doen dat ze denkt te weten dat iemand die hier anderen de maat neemt op een nare manier een trol is.
Ze noemt geen naam, geen adres en geen woonplaats toch?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Wat Feow zegt idd. Het is zo algemeen dat het over iedereen kan gaan.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
feow schreef:
13-07-2019 14:51
O_O straks denken ze dat ik het ben! Ik heb ook twee katten!! ( is niet waar hoor, maar ik mag best doen alsof )

Elke keer dat iemand schrijft dat Pejeka een man is, een kantoorbaan heeft en kind is van een thuisblijfmoeder, is dat ook info over RL?
Of als hier geschreven wordt dat een nieuweling met een hysterisch probleem op FOK een topic heeft waar hij/zij zich vermaakt over de domme vivavrouwtjes, is dat melden ook een brug te ver?

Blondie deelt zonder geheimzinnig te doen dat ze denkt te weten dat iemand die hier anderen de maat neemt op een nare manier een trol is.
Ze noemt geen naam, geen adres en geen woonplaats toch?
Beetje verschil om te herhalen wat een forummer zelf deelde op het forum of info neerzetten die via andere kanalen gedeeld werd. Blondie schreef; 'Dat heeft ze me zelf verteld'. Dat heeft betreffende forummer dus niet zelf op het internet gedeeld.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
13-07-2019 14:56
Beetje verschil om te herhalen wat een forummer zelf deelde op het forum of info neerzetten die via andere kanalen gedeeld werd. Blondie schreef; 'Dat heeft ze me zelf verteld'. Dat heeft betreffende forummer dus niet zelf op het internet gedeeld.
Blondie heeft dat al eerder gemeld.
Je weet toch niet of het waar is? Gewoon lekker negeren.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Oudblond schreef:
13-07-2019 14:56
Beetje verschil om te herhalen wat een forummer zelf deelde op het forum of info neerzetten die via andere kanalen gedeeld werd. Blondie schreef; 'Dat heeft ze me zelf verteld'. Dat heeft betreffende forummer dus niet zelf op het internet gedeeld.
Ik heb een jaar of 5 mailcontact met haar gehad en ik heb me voor de gek laten houden. Maar jullie hebben gelijk. Ik zal vanaf nu niks meer over deze dame zeggen. Nogmaals sorry daarvoor.
klavertje-vier2019 schreef:
13-07-2019 12:35
Serieus... 4 pagina's antwoorden van mensen die een doordachte procedure hebben voor het opmaken van hun bed?
O, excuus. :-$
feow schreef:
13-07-2019 14:51
O_O straks denken ze dat ik het ben! Ik heb ook twee katten!! ( is niet waar hoor, maar ik mag best doen alsof )

Elke keer dat iemand schrijft dat Pejeka een man is, een kantoorbaan heeft en kind is van een thuisblijfmoeder, is dat ook info over RL?
Of als hier geschreven wordt dat een nieuweling met een hysterisch probleem op FOK een topic heeft waar hij/zij zich vermaakt over de domme vivavrouwtjes, is dat melden ook een brug te ver?

Blondie deelt zonder geheimzinnig te doen dat ze denkt te weten dat iemand die hier anderen de maat neemt op een nare manier een trol is.
Ze noemt geen naam, geen adres en geen woonplaats toch?

Eens.

Waarom mag er alleen geroepen worden over mensen als N00r dat het een dikke troll is, maar als iemand dat kennelijk echt is, dan mag het niet meer? Raar.
Star² schreef:
13-07-2019 15:27
Eens.

Waarom mag er alleen geroepen worden over mensen als N00r dat het een dikke troll is, maar als iemand dat kennelijk echt is, dan mag het niet meer? Raar.

Ook eens. Als Niq niet was gaan stoken had er ook geen haan verder naar gekraaid.
Oudblond schreef:
13-07-2019 14:40
Exact. En het is niet de eerste keer dat Blondie info over het RL van een forummer op het web gooit.
Ha Blond, hoe is het met je?
Oriander schreef:
13-07-2019 15:25
O, excuus. :-$
Geen excuus nodig hoor, leef je uit, blijkbaar vinden veel mensen het reuze interessant.
Ik was alleen maar verbaasd.
Star² schreef:
13-07-2019 15:27
Eens.

Waarom mag er alleen geroepen worden over mensen als N00r dat het een dikke troll is, maar als iemand dat kennelijk echt is, dan mag het niet meer? Raar.
Dacht ik ook.
Wat naar toch, van die mensen die in een topic van iemand die in nood zit zo hardvochtig reageren, iemand min of meer een aansteller noemen en en passant zichzelf nog even op de borst kloppen omdat zij het zoveel beter doen. Bah.

(wat is er met mij aan de hand topic)
Maud*de*Braose schreef:
13-07-2019 15:51
Wat naar toch, van die mensen die in een topic van iemand die in nood zit zo hardvochtig reageren, iemand min of meer een aansteller noemen en en passant zichzelf nog even op de borst kloppen omdat zij het zoveel beter doen. Bah.

(wat is er met mij aan de hand topic)
Doet ze heel vaak.
Cateau heeft sowieso enorm last van de overgang volgens mij. Die doet overal zo.
Meer jammer is dat veel mensen nu op Cateau reageren en niet op de hulpvraag van TO
PoesinBoots schreef:
13-07-2019 15:55
Meer jammer is dat veel mensen nu op Cateau reageren en niet op de hulpvraag van TO
Ja, daar doet ze het ook om lijkt het.

Ik heb de negeerknop maar aangeslingerd en eronder maar tegen TO gaan tikken.
PoesinBoots schreef:
13-07-2019 15:55
Meer jammer is dat veel mensen nu op Cateau reageren en niet op de hulpvraag van TO

Ja, ik hou daar ook mee op, dat had ik misschien ook niet moeten doen.

Ik vind het wel jammer hoor. Heb tijdenlang in het zaterdagochtendtopic geschreven en dat was altijd leuk. Ze is zeker geen naar mens irl.
Alle reacties Link kopieren
PoesinBoots schreef:
13-07-2019 15:53
Cateau heeft sowieso enorm last van de overgang volgens mij. Die doet overal zo.
Nou inderdaad zeg.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven