Napraattopic deel 114

08-07-2019 13:55 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
ok ok, niet helemaal on-topic .. :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Bah wat naar Yas.
Heel veel sterkte.

Klote ook van die botontkalking.
I like being a mess. It's who I am.
Oh wat naar Yas! Veel sterkte en beterschap!

Solo :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Mijn kind moet toegeven dat ik gelijk heb over iets. Zegt ie: stomme mam, ik wil bij mijn vader wonen. :rofl:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
17-07-2019 21:57
Mijn kind moet toegeven dat ik gelijk heb over iets. Zegt ie: stomme mam, ik wil bij mijn vader wonen. :rofl:
Afbeelding
Geweldige humor heeft hij.
I like being a mess. It's who I am.
Solomio schreef:
17-07-2019 21:57
Mijn kind moet toegeven dat ik gelijk heb over iets. Zegt ie: stomme mam, ik wil bij mijn vader wonen. :rofl:

Antwoord : Moet je doen; je vader is ook bij zichzelf gaan wonen omdat ik gelijk had.
Alle reacties Link kopieren
SHIFTY schreef:
17-07-2019 22:04
Antwoord : Moet je doen; je vader is ook bij zichzelf gaan wonen omdat ik gelijk had.
Kind heeft geen vader.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Ow dan is het kind slimmer dan ik dacht .. heeft ie zeker van jou :whip:
Alle reacties Link kopieren
SHIFTY schreef:
17-07-2019 22:12
Ow dan is het kind slimmer dan ik dacht .. heeft ie zeker van jou :whip:
Uiteraard.
En die humor heeft ie ook van mij.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Solomio schreef:
17-07-2019 22:14
Uiteraard.
En die humor heeft ie ook van mij.

Moet wel een onuitstaanbaar leuk schepseltje zijn dan.
Alle reacties Link kopieren
SHIFTY schreef:
17-07-2019 22:16
Moet wel een onuitstaanbaar leuk schepseltje zijn dan.
Zeker.
Het was een nogal nieuw fenomeen, dat hij ongelijk had.
Dat gelijkhebberige heeft ie ook van mij.
Mijn jongste lijkt meer op de donor. :biggrin: Arm kind.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
:hihi:
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
17-07-2019 21:57
Mijn kind moet toegeven dat ik gelijk heb over iets. Zegt ie: stomme mam, ik wil bij mijn vader wonen. :rofl:

:HA:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Solomio schreef:
17-07-2019 22:18
Zeker.
Het was een nogal nieuw fenomeen, dat hij ongelijk had.
Dat gelijkhebberige heeft ie ook van mij.
Mijn jongste lijkt meer op de donor. :biggrin: Arm kind.

Tsja, dat gelijkhebberige is een hele nare eigenschap :A:
Dat gun je niemand anders :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
17-07-2019 17:11
Had je weer gezopen ? :flag:

Wat vervelend zeg. Was het de vorige keer ook deze arm?
Nee dit keer rechts. Vorige keren links. Toen beide keren pols, nu elleboog. En hoe! Daarom operatie. En nee, geen drank. Botontkalking veroorzaakt veel te snel breuken.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Yas, welke medicijnen neem jij tegen die ontkalking? Paar jaar geleden kreeg ik 'iets' voorgeschreven waar ik alleen maar misselijk van werd en ben er toen mee gestopt. (Ligt helemaal aan die rare buik van me). Maar jouw verhaal herinnert me er aan dat ik dat toch weer een keer met mijn arts moet bespreken.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
17-07-2019 22:48
Nee dit keer rechts. Vorige keren links. Toen beide keren pols, nu elleboog. En hoe! Daarom operatie. En nee, geen drank. Botontkalking veroorzaakt veel te snel breuken.
:cry:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Jesus Yas, wat een horror. Sterkte!!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
17-07-2019 22:54
Yas, welke medicijnen neem jij tegen die ontkalking? Paar jaar geleden kreeg ik 'iets' voorgeschreven waar ik alleen maar misselijk van werd en ben er toen mee gestopt. (Ligt helemaal aan die rare buik van me). Maar jouw verhaal herinnert me er aan dat ik dat toch weer een keer met mijn arts moet bespreken.
Ik nam Fosamax (alendronate) en ben daardoor uit de rode zone gekomen. Nu is het voorlopig 'onder controle' met calcium en vitamine D.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
:jump:
dana wijzigde dit bericht op 18-07-2019 21:40
98.35% gewijzigd
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
[quote=doornroosje9 post_id=30166797 time=1563398744 user_id=178925]
Ik nam Fosamax (alendronate) en ben daardoor uit de rode zone gekomen. Nu is het voorlopig 'onder controle' met calcium en vitamine D

allemaal fouten. Opnieuw.
yasmijn wijzigde dit bericht op 18-07-2019 07:09
54.43% gewijzigd
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een paar jaar geleden door de traumachirurg natriumrisedronaat 35 mg voorgeschreven gekregen. Deze moet ik eens per week slikken en daar word je goed beroerd van.
De rest van de dagen moet ik een combinatiepil slikken van 500mg calcium en 800 IE vit D3.

Maar ik denk dat ik nog zwaarder geschut nodig heb, als dat al bestaat. Ga overleggen volgende week.

Pff boel fouten met tikken met links
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
18-07-2019 07:05
Famosan is van dr Vogel wat je gewoon overal kunt kopen tegen overgangsklachten. Kan me niet voorstellen dat je daarmee uit de rode zone komt met osteoporose.

Ik heb al een paar jaar geleden door de traumachirurg natriumrisedronaat 35 mg voorgeschreven gekregen. Deze moet ik eens per week slikken en daar word je goed beroerd van.
De rest van de dagen moet ik een combinatiepil slikken van 500mg calcium en 800 IE vit D3.

Maar ik denk dat ik nog zwaarder geschut nodig heb, als dat al bestaat. Ga overleggen volgende week.
Jezus Yas, wat kut zeg!

Ik moet 1 x per maand ibandroninezuur 150 mg. slikken (mag ook maar drie jaar) en elke dag een D3 Calcibone 1000 mg.
Zou dat zuur niet het zwaardere geschut kunnen zijn of heb je dat ook al gehad?
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
18-07-2019 07:11
Jezus Yas, wat kut zeg!

Ik moet 1 x per maand ibandroninezuur 150 mg. slikken (mag ook maar drie jaar) en elke dag een D3 Calcibone 1000 mg.
Zou dat zuur niet het zwaardere geschut kunnen zijn of heb je dat ook al gehad?
Ik las over infusen eens per jaar met een tweedelijns middel( wat dus niet direct wordt voorgeschreven). Dat ga ik eens aankaarten. Ik denk dat ik dat wel nodig heb.

Wat ik nu heb is het eerste middel wat ik voorgeschreven heb gekregen. Voldoet duidelijk niet.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Geen Famosan, Fosamax. Dat moest je nuchter innemen en je mocht dan een half uur niet gaan zitten of liggen, kan ik me herinneren. Zwaar spul idd, ik ben er gelukkig nooit misselijk van geworden. Dat 'mocht' ook maar 5 jaar en dan moest je stoppen. Mss dat na een aantal jaar pauze, het opnieuw 5 jaar mag, dat weet ik niet.

Na die 5 jaar was ik dus in de oranje zone terechtgekomen en was het niet meer nodig. Ben benieuwd of het bij de volgende scan nog zo is.
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven